Manege Baggelhuizen: ze zijn weer aan het graven!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Manege Baggelhuizen: ze zijn weer aan het graven!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 10:38

Kwam vanmorgen langs de plek waar de nieuwe manege van Assen moet gaan komen (door bouwproblemen is het halverwege blijven steken, en de boel is flink verzakt, er zit nu een nieuwe eigenaar op), en ze zijn weer aan het graven!

Ik hoop dat ze nu eens goed doorpakken. Mischien kan ik dan na de winter al wel lessen daar!!

Jippie!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 10:42

Ja echt?? Gaaf, da's 10 minuten rijden van Tinka af en ik heb er toch wel een beetje mijn hoop op gevestigd, die manege. Dan kan ik eindelijk weer lessen en wedstrijden rijden! En ik heb niet eens een trailer nodig, ideaal! Kunnen we zelfs samen lessen misschien Riëtte!
Pling *glunder*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 22:17

Hier een tekening van de nieuwe manege:

Afbeelding

De Rij-en Jachtvereniging Assen is opgericht op 3 augustus 1970 en is lid van de KNHS. De vereniging telt op dit moment ca. 60 leden. Vanaf de datum van oprichting heeft de vereniging haar zetel gehad bij "Manege De Tarpan" in Deurze. In 2000 is deze manege overgegaan van de familie Bakker naar de familie Vonck en heet nu "Manege Vonck". Met ingang van 2001 heeft de vereniging een nieuwe thuisbasis: "Manege Landgoed Den Paardenburght" te Assen. Deze manege is nog in aanbouw en ligt vlakbij recreatieplas Baggelhuizen. Er komen 2 binnenrijbanen, ca. 80 stallen, veel paarden en pony's, een kantine, etc.. De bereikbaarheid, dichtbij de A28, is uitstekend. Onderstaand een "artist impression" van de manege.

www.rjva.nl

Bayazo

Berichten: 961
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 18:26

Hoi,

Maar ik heb niet uit de site van de RJVA kunnen opmaken dat er een nieuwe eigenaar is.
Volgens mij is dat nog steeds Gert-Jan Ahles.

Groetjes Jacqueline.