Ik ben zoooó kwaaad…………… (lang verhaal).

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Ik ben zoooó kwaaad…………… (lang verhaal).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-02 19:19

Gister uitgeweest in de plaatselijke discotheek met een vriendin.
Zij zou bij me blijven en zij was op mijn fiets en ik op mijn moeders fiets (zij was naar mij toegebracht met de auto).
Het was een hele gezellige avond, totdat de discotheek sloot.

Zij en ik waren in het begin van de avond zowat de hele tijd bij elkaar, maar op het laatst niet meer, we wouden nl allebei in een andere zaal staan.
Vlak voordat het sloot heb ik haar nog eventjes gezien en met haar gepraat, maar daarna heb ik de anderen weer opgezocht.

Toen kwamen enkele andere vrienden van mij langs waar ik normaal mee naar huis fiets.
Ze vroegen of ik meeging, ik zei dat ik met een vriendin was en die eerst moest opzoeken.
Ik heb binnen en buiten gezocht, maar ze was er niet.
Toen ben ik met die groep vrienden buiten op haar blijven wachten, maar ze kwam maar niet.
Ik heb meer dan een half uur gewacht en ben ondertussen weer naar binnen geweest om te zoeken en te kijken naar haar jas en tas, haar jas en tas hingen nog binnen, mijn fiets stond nog op de plek waar zij hem had achter gelaten, maar zij was nergens.
Er was ook niemand meer binnen, behalve de medewerkers.
En die ene jongen die nog samen met mij stond te wachten moest ook naar huis.

Thuis aan mijn moeder verteld dat ik thuis was, maar zij nog niet.
Toen was het rond half 4, ik heb de deur op slot gedaan en ben mijn bed ingedoken.
Rond 10 over 4 hoorde ik de deurklink aan de voorkant, ik heb toen mijn kleren aangedaan en ben naar buiten gegaan, maar daar zag ik haar ook niet meer.
Wel zag ik 2 fietsen, waaronder 1 die van mij was.
Die heb ik gepakt en binnen gezet en toen ben ik haar weer gaan zoeken.
Zij was aan de achterkant van het huis en er was een jongen bij haar die al plek had genomen op een van onze tuinstoelen.

En toen heb ik een potje lopen schreeuwen, op een gegeven moment ben ik naar binnen toegegaan en is zij me achterna gekomen, de jongen was ondertussen alweer huiswaarts gekeerd.
Mijn moeder was haar bed ook weer uitgekomen en toen hebben we gepraat (nouja, praten?….).
Maar het hielp niet veel, op een gegeven moment zijn mijn moeder en ik weer naar bed toegegaan.
Ook zij kwam na een tijdje, doet het licht aan, vraagt wat en of ik nog sigaretten voor haar heb, want ze moest een sigaret hebben anders ging ze huilen.
Aangezien ik die haar niet heb gegeven, vraag ik me af wat ze al die tijd dan wel beneden heeft gedaan behalve haar jas ophalen.
Toen kwam ze weer naar boven en vroeg weer wat.
Ik heb gezegd dat ze het licht moest uitdoen en moest gaan slapen.

Mijn moeder moest vanmiddag weg en kon haar meenemen om haar bij de bus af te zetten, maar dat heeft ze afgeslagen.
Dus moest ik een tijdje later haar wegbrengen naar de bus, gelukkig ging toen mijn broertje mee die haar achter op de fiets heeft meegenomen.

Ze zou nog wel bellen van de week, en als ik een knopje vond (van oor, of neus oid) dan was die van haar.
Toen heb ik haar ook nog maar even verteld dat ze gisteren 5 euro van mij had geleend voor de intree van de discotheek (ondertussen bij de discotheek had ze ook geld gepind, maar dat was blijkbaar ook allemaal alweer op), en dat zou ik nog wel terug krijgen volgens haar (ik heb haar ooit eerder geld geleend en dat heeft behoorlijk lang geduurd na behoorlijk veel keren dat ik haar erop had aangewezen, ook is zij op mijn verjaardag geweest enkele maanden geleden en ze zei toen dat ze het kadootje thuis had laten liggen, ik heb haar best wel vaak gezien na mijn verjaardag, maar nooit iets van een kadootje) en oja, als ik een bankpasje vond, zij was er een kwijt, maar ze was hem waarschijnlijk toch al in de discotheek kwijt geraakt.

