Heerlijke huifkar tocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Heerlijke huifkar tocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 22:32

Vanmiddag hebben we een huifkartocht gemaakt door de kroondomeinen.
We hebben bij de Kronkel een huifkar gehuurt en zijn daar heerlijk 3 uur mee weggeweest.....zalig zo door de bossen.
Aboluut niet warm en geen last van dazen (ongelooflijk).
We hadden echt een heel lief fjorden paard, genaamt Krista (Lia ik denk dat jij haar wel kent.....) Pling , deze dame is al behoorlijk op leeftijd (23 jaar).
We hebben het meeste gestapt maar ook af en toe een stukje gedraaft.....
Want schitterend zeg zo door de natuur heen en zo lekker stil en rustig.....zeker voor herhaling vatbaar.....
We willen de volgende keer een huifkar gaan huren en dan 3 of 4 dagen rond gaan trekken.
Hier volgen wat foto's van vanmiddag.
Afbeelding

Lekker door de koele bossen heen.
Afbeelding

Dit is Krista
Afbeelding

En de laatste foto alweer.
Afbeelding

We zijn ook nog langs Handell en Ilindra gekomen....helaas was Lia er niet, daarna heerlijk een ijsje op de hoek gegeten en toen weer terug naar de kronkel.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 22:37

hey lekker jacq.
lijkt mij ook heerlijk. misschien over een paar jaar met quin zo rondtrekken Haha!

en leuke fjord

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 22:37

Dat was dus vast heel erg gezellig geweest...en je hebt wel geluk dat je geen last had van de dazen.
dat paardje is zeker heel mooi Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 22:41

Whooo wat een buik heeft die fjord zeg! (tja ik ben niets gewent met het fotomedellen figuurtje van ry) Ziet er erg leuk uit!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 22:47

Ze heeft inderdaad een hele dikke buik maar ik denk eerlijk gezegt ook dat dat komt omdat ze een merrie is van 23 jaar en waarschijnlijk al een hoop veulens gehad.
Ze was wel onwijs lief.
Ry ziet er inderdaad super uit Pling
Mijn eigen fjord ziet er nu op het moment ook heel goed uit....al zeg ik het zelf Bloos ook heel slank op het moment, dat was vorig jaar wel anders Bloos

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 23:04

wat leuk. de fjordjes van de kronkel kwamen altijd overnachten waar ik werkte. errug leuk kwam ik smorgens en dan keek een vreemd fjordenhoofd zo uit de stal echt leuke beestjes hadden ze daar.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 23:42

Marjolein-- werk jij daar niet meer dan?
En hoe zien die huifkarren eruit, (kettellapperwagens), want volgens mij zijn die behoorlijk luxe voor een huifkar?
Er stond er namelijk vanmiddag geen een anders had ik wel een kijkje willen nemen in zo een huifkar Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 15:18

Ja, Krista ken ik erg goed.
Vroeger was het echt een mega-draak en kon ze abslouut niet mee in de losse verhuur Extreme duivel
Met de Ibop proef is met mij erop dwars door de afsluitbalk van de binnenbak gelopen omdat er op stal pony´s gevoerd werden Haha!
Echt super eigenwijs.
Samen met Amora en Djerada mijn favoriete Fjord.
Albert is toevallig van de week nog bij de Kronkel geweest om even te kletsen en heeft haar toen nog gezien.
Jammer dat ik er niet was toen jullie langs kwamen, nog 2 weken en dan heb ik vakantie.
Ik kan jou en Olivia dan wel een keer ophalen met de trailer voor een bosrit.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 15:37

Leuk Jacq! Ziet er uit als een lekker ontspannen dagje toeren! Gaaf........
Misschien leuk idee als ik kom meeten? Of gaan dan Hump en Mick er voor Knipoog

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-02 18:10

Hahahah....Lia als ik dit aan Hans zijn broer laat lezen dan schiet hij nu vast en zeker nog in de stress hahaha, die is nogal een klein beetje bang totdat alles goed gaat dan is alles koek en ei en vind hij ineens nikssss meer eng *grin*, ik geloof dat ik het maar ff voor hem uitprint hahaha.

Bosrit....mmmhhh lekker lijkt me dat....ik weet alleen niet hoe Oliva de trailer ingaaat maar ik hou me zeker van de partij.

Buitenzorg....is inderdaad een goed idee voor als we gaan meeten......een huifkar huren.....is zo ontzettend mooi daar in de bossen (ook bij ons hoor) maar ik weet niet hoe het gaat met Hump en Mick samen voor de wagen....dat gaan we aankomende week proberen!!!!