Waarschuwing!!!!! Zadeldieven actief in NB!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Waarschuwing!!!!! Zadeldieven actief in NB!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-02 23:21

Tja gister was het zover bij ons op de manege in Eersel. Er is tussen 3 uur en 6 uur sochtends in de kasten gebroken en er zijn 9 zadels gestolen. Western en engels zadels.
Toen de ponykampers om 3 uur terug kwamen van de nachtrit was er nog niks aan de hand maar toen er om 6 uur iemand er was waren de kasten ingebroken en zadels weg!
Noch de ponykampers, noch de mensen die op de manege wonen hebben iets gemerkt Boos!
Dus een waarschuwing voor iedereen maar vooral voor degenen uit Noord-Brabant: Zadeldieven zijn actief!

http://www.depaardenverzorger.nl
Voor al uw Paardenverzorgingsartikelen!
NU! Gratis kado bij elke bestelling! Geldt to 23 December 2019


sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 23:43

Rijd je in eersel?
daar heb ik ook gereden.
echt erg dat ze nu hier zijn Scheve mond

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 08:24

Net als vorig jaar. Ware strooptocht geweest in NB.

Denk dat het elke zomer weer raak is.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 10:30

Dan ligt mjin zadel niet echt veilig denk ik Scheve mond
ik hoop maar dat er verder niks word gestolen...
maar waarom stelen ze zadels?

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-02 10:39

Ik heb altijd in Eersel gereden. ik rijd nu in hoogeloon waar ik mijn Verzorgpaarden heb staan. Maar ik kom nog elke dags langs de manege om te kletsen vooral. Heb daar namelijk 13 jaar lang gereden en heel vaak in de stallen geholpen en gewerkt.
Gister hoorde ik het dus ook toen ik er was. Mijn eigen zadel neem ik nu ook elke keer naar huis.

http://www.depaardenverzorger.nl
Voor al uw Paardenverzorgingsartikelen!
NU! Gratis kado bij elke bestelling! Geldt to 23 December 2019

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 11:00

Zadeldieven zijn momenteel actief in heel Nederland. Kijk maar eens naar de berichten van de laatste 2 maanden over gestolen zadels. Je zadel iedere dag mee naar huis nemen lijkt nog de beste remedie.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 12:22

Gelukkig hebben ze de onze niet gestolen. Maar die hebben ze niet zo snel te pakken er staat nl zoveel troep in dat er altijd wel iets uitvalt als ik mijn zadel pak.

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 13:54

ow nee he niet weer!!! Bloos
vorig jaar was er bij de stal waar mijn zus haar pony toen stond ook ingebroken en toen waren er ook een aantal zadels meegenomen Boos! , en haar stal is in dezelfde straat als waar quinta staat en toen zat ik me al de hele tijd druk te maken om me zadels en nu weer......
gelukkig hebben wij op stal een aantal waakhonden en een hele gevaarlijke loslopende boer *LOL* Tong uitsteken !!!

.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 18:47

gisteren is bij ons op de manege in oirschot/oostelbeers op klaarlichte dag een zadel gestolen ze waren op zoek naar meer maar werden gesnapt.
stelletje eikels.

groetjes [naam]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, Eefje_Sammy, Evelinee_, Hobbyhorse, La_Lune, Lente, Oza04, Sabrinatomic, sasja0705, Sjafrane, stella92, StonedRomy, Willempie_T en 171 bezoekers