Ooh, ik was en ben zo kwaad op dat kind he, zij flikt gewoon zoveel dingen, maar dit was de druppel die bij mij de emmer deed overlopen.
Ik vraag me echt af of ze normen en waarden heeft (ze zit op kamers, maar kwam af en toe nog bij haar ouders thuis, maar die hebben er haar laatst ook al uitgezet, want ze was na een avond stappen niet thuis gekomen, maar pas de volgende middag, terwijl niemand wist waar ze was, ze was dus bij een jongen blijven slapen, ondertussen is ze al wel weer thuis geweest), ze gedraagt zich gewoon totaal niet (ging vreemd toen ze nog met haar vriend had, kan na het uitgaan zo met vreemde mensen meegaan naar hun huis, gaat met een totaal foute meid om en ga zo maar door).

Oh, ik heb zo de balen van dat kind hé en ben gewoon zo kwaad en dat ben ik niet vaak.
Laatst bijgewerkt door Chrystal-gek op 13-08-02 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:30

Kan iemand hier een -beknopte- samenvatting van maken? Verward

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:32

Vriendin komt logeren en vervolgens is ze kwijt. Erg associaal imo.

banketstaaf zeg.. Kun je eigenlijk geen vriendin noemen... lekker laten vallen die soort mensen!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:33

Da's inderdaad een lang verhaal ! Knipoog
'k Zal er maar even een korte reactie op geven:
Zo te lezen komt de "liefde" wel erg van 1 kant (de jouwe !).
Een goede vriendschap bestaat uit geven en nemen, en niet alleen maar nemen.
Op een gegeven moment loopt dit in de gaten, en krijg je er een slecht gevoel bij.
Als je het idee hebt dat de vriendschap misbruikt wordt voor allerlei andere zaken, dan zou het voor mij niet zo nodig meer hoeven hoor.....

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:33

Da's het mooie van het leven, je kan telkens weer opnieuw kiezen. In dit geval zal ik voor een nieuwe vriendin kiezen!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-02 19:35

zei toch, lang verhaal.
maargoed, ik was dus met een vriendin uit die bij mij sliep en toen de discotheek dicht ging, was zij er niet.
kheb gezocht en een half uur gewacht en ben daarna met een groep vrienden naar huis gefietst.
zij kwam na een hele tijd aanzetten met een jongen die haar had thuis gebracht en snapte niet eens waarom ik kwaad was.

voor details, zie boven.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 16:34

Tja, vriendin?
In elk geval geen goeie, dat was het niet en dat zal het ook niet worden.
We gingen wel eens samen uit, maar meer ook eigenlijk niet.
Tot deze vakantie, zij hielp me met mijn kamer schilderen, wat we anders maandag weer samen hadden gedaan (nu ik alleen) en gingen weleens de stad in en gingen nu meer samen uit als anders waarna zij na de tijd bij mij bleef slapen.

Zij is trouwens ook uitgenodigd voor het feest van mijn moeder het eind van deze maand (eerst niet, maar aangezien we elkaar de laatste tijd veel zagen, hebben we haar ook maar een kaart gegeven), net als andere vriendinnen en vrienden van mij en vriendjes van mn broertje, maar nu weet ik niet meer wat ik daar mee aanmoet.

Aan de ene kant mag ze van mij wel wegblijven en als ze dat uit zich zelf besluit, hoef ik tenminste geen keuze te maken daarover en anders moet ik dus besluiten of ik haar er wel of niet bij wil hebben.
En aan de andere kant, ze heeft de kaart al, ik heb haar al uitgenodigd, dus om de uitnodiging nu weer in te trekken....

Die andere vriendinnen van mij, die kent zij ook wel, 1 meisje is ook een vriendin van haar, de anderen kent ze meer dan minimaal vaag.
Ze zou dan ook bij mij blijven slapen, maar dat gaat iig niet meer door.
Dillemma dus...

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 18:04

Sibold schreef:
Kan iemand hier een -beknopte- samenvatting van maken? Verward

er stond toch dat het een lang verhaal zou zijn en het kan enorm opluchten om zoiets helemaal op te schrijven!!
Beetje raar kind die 'vriendin' van jou imo

leoni

Berichten: 737
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 22:36

dat is niet leuk Boos!

