ponykamp, Mandero!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

ponykamp, Mandero!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-02 15:48

Ben gister terug gekomen van ponykamp bij manege de Bosschhoeve. t was leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik zat de hele week op een jong haflingertje, het was eg een superrrrskatje!!!!! als iedereen er vandoor ging stond hij stil op liep 8eruit Haha! . en als we net in de bak aan t rijden was ging hij er altijd 1xtje ervandoor en dat was t, en met galoperen gaf tie met aanspringen altijd een bokkie Haha! , en als ie moe was stond ie gewoon opeens stil midden in de les Haha!

hieronder een paar foto's van de allerlaatse dag toen mn ouders me kwamen ophalen en mn vriendin was meegegaan en mn pappie had de digicam van zn werk meegenomen en had 3 diskettes vol geschoten en hieronder staan de leukste. ik heb nog op mn eigen weegwerpfototoestel hele leuke foto's maar die moeten nog ontwikkeld worden dus die plaats ik later wel.

OJAH:
let ALSJEBLIEF niet op mij want t was bloedjeheet en met die gare cap op zoe ik er al helemaal niet uit en ik kan nooit leuk kijken op de foto! en j amn houding op paard zoet er ook nie al te best uit maar ik was superr moe en alles

dit is dus Mandero:

Afbeelding
Het liefe koppie van hem

Afbeelding
Na het rijden

Afbeelding
Mandero & mn vriendin

Afbeelding
Mandero & ik tijdens het rijden

Afbeelding
Mandero & ik

Afbeelding
Mandero & ik

Afbeelding
Mandero met zn liefe tongetje Lovers Kwijl

Afbeelding
Mandero & ik

Afbeelding
Mandero op de poetsplaats

Afbeelding
Mandero op de wasplaats

en wat vinden jullie van hem????

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 15:56

leuk haflingertje hoor!
mooi koppie heeft ie!
jij vind het zeker wel jammer dat je ponykamp was afgelopen?!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 15:58

Ik vin hem erg mooi hoor, hij ziet er erg lief uit. Wat hadden jullie allemaal op kamp gedaan met de pony's?