Boktrit Lunteren PART TWO!!! 19 oktober????

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Boktrit Lunteren PART TWO!!! 19 oktober????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 18:28

Jaaaah, ik heb toestemming gevraagd aan mijn ouders en ik mag het weer gaan organiseren, de Boktrit Lunteren 2002!!! Dat laat ik me natuurlijk geen tweede keer zeggen na het succes van afgelopen jaar. *LOL* *LOL* *LOL*

Dus ga ik bij deze even peilen wie er allemaal belangstelling zouden hebben voor een rit in Lunterencity.... Party!!

Ik zat zelf te denken aan oktober, wel op een zaterdag denk ik. Suggesties? Verward

Even wat puntjes:
Lachen Alleen eigen paarden kunnen mee, er is geen mogelijkheid tot het huren van paarden hier in de buurt.
Party!! Ik stap zelf dit keer op SuperJurga, aangezien ik geen zin heb in weer dat KIJK UIT DIE BOOM!!!!-gespring van Harald, dus Jur is niet meer available.
Lachen Natuurlijk kunnen er ook weer mensen als groom mee net als vorig jaar, toen we (deelnemers aan de rit) met de grooms geluncht hebben en 's avonds pannenkoeken hebben gegeten.
Party!! Ook dit jaar weer ergens gaan eten met zijn allen na de rit.....
Lachen Ik denk dat het het slimst is om bij grote deelname op te splitsen in groepjes, aangezien rijden met een grote groep problemen met de paarden op kan leveren en er zo ook mensen meekunnen die een wat lastiger paard hebben.... (als je begrijpt wat ik bedoel hehe....)
Party!! Misschien kunnen we verschillende afstanden rijden ivm conditie van de paarden. Verward
Lachen Als er ook menners zijn die meewillen, valt er altijd wat te regelen natuurlijk.... Cool
Party!! Als iemand meer ideeen heeft of vragen, reageer maar.... Ik hoor het wel.
Laatst bijgewerkt door Jurga op 05-09-02 12:16, in het totaal 2 keer bewerkt

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 18:43

Ik wil mee! Denk niet dat ik dan al kan rijden, maar ik ben er iig bij! hihi was wel te verwachten toch? Knipoog

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 19:00

Ja, ik wil mee!! Eigen paard waarschijnlijk niet, of ik moet Once nog hebben. Als iemand een paard over heeft houd ik mij aanbevolen! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:12

volgens mij sta ik al aangemeld Haha!
koe en ik willen graag richting het midden van t land komen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:29

hahaha als ze dat kan vinden Haha! toen wij het een keer gezocht hebben heeft het ook een tijdje geduurt hihihihi

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:45

is er toevallig iemand met een paard te veel?
ik wil ook wel mee Verdrietig

ghislaine

Berichten: 344
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:46

Als het mag zou ik ook wel mee willen maar een probleem heb geen vervoer voor mijn paardje maar misschien dat ik gewoon voor de gezelligheid kom. Ben al een tijdje op bokt maar ik lees meestal alles... en reageer bijna nooit...
Nou ik hoor het wel..
Groetjes Aukje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 23:07

Ik ga ook mee Haha!
mits het in m´n vrije weekend is.

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 08:43

Ik zou ook heel graag meewillen, alleen heb ik een vervoersprobleem. Dus als er mensen uit N-H nog een plekje over hebben in een trailer???

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 08:48

He jurga!!
Als het goed is kan ik dan mee, want ik ga binnenkort mijn examen doen voor mijn vrachtwagen (bibber bibber)...
Als ik mijn vrachtwagenrijbewijs dan heb (help mee hopen en duimen Haha! ) dan ga ik zeker weten mee!!!
Waarschijnlijk neem ik ook een vriendin van mij mee, ze rijdt Heldin namelijk en voor hun is het ook heerlijk zo'n buitenrit...

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 08:52

Als het op zaterdag is kom ik!! Als iemand nog een paard over heeft hou ik me aanbevolen. Anders ga ik groomen.

