sms-vraagje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

sms-vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-02 12:39

Mijn foon is er echt vreselijk aan toe, ik twijfel echt aan zijn vermogens om sms-jes te versturen...
Als ik een smsje verstuur dan zegt hij eerst: verzend bericht, en even later bericht verzonden. Vervolgens staat het sms-je in mijn outbox (ik save ze altijd omdat ik mijn pappenheimers nu wel ken), maar nu vraag ik mij dus af of hij 'm echt wel verzend?
Ik heb eigenlijk nog niet gekeken of er ook een sentbox is, maar ik dacht van niet.
Hoe weet ik in vredesnaam of mijn sms-je verstuurd is? En het liefst ook of het is aangekomen (maar dat is dan nog niet eens mijn main concern, eerst het versturen maar).

Bellen gaat alleen als de batterij vol is, maar sms-jes versturen ging altijd wel, ik vraag me dus af of het nog steeds gaat, want ik snap er vrij weinig van... Scheve mond

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 12:42

Ik weet niet wat voor foon je hebt, maar voorzover ik weet zet een foon opgeslagen smsjes in je outbox.
Dus als je hem niet opslaat staat ie niet in je outbox als ie hem verzonden heeft.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-02 12:51

Ok, joy, je kunt dus nergens zien of je sms-je verstuurd is? Gewéldig, je foon (Nokia 8810) hoeft dus maar 1x te dissen en een sms-je niet te versturen... Techniek staat voor niets!
Zo dus toch nog maar een keertje erachter aan bellen als ik nog geen antwoord heb *zucht*. K-foons (ik wist altijd al wel dat ik mobieltjes niet leuk ging vinden...)

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 13:17

jawel, als er staat dat je bericht verzonden is, dan is die weg. Als hij niet weg kan dan zegt hij dat hij het bericht niet kon verzenden.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 13:30

Je kunt bij de Nokia ook ergens bij Berichten instellen dat je Afleverrapporten wilt, dan krijg je dus een melding op het moment dat het SMS-je is aangekomen bij degene aan wie je hem gestuurd hebt.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-02 13:31

hij is idd verzonden...
Bij mij zegtie overigens niets over dat hij t niet kon verzenden, hij crasht gewoon of denkt dat hij grappig is en verzendt m niet, ach, you get to live with it!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 13:44

Afleverrapporten instellen is idd een optie.
Of je hebt gewoon een telefoon met een eigen wil, Laui.

pmarena

Berichten: 48049
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 17:31

Hee , dat heb ik precies hetzelfde met PB-tjes op bokt Lachen
Idd wel apart , misschien tijd voor een nieuwe ?

Zo te horen heb je van deze weinig plezier Tong uitsteken

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-02 17:38

alleen ben ik dus veel te lui om een nieuwe te kopen, bovendien zijn de kleintjes allemaal pokkeduur (helemaal als je ze los wilt kopen, ik heb nl al een abbonnement), en ik heb het er allemaal niet echt voor over. Met een halve koelkast hoef je bij mij ook niet aan te komen, krijg ik kramp van. Dus ik wacht ondertussen gewoon rustig af, als hij echt overlijdt dan ga ik eens kijken.
Dan wordt het iig geen 80-er serie meer, hoor er alleen maar narigheid van, maar zo'n klepje vind ik wel retehandig, ach, ik zie wel.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Charaz, Eve_16, Hanneke137, Jara, juval, Niwla, sollair310, xxpetraxx, Zebrastreep en 181 bezoekers