2 Duitse 'helden' op pad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

2 Duitse 'helden' op pad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-02 01:23

Het was vanavond veel te warm om fanatiek te gaan doen, dus besloten Eyes en ik om Cres en Fitz (de 2 Duitsers in kwestie Haha!) een kijkje in de wijde wereld te gunnen Knipoog
Voor Cres was het zijn tweede buitenrit en met Fitz weet je nooit hoe hij reageert.

Zo gezegd zo gedaan en nadat Eyes had toegekeken hoe ik Cres gepoetst had }> konden we vertrekken.
Het eerste obstakel, de beruchte ezel Haha! , konden we zonder problemen passeren. Hij galoppeerde vrolijk met ons mee, maar Fitz had zijn blik op oneindig en zag niets.
Het tweede obstakel was een luid blaffende bouvier. Stoer nam Fitz hier de leiding, na enig aandringen van zijn amazone. Cres volgde op de voet.

Daarna besloot Cres dat hij ook heel stoer was en nam kordaat de leiding over.
We kwamen aan bij een breed stuk berm, een ideaal stuk om een drafje te doen.
Fitz is sinds een paar dagen weer onder het zadel en mag zoveel mogelijk stappen en lange rechte stukken draven, dus die berm was hier wel geschikt voor.

Nadat we nog enkele paarden gepasseerd waren, gingen we een stuk draven. Eyes klaagde erg over zijn beugels die te lang waren, tja, mannen eigen he, dat klagen Schijnheilig

Omdat het al wat schemerde keerden we om en pffff.... ik had mijn handen vol aan Fitz. Die zag een keiharde galop wel zitten maar nee, hij mocht alleen maar in een klein sukkeldrafje. Ik moet zeggen, rijtechnisch zal het er niet fraai uitgezien hebben, maar het was wel effectief Knipoog

Daarna kwamen wij allebei wat in aanraking met onze typisch voor het geslacht kenmerkende onderdelen. Haha! (wie snapt dit nog)
Ik door het enorm drukke gedraaf van Fitz en Eyes door een zijsprong van Cres door een opvliegende reiger. Prettig he, die dressuurzadels met hoge bomen Schijnheilig

Op de terugweg was natuurlijk niets meer eng, zelfs de blaffende bouvier niet.
Wij waren erg tevreden over die 2 Duitsers die zich op de Nederlandse polderwegen goed staande wisten te houden.

Kortom, een leuke rit ter afwisseling voor de paarden op een zalige zomeravond!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 07:48

Jullie hadden super weer! ik ben gister ochtend om 7.30 wezen rijden en om 8.30 was ik al helemaal klaar heerlijk koel!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 09:22

Ik zie het helemaal voor me, vooral die terugweg Haha! ik snap het nog hoor. Hebben jullie ook nog even kunnen kijken naar die ondergaande zon?

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 09:40

Hahahaha, zie dat zo voor me, *LOL* ik snap het nog hoor...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 14:21

Nu nog een keertje Lunterencity Fitz!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 14:49

astridh schreef:
Hebben jullie ook nog even kunnen kijken naar die ondergaande zon?


Neuh, Astrid. Ik heb wel even sterretjes gezien toen Cres die rare zijsprong maakte. Die verdomde man-onvriendelijke k*tzadels Boos!

Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 15:24

hahahahaha, maar het ging verder dus heel erg goed?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, Thami, tienus63, xSannee en 99 bezoekers