Sollicitatie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Sollicitatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-02 16:44

Owh men, waar ben ik nu weer mee bezig??? Haha!
Dinsdag heb ik een soll gesprek bij een ruitersportzaak hier in de buurt. Wordt toch niks, ze hebben al 35 sollicitanten gehad, waarom zouden ze mij dan nemen??
Als het hier niks wordt weet ik niet waar ik moet gaan zoeken, ga ik wel putjesscheppen ofzo...



Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 16:46

Nee joh als ze er 35 hebben gehad hoeft nog niet te beteken dat er een geschikte kandidaat tussen zat anders hadden ze jou toch niet laten komen?Wees positief en jezelf ik hoop dat je die baan krijgt lijkt mij persoonlijk heel erg leuk werk.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-02 22:23

tja, is op zich ook wel weer zo, maarja.
Ik ben recreatie ruiter, heb nog nooit iets op wedstrijden gepresteerd, rij zelf nooit met hulpteugels, hoe moet ik die dan verkopen?

Ach, kan altijd nog terugvallen op bokt.
hey, er kwam vandaag een klant met dat en dat probleem, wat voor hulpteugel raden jullie aan??? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 22:26

Is het bij de Hindernis? Of ergens anders? Zo ja, dan pb ik je even wat tips Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131850
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Sollicitatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 22:28

stef schreef:
Wordt toch niks, ze hebben al 35 sollicitanten gehad, waarom zouden ze mij dan nemen??


Omdat die andere 35 kandidaten blijkbaar toch niet zo geschikt zijn !
Of in elk geval een gedeelte ervan, anders hadden ze allang een beslissing genomen.
Positief blijven denken Stef, veel vertrouwen in jezelf hebben, en zorg dat ze niet om je heen kunnen !
Veel succes !

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 22:30

Nou, je hebt wel een aantal jaren paard-ervaring!
Dus je kan vast wel het een en ander vertellen!
Op zo''n sollisitatie kunnen allerlei mensen reageren! (lees mensen met geen ervaring, mensen die een bepaalt aantal uren eisen... bpaald salaris eisen...)
Je hebt dus zeker wel kans!
succes! Hopen dat het wat wordt!
*trouwens, je hebt nog een paar dagen om alle boeken en sites aftegaan, om allerlei info op te doen! Knipoog *
heel veel succes, en er gewoon voor gaan!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 22:40

Ik heb je gpeebeet, ik heb bij de zaak gewerkt waar Stef de solli heeft dus ik ben benieuwd! Ik heb er 2 jaar veel geleerd en met plezier gewerkt.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Re: Sollicitatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 09:35

stef schreef:
Wordt toch niks, ze hebben al 35 sollicitanten gehad, waarom zouden ze mij dan nemen?


Als je met zo'n instelling gaat wordt het zeker weten niks! Mr. of Mrs. Right zat blijkbaar nog niet tussen die 35, anders hadden ze jou niet uitgenodigd. En laat jij nou net heel geschikt zijn voor die baan, veel beter dan al die anderen en dat ga je ze even haarfijn uitleggen!
Je hebt toch al eerder gewerkt? Heb je daar geen goede referenties aan over gehouden? Ook al is het in een hele andere branche, toch meenemen in je sollicitatie, het kan altijd helpen.

Las trouwens gister in de krant dat ze bij de NS ook nog 200 vacatures open hebben staan.

Nulla tenaci invia est via

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 10:07

Veel succes hoor !

En ervaring...ach je zit al een tijd tussen de paarden en op bokt Knipoog
Als je af en toe ziet wat er allemaal in ruitersportzaken werkt...tss....je tenen krommen zich soms als je advies krijgt.

Ik weet 9 van de 10 keer meer als de mensen in zo'n zaak dus wat dat betreft....

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Re: Sollicitatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 11:37

stef schreef:
Owh men, waar ben ik nu weer mee bezig??? Haha!
Dinsdag heb ik een soll gesprek bij een ruitersportzaak hier in de buurt. Wordt toch niks, ze hebben al 35 sollicitanten gehad, waarom zouden ze mij dan nemen??
Als het hier niks wordt weet ik niet waar ik moet gaan zoeken, ga ik wel putjesscheppen ofzo...



That's the spirit!
( is een deur die heel ver open staat..)

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 11:41

Hou moed! Jezelf niet zo naar beneden praten hoor.
Als je het niet wordt ben je niet de enige dus!
Als je het wel wordt ben je dus beter dan........tig andere..

ik wens je heeeeeeeeel veeeeeel succes.. Haha! Zet hem op meid...go go go


Mon-nikky

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 16:14

Ik ga maar weer es met Margreet mee. Als die zaak al 35 sollicitanten gezien heeft (wat niet pleit voor hun w&s-beleid) betekent dat dat ze allemaal prut waren. Weet je wel wat het kost om met 35 sollicitanten te gaan zitten praten?

Dus morgen gewoon meteen bellen of ze al wat weten; flink achter de broek aan zitten, laat maar merken dat je die baan heel graag wilt. En die hulpteugels daar kom je wel uit; standaardverhalen, in wat anders zijn kopers van die dingen toch niet geinteresseerd Verward

GoGoGo!!!!!

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 17:49

LOL Sonja motiveert Haha!
Maar echt , ga ervoor hoor !!

(krijg je misschien nog leuke personeels-korting op alle spullen in de winkel ook Tong uitsteken)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anonimo_h, ComscoreBot, GoogleAdsense, Googlebot, jadeken, Marcato, Shinedown, Varekaj, xSalina en 36 bezoekers