Koe

Berichten: 426
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 10:27

jeetje he lekker aardig
gewoon weggaan !! Boos!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-02 12:30

het heeft me idd opgelucht om alles op te schrijven, maar na de tijd heb ik het toch maar een beetje ingekort, het was wel heel erg veel.
maargoed, schiet er niks mee op.
ben mn verhaal kwijt, maar het wordt er niet anders van.

het is nu woensdag en heb nog niks van haar gehoord, behalve van een andere (gezamelijke) vriendin, dat ze haar dinsdag ochtend had gebeld en 'haar' hele verhaal had gedaan en die had mij dinsdag avond dus weer gebeld.
tja, aan de ene kant wil ik dat zij contact zoekt, dat zij in de gaten heeft wat er nu eigenlijk is, maar aan de andere kant wil ik haar helemaal niet spreken.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 13:02

zij moet haar exusses aan gaan bieden.. het moet nu niet van jou kant af komen, ook moet ze begrip voor jou hebben dat je boos word.. dat ze niet eens snapt waarom je boos word zegt al genoeg..!
wat voor 'n opvoeding heeft ze gehad zeg *zucht*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 13:04

Zo is een vriendin van mij 3 jaar geleden mee naar Vlieland geweest en we logeerden bij mijn moeder op de camping omdat nergens meer plek was. Eerste avond op stap geweest, nou ze vond er niks aan, allemaal 'boeren'. Volgende dag toch maar weer een poging gewaagd en ja hoor, ze kwam een leuke jongen tegen. Discotheek sluit om 2 uur dus ik wilde toen weer naar de camping. Na heel veel gezeik en tegensputteren ging ze mee, volgende avond na het stappen wilde ze iets langer bij die jongen blijven en ze zou 'er zo aankomen'.
Komt ze vrolijk om half 6 aankakken 's morgens. Ik kwaad, mijn moeder pissig, zij in tranen...Dacht dat het na ons gesprek toen wel klaar was maar ik had de smoor nog in. Volgende avond zelfde verhaal, ze zou weer 'zo komen' dus ik geef haar een laatste kans, ik word 's morgens wakker, geen vriendin in de tent. Ik ongerust, weet ik veel, ze kent die jongen nog maar net. Tot 12 uur 's middags gewacht en toen het huisje van die jongen maar eens opgezocht, en ja hoor, daar stond haar fiets.
Mijn zusje en ik zijn weer naar onze camping gefietst en hebben haar spullen ingepakt en die heb ik bij die jongen voor de deur gezet. Ik was zooo kwaad Boos! en zij snapte niet dat ik haar niks gunde Frusty
Ik heb toen gezegd dat ze maar met hem vakantie moest gaan vieren en heb haar die hele week niet weer gezien.
Het heeft een jaar geduurd voor we weer een beetje vriendinnen werden en nu gaan we weer gewoon met elkaar om, maar je voelt je op zo'n moment behoorlijk in de steek gelaten.
Ik heb ook niks van me laten horen, ze heeft pas toen het na 3 maanden uit was tig keer haar excuses aangeboden maar ik had nog weinig zin in haar vriendschap, dat heeft echt een tijd geduurd.
Als ze me nu nog zoiets zou flikken is het wat mij betreft over met de vriendschap en dat weet ze.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-02 12:42

Nou, ze heeft gebeld, ze dacht dat het nog niet uitgepraat was.
Duhhuh, dat was het ook niet.
Ze deed heel poeslief, nou ik ook, maar kmeende er geen bal van.
Kheb er echt ff genoeg van.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 16:05

Ik ken het, heb ook een keer gehad dat ik uitging met zo'n "vriendin" was meteen de 1e en de laatste keer. We zouden op tijd naar huis gaan omdat we de volgende dag om 12.00 uur de paarden zouden voeren (zij reed ook paard). Toen we aankwamen in de disco heeft ze de hele avond achter allerlei gozers aangezeten en ik stond daar maar een beetje (kwam gelukkig later wel bekenden tegen) en toen het 6.30 was, waren we nog niet thuis. Ik logeerde bij haar, anders was ik alang naar huis gegaan. ben nooit meer met haar uitgeweest daarna.