't gaat niet zo goed met m'n hondje...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 15:18

Ik kwam gisterenavondlaat thuis en normaal gesproken komt m'n hond gelijk op me afstormen. Dit keer kwam ze mank op me af strompelen. Ik schrok natuurlijk heel erg en gooide gelijk alles aan de kant.

Ik ging kijken wat er aan de hand was en zeg dat ze maar op 3 pootjes liep. Haar linker-achterpoot is dus mank. Ze reageerde nergens op, koekjes liet ze liggen. Overal waar ze stond, liet ze zich gelijk vallen of ze ging zitten of gelijk liggen.

Af en toe zet ze d'r pootje op de grond, maar ze verplaatst zich zo min mogelijk terwijl dat niks voor haar is.

Ik heb daarna de DA gebeld en hij zei dat ze waarschijnlijk iets geforceerd had en vroeg of ik eraan mocht komen en of er ergens in huis ontlasting lag. Ik mag er wel aankomen en er lag nergens ontlasting. Ik moest het even voor de nacht aankijken. Als het de volgende dag (vandaag dus) nog steeds zo was moest ik langskomen.

Het is dus nu nog steeds zo. Ik riep haar bij me en ze ging er gelijk bij zitten. Ik wilde haar op laten staan en probeerde haar erbij te helpen. Toen ik dat deed liep er allemaal urine uit haar. Ze plast echt nooit in huis, toen wist ik gelijk dat er dus iets flink goed mis was.

Ik wilde haar even in de tuin laten plassen. Dat wilde ze niet, ik moets gewoon met haar meelopen, anders wilde ze niet plassen.

Ik gelijk weer de DA gebeld en hij zei dat hij vermoedde dat er dus meer aan de hand was. Ik moet nu vanmiddag om 18.15 uur langskomen met haar.

Ze ligt nu heel zielig achter de bank. Ze verplaatst zich alleen wanneer ik haar roep. Echt zo sneu. Gelukkig gaat Mo straks met me mee naar de DA, want ik heb de rillingen over m'n lichaam lopen.

Een meisje die ik ken had ook een hond en toen ik bij haar was kreeg haar hond een hernia. Dezelfde symptomen, alleen heeft mijn hond ze gelukkig minder sterk. Ik hoop niet dat dit het is, of heup-dyslectie of gescheurde kruisbanden of iets dergelijks.

Ik maak me echt zorgen, ze is echt mijn kindje. Maar ja, wat er gedaan moet worden, maakt me niet uit. Al zou 't me m'n maandsalaris moeten kosten of meer, boeiend, als m'n hondje er maar weer bovenop komt.

Ik merk 't straks wel.

Bedankt voor 't lezen, ik moest het echt even kwijt.

Huilen Knuf Mayo Huilen

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 15:25

sjeetje wat zielig mayo... ik zal voor je duimen als je met doggie en Mo naar de dierenarts gaat. fijn trouwens dat Mo meegaat of niet? Lachen
sterkte ermee en een dikke knuffel voor je meissie!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 15:26

sjit voor je!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 15:28

Citaat:
Op 2001-05-27 16:25, schreef Maaike:
sjeetje wat zielig mayo... ik zal voor je duimen als je met doggie en Mo naar de dierenarts gaat. fijn trouwens dat Mo meegaat of niet? Lachen
sterkte ermee en een dikke knuffel voor je meissie!


Ik vind 't inderdaad erg fijn dat Mo mee gaat. Hij is zelf ook heel bezorgd, want het is ook een beetje zijn hondje.

Bedankt voor het duimen en ik zal d'r een knuffel geven.

Knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 15:33

Ja in Almere duimt ook iemand voor je!!!
Wat naar...
eerst bijna gesandwichd.. en je komt bij van de schrik en dan zo iets naars!!!

Sterkte!!
Sharda

..... leeg .....

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 15:37

ahhh succes hoor! ook ik duim voor je en geef der maar een hele grote knuffel van mij!!! Scheve mond\

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 16:32

ahhh,
ik denk dat je nu al geweest bent. Hoe gaat het?
Ik heb ook voor je geduimd ook al is het waarschijlijk te laat.
Groetjes!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 16:53

Thanx Steef, maar ik moet nog gaan. Dus je bent niet te laat met duimen. Ik moet om 18.15 uur. Ik ga dus zo de deur uit.

Knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 16:54

Aaaaaaaaaaaaaah da's echt ships Boos!
Veel sterkte met je hondje, en ik hoop dat het niet iets heel ergs is.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 18:16

dan ben je dus nu of bij de DA of net terug, ik hoop dat het niks ernstigs is, of dat ze in ieder geval weten wat er aan de hand is, en ze er iets aan kunnen doen. geef je hondje maar een knuf, ik duim voor jullie hoor, dat ie maar weer snel beter is!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 18:26

*duim*
Naar hoor... ik duim heel hard en we horen het zo wel... Bokt voor bokkers he!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 18:34

Nou, jij hebt ook een heftig weekend zeg! Eerst dat gedoe op de snelweg en nu je hondje... Wat een rotverhaal. Als het goed is ben je om deze tijd weer terug van de DA, ik hoop echt dat hij of zij je hondje er weer bovenop helpt... Ik denk aan je!

Knuffel van mij voor jou en je hondje!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 18:42

Thanx allemaal. Voor het resultaat heb ik een nieuw topic gestart.

Bedankt voor alle lieve en steunende reacties.

Knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annika__, Anoukjuuuhh, Arjette15, Bowo, Eulogy, Everest, flooooo, GoogleAdsense, Hiraeth, Kloesje, lanouska, larissa96, LisaVH96, MarJon, Marocje, MissMarije, Nachocheese, noordje, Pauline2cv, Ruai, Solmyrkvi, speedfiets_2, Twilight, xdesix, YandexBot, zonnebloem18 en 58 bezoekers