Twee dagen Vlieland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Twee dagen Vlieland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 15:37

waarvan 1 enorme plensdag en 1 enorm warme dag, om precies te zijn 1 en 2 augustus Haha! Mijn zus en een vriendin waren al op Vlieland en ik ben met mijn zusje en de vriend van die vriendin van mijn zus heengeweest.

Toen we op de boot zaten kreeg ik een SMS van mijn zus dat we er maar af moesten gaan want het was zulk snertweer op Vlieland *LOL*
En inderdaad, daar aangekomen spoelde het van de regen en het onweerde. Al onze bagage was binnen no-time doorweekt en wij hadden onszelf in belachelijke poncho's gestoken die overigens geweldig hun werk deden Pling zodat een uur later half Vlieland in die dingen liep.
Tja, trendsetters he Schijnheilig

Maargoed, de volgende dag was het droog dus we hebben ook nog wat sightseeing gedaan voor zover je het sightseeing kunt noemen als je voor de 25e keer op het eiland komt Gaaaap *LOL*

De vuurtoren (duh)
Afbeelding

Het uitzicht - voor je het strandhotel en daarnaast de manege waar ik heenwilde maar de rest niet
Afbeelding

Het graf van een zeer bekende eilandbewoner die twee weken hiervoor een einde aan zijn leven heeft gemaakt
Afbeelding

De poncho's!!! Zijn ze niet geweldig??? Haha!
Afbeelding
Oh ja, in het dorp kwamen we dus een man tegen op de fiets die de poncho verkeerd om aan had, had de capuchon tegen z'n gezicht aan zitten *LOL* Was erg grappig.

Hollen naar het washok
Afbeelding

Ik met m'n zusje in de tent aan het Sesamstraat-kwartetten (je moet wat Slapen als het zulk weer is)
Afbeelding

Je kunt ook een flesje Whiskey kopen en nog voor piekuur totaal van de wereld zijn Schijnheilig
Afbeelding

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 15:38

whahaha die laatste is gaaf!
hebben jullie het naar je zin gehad?

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 15:42

echt leuke foto's. alleen sommige denhet niet

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 16:08

Leuke foto's hoor! En het ziet ernaar uit dat het er ondanks het weer toch beregezellig was. Moet geloof ik ook maar eens naar Vlieland Haha!

djedda

Berichten: 990
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 17:35

Ik kom net terrus van Vlie Haha! en ga zondag weer terug Haha! Leuke foto's trouwens! Het is nu erg mooi weer daar. wilde je bij de Seeruiters gaan rijden? Ik vind de Ijslanders veel leuker. Maar da's mijn mening Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 17:37

Ja ik wilde bij de Seeruyter gaan rijden, hoewel ik ook wel eens leuke ritten op IJslanders heb gemaakt bij Stal Edda.
Grappig dat je ook op Vlie was, stond je op de camping of in een appartement of huisje?