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 10:19

Hartstikke leuk allemaal! Wendy, hoop nu echt dat je een keertje kunt komen hehe, vorig jaar liep dat ook allemaal de mist in hihi. Ik ga hard duimen dat je het haalt!
Marjolein, jij stond er al op jah haha.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:28

als iemand hier uit het oosten gaat... en een plekkie overheeft in de auto ga ik graag mee!!!
als iemand een paarjde overheeft zou dat natuurlijk ook erg leuk zijn!
groetjes liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:39

Als (lees: ALS) ik nou es een keertje geen veewagenpech heb....... *LOL* Zet me maar niet op de lijst, als ik meega wordt 't gegarandeerd een last-minuteje (ben trouwens de eerste twee weken van oktober op vakantie)

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:49

paard heb ik, zin helemaal, alleen geen vervoer:(
dus als iemand een gaatje over heeft (tegen vergoeding)
zal ik graag meerijden Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 10:50

hahaha ik hoop echt dat je dan dit jaar meer succes hebt Son, want ik wil je nog steeds errug graag meeten!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 11:03

Hihi, wederzijds. Maar ja, die ouwe veewagens en hun versnellingsbakken he.... *LOL*

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 11:16

IK IK IK Haha! plan de route maar langs mijn huis, hoef ik niet zo ver te lopen *LOL*

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 11:52

ME ME!!!!!!!!
als het net zo leuk wordt als de vorige keer! btw liever niet het eerste weekend van oktober ivm een wedstrijd en de 12de dan heb ik weekend dienst!
maare ik wil super graag mee en als we dan weer pannekoekjes gaan eten ben ik weer helemaal gelukkig zolang ik maar niet bij iemand hoef te zitten die erwten eet!:))

*proest* ik hebw eer lol als ik terug denk haha
Maare Lodewijk en ik willen heeeeeeeeeeeeeel graag (en lodewijk wil vooral naast Koe rijden dat is z'n vakantie liefde)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 11:59

Hey hey hey! Die erwten lagen daar prima onder die placemat met bijbehorend zwart geblakerde schnitzel!!! Tong uitsteken

Als ik ook kom vind ik wel dat doree en Marjo moeten komen dan, dan word het weer super aan die tafel }>

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 12:37

Jaaaah Mike weer erwtjes eten hehe. Enneuh wie neemt de punica-oase dan mee?????

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 13:08

Ik ik ik! Ik wil ook weer heel graag mee! Nog meer mensen meeten en deze keer blijf ik gewoon lekker wel pannekoeken eten Vork

Joepie! Ik heb er nu al zin in, een paard en vervoer heb ik niet, tenzij ik "mijn" ezel meeneem, heeft die ezel van maarten een soortgenootje (als die ook komt) *LOL*
Maar ik verwacht dat als ik dat doe, ik de hele weg stilstaand ga afleggen, eehh niet ga afleggen dus Haha! , dat doen we dus ook maar niet...

Nouja, als iemand een paardje over heeft (wat wel niet zo zal zijn) dan ga ik graag te paard mee, anders ga ik wel weer lekker groomen, is net zo leuk en gezellig Lachen

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 14:49

aaaaaah ik ga nog maar niet tegen ailin zeggen dat lottel komt. want ik denk dat ze dan tot die tijd geen hap meer door der keel krijgt. zo lief vond ze lodewijk.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 15:35

Ik wil ook wel graag mee met mijn gele gevraar,alleen heb ik geen vervoer.
Dus als er iemand uit rotterdam nog een plekje heeft Haha!
Ik wil ook meebetalen aan de benzine,en anders wil ik wel komen groomen,als er iemand een plekje heft in de auto dan.

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 21:17

mag ik ook mijn mijn engelse volbloeden komen? Ik zal er zo'n slordige 140 bij me hebben denk ik *LOL* *LOL* *LOL*
Ben graag van de partij als groom. Iemand die een karretje heeft? Ik heb de mogelijkheden tot vervoer ervan, mits op tijd geregeld. Deal? Heel misschien wel met m'n eigen paard, ligt aan haar gestel.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers