Oefenspringen in Wezep - verslagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Oefenspringen in Wezep - verslagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-02 13:19

Haha, ik ben eruit, Once moet alleen een parcours in wanneer het een beetje een normale hoogte is *LOL* .

Gisteren om 6 uur Once klaargemaakt, ingepakt in de reisbandages (Once vond dat niet echt fijn lopen.. Schijnheilig ) en laden maar. Ze was heel braaf, stond met 2 voetjes op de plank, bleef even staan en liep toen mee. Mijn moeder in de auro, mijn groom ook (Moon, bedankt voor het groomen hoor! Lief van je Lovers ), spullen erin en we konden weg.
In Wezep konden we meten gaan opzadelen, proppen draaien en losrijden. Once was super braaf. Had gedacht dat ze gigantisch kijkerig zou zijn, maar het viel heel erg mee. Ook wat losgesprongen, ging heel lekker. Bij wat lage sprongetje let ze echt niet op, maar er stond ook een keer een mooie oxer tijdens het losrijden en dan gaat ze echt fijn springen. Na een tijdje mocht ik het parcours in. 70 cm Haha! . Volgende keer toch maar wat hoger. Ze zat me gewoon echt in de maling te nemen. Voor elke hindernis ongeveer in de stop, heel erg kijkerig en lekker de beentjes laten hangen. Resultaat: 8 weigeringen en wat balkjes. Haha! Gelukkig dat het oefen was, anders was ik niet verder gekomen dan hindernis 3. Na een poosje ging ik nog een keer. Toen sprong ik een parcours van 80. Dat vond ze al wat leuker. Ik ging er nu zelf ook meer aan rijden, was in het eerste parcours ook wat te afwachtend. Dit ging super, geen balkjes en 1 weigering, maar dat was helemaal mijn fout. Na 7 vielen we heel erg binnendoor en gingen we wat te hard, waardoor we de wending naar 8 met geen mogelijkheid konden halen. Dat was een heel krappe wending. Dus daar een volte gereden en door gesprongen. Dit parcours ging dus heel fijn.

Als Once over 2 weken nog niet verkocht is ga ik weer en dan ga ik 80 en 90. Kijken hoe het dan gaat. Ik was nu iig wel tevreden over haar! Lovers

Ook heb ik Amy (new-forest), met Melano gezien. Het was heel gezellig, en ze heeft ook zelf een verslagje gemaakt. [WD] Gisteren oefenspringen in Wezep met Melano Haha!
Laatst bijgewerkt door Joleen op 16-08-02 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 13:33

huh verkopen??? (heb ik dat verhaal gemist in mijn vakantie -> waar staat het?)

Wel goed dat het de tweede ronde zoveel beter ging!

:evaw:

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 16:34

Ik vond Once toch heel braaf en ach als je maar tevreden bent is alles oke he! Het 2e parcour deed die het heel netjes! Twas heel erg leuk en gezellig Party!!


Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 20:31

ja lieve oncie!! Lovers

En ik vond het leuk oor om mee te gaan *LOL*



EN denk eraan. Achterover he Knipoog

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-02 20:32

monica schreef:



EN denk eraan. Achterover he Knipoog

Ja juf, zitten en hakken laag... *LOL*

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 22:01

Heb ik wat gemist? Ga je haar verkopen?

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 21:09

VERKOPEN?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Petunia27 en 12 bezoekers