geinvesteerd in mijn eigen geluk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

geinvesteerd in mijn eigen geluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 20:56

Misschien weten jullie nog wel dat verleden maand mijn busje is gestolen waar ik al mijn paardenspul in bewaarde. [VvdD] Alles weg!!

Nou, ik ben weer aardig op de rit hoor. Zit nog wel in conclaaf met de verzekering maar ik hoop dat dat nu met een paar dagen echt opgelost is. Het zal d'r wel bij horen denk ik, dat als je ze echt nodig hebt ze lastig gaan lopen doen, het zij zo.

Wat betreft een andere auto heb ik eindelijk de knoop doorgehakt [mijn man heeft harder gehakt dan ik hoor]. Het wordt een nieuwe Ford Transit, echt een stoere bak man.
Afbeelding
Het blijft natuurlijk wel een busje, maar d'r zit wel een fatsoenlijke motor in dus kan ik lekker met Lois op pad. Hij kan met gemak een 2-paards trailer trekken dus zitten we niet meer om het hand. Mijn busje wordt hagelwit Cool en heeft uiteraard een trekhaakje en ik denk dat ik er zelf nog maar een stuurslot bij koop.

Wat betreft de spullen zijn we ook al weer lekker op weg. Tja, zo kom je nog eens aan je nieuwe spulletjes Knipoog . Van een aantal Bokkers heb ik werkelijk schitterende dekjes, bandages, beenbeschermers, zelfs hoofdstellen en dekens gekregen dat is echt fantastisch [iedere dag denk ik weer aan jullie]. In feite is het allemaal ellendig en triest maar toch moet je maar proberen de dingen positief te benaderen dacht ik bij mezelf. Ik heb mijn gezondheid [mijn grootste rijkdom] en de capaciteit om hier uit te klimmen, de bank staat aan mijn kant Haha! . Ik heb geinvesteerd in mijn eigen geluk, zo noem ik het maar Party!!

Goudvos
Berichten: 12
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 21:00

Wat een leuke bus! Lachen
Heel veel succes met je 'nieuwe geluk'.
Heb je inmiddels AL je spullen al? En nog iets vernomen van je oude busje?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 21:10

Mijn moeder heeft dezelfde bus, en hij bevalt super! Fijn dat het je weer beter gaat, en heel veel plezier met je man, paard, bus en geluk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 21:11

Dank je! Ik hoop dat het met deze bus beter af loopt en dat moet lukken met een goede startonderbreker en een kanarie geel stuurslot Extreme duivel
Echt AL mijn spullen heb ik nog lang niet bij elkaar. Ik gebruikte mijn bus als zadelkamer. Daar lagen alle dekjes, bandages, dekens maar ook giga verbanddoos met luxe plakwraps, watten en wondmiddeltjes en scheerapparaten in. Ik had net verleden jaar een grote scheermachine gekocht in een mooie koffer.
Gisteren heb ik mijn paard getoiletteerd met een Tristar tondeuse van het Kruidvat van €6,95 echt waar! Hij maakt meer lawaai dan mijn Moser maar de oren zijn weer net zo strak. En zo vind je voor veel dingen wel een crea oplossing Pling .

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 22:10

Fijn voor je! Zo'n startonderbreker scheelt ook alweer! Hopelijk komt met de verzekering ook alles snel in orde nu!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 22:39

Die bus ziet er iig beter uit als je vorige, dus dat is al een verbetering Knipoog En de spullen.... je zult met de jaren vanzelf alles weer terughebben!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 22:40

He de reden waarom is niet leuk, maar toch supertof voor je!
Ik ben blij dat we je hebben kunnen helpen!
Gave auto man! Ik ben zelf ook op zoek naar een auto, en ik zit ook heel hard te denken om maar een met een grijs kenteken te nemen (goedkoper, diesel rijden, meer trekkracht (als je een bus neemt)) Ik twijfel nog even verder.....
SUcces verder!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 23:02

Wow, wat een mooie bus! Kwijl En ze rijden inderdaad heel fijn; ik heb er voor mijn werk een tijdje in rondgereden.

Het vorige topic met je verslag had ik even gemist, geloof ik, dus dat heb ik net even door zitten lezen. Ik neem aan dat je nooit meer iets over je oude bussie hebt gehoord, wel?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 23:24

Jaaaah gaan we dan eindelijk weer eens meeten???? Tong uitsteken

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 23:55

yeeeeaaaah you go girl!
*LOL*
je red het wel enne nou kun je natuurlijk veel meer leuke spulletjes bij je mooie paard uitzoeken! nog 3 weken kom ik weer een dagje waterbergen met Lodewijk Lachen

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 00:26

Toffe bus. Dikke diesel erin hoop ik voor je, kun je weer rondkarren. Als je nog een reisdoel zoekt, hier in het zuiden zijn eindeloze kilometers bos. Kom en verdwaal *LOL* *LOL*

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 11:27

Heey wat leuk! M'n vader heeft ook een aantal van die bussen voor zijn bedrijf. Supersterke bussen, en in heel wat jaar heeft er nog nooit één met pech aan de weg gestaan. En ze zien er nog leuk uit ook!

Heel veel plezier met je bus!

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 12:02

Hoi,

wat dacht je van een wielklem? de verzekering eist wel een dubbele startonderbreker. Wij hebben navraag gedaan. Wielklem schikt af, kan ik je verteleln. wij hadden hem van de trailer liggen en hebben hem nu op de bus zitten. Verder zo neer zetten dat ze hem niet kunnen optakelen of slepen.
Veel plezier met je nieuwe bus.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 12:56

(haha dat van die wielklem wilde ik net zeggen Haha!)

Lekker hoor dat je zo langzaamaan de draad weer kunt oppakken!

Mijn vriend heeft voor zijn bedrijf ook 2 van die bussen gehad, zijn wel fijne dingen!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 16:01

Lekker hoor! Kun je weer lekker naar les en naar wedstrijden.

En ach, je bent meteen van je witte dekjes manie af!

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 23:47

veel geluk met je nieuw gevonden geluk

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 01:29

super bussie man!
kun je weer lekker toeren met je mannetje!
veel geluk ermee!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 12:11

Mooie bus hoor! Die wielklem vind ik wel een goed idee eigenlijk, als je weer van plan bent om de bus als zadelkamer te gaan gebruiken.