Hangen ging goed

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Hangen ging goed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 08:03

Ik ben nu al weer een paar weken bezig met longeren. sinds 2 weken probeer ik ook te hangen. Ik heb het nu zo een 4 of 5 keer geoefend. Gisteren weer gedaan en voor het eerst was hij rustig. Hij heeft maar 1 keer zijn kont samengeknepen en daarna bleef hij rustig staan zo van, ze doet dat rare weer. Hij keek zelfs om om te kijken wat ik aan het doen was. gelijk geprofiteerd door hem met mij erop een paar pasjes te laten doen. Nu maar hopen dat dit zo doorgaat. Wie weet hoe snel ik er dan wel niet op zit. Heel uitgebreidt beloond en lekker los gezet met zijn vriendje. Was voor de warme zondag wel weer genoeg.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 11:45

Wat leuk joh! Spannend he, voor het eerst straks erop zitten......ik weet nog als de dag van gisteren hoe dat voelde, echt heel spannend! Kunnen we eerdaags lekker samen het bos in Haha!

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 11:49

Wie weet ja.
Trouwens Vanessa komt morgen. Loop jij nu al mee?
Wanneer kom jij naar onze stal? Hoe laat?

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 12:15

En dan komen jullie natuurlijk ook een keertje mijn kant op he! (Of ik jullie kant op Haha! )

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 12:20

Absoluut. Ik geloof dat ik ook een trialer heb. Eind september krijgt hij de vuurdoop op de Veluwe. Of ik nu wel of neit kan rijden. Hij gaat mee. anders heeft hij een week vrij in een weiland. Is voor hem ook heel leuk.