Ga jij 's ochtends met plezier naar je werk ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Met plezier naar je werk ?

Ja hoor :-)
14 (27%)
meestal wel :-)
13 (25%)
soms wel , soms niet
11 (21%)
meestal niet ......
13 (25%)

Totaal aantal stemmen: 51


pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Ga jij 's ochtends met plezier naar je werk ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-02 12:06

Ikzelf heb eigenlijk nooit zin om naar m'n werk te gaan , eerder tegenzin
of een het accepterende gevoelloosheid van : zucht , ik moet weer .....

Niet echt gezond idd Haha!

Hoe zit dat met jullie ?


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 12:08

Soms wel, soms niet...ligt er maar net aan wat voor bui ik heb Haha! Maar als het warm weer is heb ik er toch echt geen zin in, bij de Zeeman is het dan superbenauwd binnen (geen ventilatie/airco Knipoog ). Maar er werken wel hele leuke mensen waar je enorm mee kunt lachen (vanaf 3 uur doen we echt niets meer tot sluitingstijd Haha! Alleen maar kletsen, dan moet je die klanten eens zien kijken *LOL* )

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 12:08

Nee het is niet echt een pretje om dagelijks 7 uur te beginnen in het begin dacht ik van daar wen ik wel aan,maar nee hier wen je dus nooit aan.


pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-02 12:10

Haha Chantal , wij begrijpen elkaar Lachen

Hier nog iemand die in de avond helemaal tot leven komt , maar 's ochtends vroeg , bleeegh.... bij jou ook zo ? Lachen

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 12:12

Ik ga meestal wel met plezier naar mijn werk.
Natuurlijk heb ik ook wel eens een baaldag, maar met die kinderen is het telkens weer anders. Een groot voordeel is natuurlijk ook weer dat ik ieder jaar een andere groep leerlingen voor mijn neus heb. En heb ik dus ook weer met andere kinderen en ouders te maken.
Maar mij lijkt dat als je iedere dag met tegenzin naar je werk gaat, je je af moet vragen of je het werk nog wel langer wil doen. En of je dan niet iets anders moet gaan zoeken.

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-02 12:25

Idd Lachen Dat doe ik dus ook , maar in mijn geval heb ik het eigenlijk te goed bij deze baas , is m'n buurman dus dat is al lekker simpel , loon is goed en ik ben om 3 uur 's middags klaar , hoef geen auto , geen reistijd , vlak bij m'n paardje... alleen het werk zelf dat heb ik helemaal gehad ......

Ik kijk behoorlijk rond naar ander werk maar wil er niet meteen te erg op achteruit gaan.......
Tuurlijk is plezier in je werk het belangrijkst maar die garantie heb je niet
, moet je ook maar afwachten Lachen

Dus wat CAO en dergelijke betreft , dat houdt me tegen (stom....)

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 12:52

Ik ben een avond/nachtmens ja 's ochtends vroeg ben ik idd niet te genieten maar daar zijn mijn collega's al aan gewend ze laten me tot 9.30 ook met rust heel slim van ze. Haha!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 14:21

Pfff ik heb ook eigenlijk nooit zin om te gaan..de avond ervoor zit ik al een beetje te balen dat ik weer vroeg op moet.
Maar ja het is maar vakantie werk..

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-02 15:12

Dat scheelt Lachen
Dat je dit gevoel nu meemaakt zorgt er hopelijk voor dat je goed gemotiveerd wordt voor het leren voor een betere baan , dat is goed Denies Lachen

Moet je alleen wel iets weten wat je graag wilt worden....
Dat heb ik jammer genoeg niet Boos!

Esther

Berichten: 4142
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 15:18

chantal21 schreef:
Ik ben een avond/nachtmens ja 's ochtends vroeg ben ik idd niet te genieten maar daar zijn mijn collega's al aan gewend ze laten me tot 9.30 ook met rust heel slim van ze. Haha!


Ik heb ook wat moeite om wakker te worden 's morgens. Mijn collega's doen het wat langer rustig aan met mij, tot ca. 11:00 u, ligt er ook aan hoeveel koffie ik heb gehad. Als we op meting zijn en zij zijn er als eerste zorgen ze ook dat de koffie al klaar staat als ik kom. Haha!

Ik vind mijn werk leuk, maar ben geen ochtendmens daarom heb ik niet altijd evenveel zin om te gaan. Dromen Dromen

Sprakeloos

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 15:56

Ik ga met heél veel plezier naar mijn werk!! Party!!
Ik werk op een keigave (beroemde! Haha! Schijnheilig ) stal, met leuke mensen, leuke paarden, leuke omgeving enz enz.
Ik begin om 8 uur, en ben om 2 uur weer klaar. Lachen
Nog even en mn eigen paardje gaat er ook heen, dus kan ik gelijk na het werken met mn paardje in de weer in die prachtige accomodatie. *LOL*

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 15:59

pmarena schreef:
Dat scheelt Lachen
Dat je dit gevoel nu meemaakt zorgt er hopelijk voor dat je goed gemotiveerd wordt voor het leren voor een betere baan , dat is goed Denies Lachen

Moet je alleen wel iets weten wat je graag wilt worden....
Dat heb ik jammer genoeg niet Boos!


