zijn er nog meer bokkers die duiken ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

zijn er nog meer bokkers die duiken ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 08:06

pim heeft naast onze fjord nog een andere passie, duiken.
zijn er eigenlijk nog meer bokkers die ook duiken ?
hij duikt het liefst in warme wateren en we gaan dan ook regelmatig naar het caribisch gebied, maar ook hier in nederland, als is dat meer ijsduiken.
ik heb dus al voorgesteld om volgend jaar maar te gaan starten met tommy in zeeland, dan kunnen we het leuk kombineren, ik word gedumpt op wedstrijdterrein en pim kan de plomp in (en heeft gelijk een mooie/ruime "kleedkamer op wielen" bij zich)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 08:24

hai
ik heb wel m'n brevet gehaald in een vaag verleden....
maar ik doe er NOOIT wat mee, dus is hij al niet meer geldig eigenlijk.....zonde he, maar in nederland duiken vind ik dus niets aan. Correctie: lijkt me niets aan......

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 08:40

ja, ik ben 2* en medical trained, mijn vriendje is 3 *. We duiken regelmatig in Nl (koud!), hier in de buurt en bij voorkeur in Zeeland, en daarnaast 1 * per jaar in het buitenland (Egypte, Maleisie, Malta). Erg leuke sport wat mij betreft, maar ik steek toch de meeste tijd in de paarden.

Oh en Mirage,
Duiken in de OOsterschelde is bij goed zicht geweldig, een vn de beste stekken in Europa.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 09:21

Lielle schreef:
Duiken in de OOsterschelde is bij goed zicht geweldig, een vn de beste stekken in Europa.


De Oosterschelde is fantastisch! Party!!
Ik duik momenteel niet meer, maar heb het 10 jaar lang gedaan. Totdat ik tot twee keer toe niet meer door de med. keuring kwam, toen ben ik me maar meer op de paarden gaan concentreren. Heb heel veel gedoken in NL, ook in de winter (droogpak).
In de toekomst ben ik wel weer van plan om het meer te gaan doen. Dan wel in het buitenland Knipoog

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 11:40

Ik heb een paar jaar geleden in Mozambique mijn PADI gehaald en sinds die tijd probeer ik elke reis wel een paar duiken te maken. In Nederland heb ik nog geen ervaring maar misschien dat ik dat toch maar een keer moet gaan doen.

Liesje_1
Berichten: 666
Geregistreerd: 18-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 11:54

Ook ik ben net terug uit Egypte van mijn honeymoon.
Daar hebben mijn man en ik ons PADI open water gehaald.
We hebben een week gedoken in de Rode Zee aldaar.

Echt super!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 11:56

Ik heb mijn PADI gehaald op Bonaire. Erg mooi daar. Maar ik komer hier niet zo aan toe.

assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 12:02

Ikzelf heb 1 keer gedoken, en dat was zeker voor herhaling vatbaar, erg leuk om te doen.

Iemand hier op bokt die ook heel fanatiek duikt is Frank, je zou hem een pb kunnen sturen Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 12:20

Ik heb zelf mijn Padi-jeugd ding gehaald, bijna 9 jr geleden.
Ik mocht nog niet mee doen bij t NOB, waar mijn vader 3* is en voor zijn 4 * op het stijgen gezakt is.
Mijn vader ging elke week wrakduiken in de Noordzee met zijn droogpak, en 2x per jaar op duikvakantie, maar toen kwamen de paarden, en vorig jaar heeft hij zijn droogpak verkocht. Ook de motor is geweken voor de paarden.
Paarden he... haha, maar dat duiken vindt hij nog steeds leuk, nu beperkt hij zich tot onze vijver (duikpak aan en schoonmaken maar). Zelf heb ik last van claustrofobie en ben ik vrij zwaar astmatisch en ga snel hyperventileren, ik heb het hier niet meer geprobeerd.

Linet

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Zoetermeer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 21:14

assie schreef:
Iemand hier op bokt die ook heel fanatiek duikt is Frank, je zou hem een pb kunnen sturen Lachen


Hehe, ja klopt! Ik zal hem morgen ofzow wel weer eens achter de computer zetten Tong uitsteken

Hij weet er vast veeeel meer over te vertellen dan ikzelf.

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 22:54

tja, zo zie je maar weer er blijken toch nog wel meer bokkers te duiken en zo hebben 2 mannelijke bokkers ook eens iets om over te beppen. als de meisjes het over paarden hebben....
we zien het mailtje tegemoet,
oh ja, op onze homepage staan alle plaatsen waar we tot nu toe geweest zijn/hebben gedoken.
zeer binnenkort komt er een update van onze pagina.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 21:22

MarijkesTommy schreef:

tja, zo zie je maar weer er blijken toch nog wel meer bokkers te duiken en zo hebben 2 mannelijke bokkers ook eens iets om over te beppen. als de meisjes het over paarden hebben....

zeer binnenkort komt er een update van onze pagina.



Nou, over paarden kan ik ook mee 'beppen' hoor! Heb er zelf eentje staan, en dat al zo'n twaalf jaar lang. Nee, die gaat voor zijn dood niet meer weg van mij.
Het paard staat op een veel hogere plaats dan het duiken.

Grtjs Frank

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 22:31

mijn broer geeft duiklessen op mallorca, maar we hebben geen contact meer met hem dus ik weet niet waar hij nu zit