Ja ik weet dus ook niet wat ik wil worden:( eigenlijk niks.. haha,volgens mij gaat alles wel een beetje vervelen op een gegeven moment,..niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 16:38

Ik ga met erg veel plezier naar mijn werk, elke dag is het weer anders en ik weet nooit van te voren wat er gaat gebeuren (afgelopen vrijdag grote vecht/schiet/steekpartij, incl. gestolen shovel)
Nee, sleur heb ik gelukkig niet Haha!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 16:58

ik zou die vraag niet kunnen antwoorden want ik werk niet, ik ben nog steeds een student, maar ik denk dat het ligt aan wat voor werk je doet en of je het leuk vind.

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 17:07

mwah, ligt er aan hoe het weer is! Als het regent blijf ik liever in mijn bedje liggen!! Maar als ik er eenmaal ben gaat het wel.

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-02 17:46

denz schreef:
Ja ik weet dus ook niet wat ik wil worden:( eigenlijk niks.. haha,volgens mij gaat alles wel een beetje vervelen op een gegeven moment,..niet?


Beetje vervelen , okee Lachen
Maar dat wat ik heb is erger , het staat me gewoon zo ontzettend tegen ,
die saaiheid , die zere alles die ik er van krijg , die warmte en dat zweten ,dat werken in rothoudingen , die brandende zon op je kop....

Als het nu niet zo warm is en ik doe de wat betere werkjes , dan kan ik me best prima erbij voelen hoor , dat nog wel Lachen
Vooral dus door die positieve kanten ervan als dat dichtbij huis & paard en vroeg klaar enzo , als ik daaraan denk dan mag ik eigenlijk helemaal niet klagen Bloos

Maar feit blijft dat ik hierbij langzaam kapot ga en dat moet ik natuurlijk niet laten gebeuren....
He verdorie had ik nu maar een fijne baan voorhanden , dan zou het zo simpel zijn !
Of werd ik maar ontslagen Haha! dan heb ik sowieso ander werk nodig Tong uitsteken

Neuh..dan kom ik toch ook weer niet goed terecht Lachen

Rivendell

Berichten: 6803
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 18:44

Ik begin elke dag om 6 uur 's ochtends en ik vind het heerlijk. Ik ben om 2 uur vrij, terwijl de meeste dan nog bezig zijn. Ik heb 's middags lekker tijd voor de paardjes.

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 18:53

jaaa ik ga heel graag naar me werk,begin om 9.00 en eindig om 15 uur en het mooiste is nog ,me kersverse vriendje werkt daar ook dus die zie ik daar ook af en toe dus dat maakt het al wat makkelijker om heen te gaan anders ging ik niet zo makkelijk heen hoor

keep calm, I'm engaged!!! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 19:10

Nope
Ook ik ben avond mens, maar toch gaat mijn wekker om 5.50 Boos!
En als dat niet bij je ritme hoort went het ook nooit, zelfs niet na 12 jaar.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 19:57

Ik mis de optie: 'nooit' heb dus maar meestal niet ingevuld.

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 20:04

ik doe wat ik altijd al heb willen doen:bij een top dressuurruiter werken,rijden en een paard "voor mezelf",die ik uit mag gaan brengen!dus ja,ik heb het erg naar mn zin,en heb niet het idee dat ik moet gaan werken,meer een zeer goede opleiding ofzo

my horse,my horse,my kingdom for my horse!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 20:59

Ik heb ook eigelijk nooit zin om te werken.Soms ietsjes minder geen zin dan andere dagen, maar ik sta nooit juichend naast mn bed om 07.00 omdat ik gelukkig weer mag werken.
Ach ik weet wel waar ik voor werk.Maar ik ben nou eenmaal liever vrij dan dat ik werk.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 21:04

Als ik mijn bed uit ben, heb ik altijd zin om te werken, voel me dan altijd een klein kind wat voor het eerst naar school mag Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 21:37

Ik heb "meestal niet" ingevuld. Ik ben weliswaar gedetacheerd bij een hele leuke school waar ik wel met veel plezier naartoe ga, maar ik doe absoluut niet het werk dat ik eigenlijk wil doen. Dat heb ik ook al enkele malen aangekaart bij mijn bazen en ze zijn bezig iets passenders voor me te creëeren.

Ik begin ook aan een cursus Arbeidsrecht, omdat ik dan ook meer kans krijg ergens anders een leuke baan te vinden in een richting die me ligt.
Ik heb nl. wel geleerd dat je zelf het heft in handen moet nemen als het niet bevalt!

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 22:14

ik meestal wel Lachen
mijn werk is heel erg leuk en werk er met heel veel plezier.
toen ik bij de thuiszorg werkte was dat wel even anders, dan had ik zeker meestal niet... ingevuld.