Ik voel me zo rot..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Ik voel me zo rot..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 17:09

ik voel me zo rot de laatste paar dagen. Ik denk dat de mensen die me kennen wel weten waar ik het over heb. Ik kan slecht slapen en ik kan dit alles en wat er in de afgelopen maanden gebeurd is niet vergeten. Ik moet en zal doorgaan, vechten voor alles wat er nog leeft, ook al komt me dat zelf misschien duur te staan op een gegeven moment. Daar kan ik nu echt allemaal niet mee zitten, want het enigste dat telt dat is ook hetgene wat net kapot is gegaan. Zal alles het ooit nog hetzelfde zijn? Als ik hard genoeg hoop en bid, zou die hele kleine kans dan misschien toch nog ooit werkelijkheid worden? bah wat is het leven toch oneerlijk! Boos! Huilen


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 17:32

schrijven helpt al erg denk ik. Praat erover en onthoudt dat het leven er voor jou over 3 jaar waarschijnlijk weer heel erg anders uitziet.
Laatst bijgewerkt door Prima op 15-08-02 22:28, in het totaal 2 keer bewerkt

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 17:35

Sterkte!!
En houd de moed er een beetje in!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 17:39

Hoi Syheron,

Hoe onmogelijk het nu lijkt om weer eens te lachen en te beseffen dat het gewoon ontzettend lekker weer is, heus die dag komt weer.Misschien wel sneller dan je denkt.
Denk maar zo, volgende week denk en voel je je anders.
Je hebt vast ook goeie vrienden waarmee je lekker even uit kan gaan om je problemen te vergeten.Dwing jezelf dingen te doen die afleiden.
Kop op! Het komt heus allemaal wel weer op zn pootjes!

Groetjes
Janneke

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 17:52

Ik weet hoe je je voelt, en da's zwaar k*t!
Zet je gedachten ergens anders op. lekker met vrienden weggaan, lekker bokken, hou je zelf bezig!
Enne, begin met paardrijden!! *LOL* (dat deed je nog niet toch?)

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 17:55

Wat ik ook probeer het helpt gewoon niet.. ik werk nu fulltime al sinds 3 weken (vakantiewerk) en ik moet er nog 2, dus ik dacht dat dat me wel van de gedachten af zou houden, maar omdat het werk niet echt veel concentratie vergt etc denk ik er bijna de hele dag aan...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Re: Ik voel me zo rot..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 18:02

ik weet hoe je je voelt, ik heb het zelf ook meegemaakt. het is moeilijk, ik weet het, maar probeer zoveel mogelijk aan iets anders te denken. ga sporten of doe iets wat je altijd al wilde doen maar nooit aan toe kwam. trust me, tijd heelt alles.

sterkte.

Amor Vincit Omnia

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 18:08

Het is inderdaad balen wat er is gebeurd.
Probeer je gedachten te verzetten en ga met wat vrienden wat ondernemen of zo.
Je moet afleiding zoeken en proberen er iets minder aan te denken.
Hoewel het nu nog onmogelijk lijkt, komt er ook voor jou weer zonneschijn na de regen hoor. Het duurt misschien wat langer dan je graag zou willen. Maar het komt, neem dat maar van mij aan.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 18:09

zoals hierboven al veel genoemd word,lekker veel afleiding zoeken met andere dingen,ik weet ook hoe je je voelt en ik weet ook dat het moeilijk is maar idd tijd heelt alles... veel sterkte...

keep calm, I'm engaged!!! <3

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 18:14

probleem is dat ik eigenlijk niet wil dat ik over haar heen kom... en ik weet, dat ik er alles aan zal doen om dat zo te houden.. ook al voel ik mezelf er eigenlijk wel rot onder. niet echt slim van me, maar hey that's my nature!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 18:18

Kom op Roy, het klinkt l*llig, maar er loopen nog zat andere meiden rond. En als jij er niet overheen WILT komen, denk ik dat je verkeerd bezig bent. Dan lijkt het meer op zelfmedelijden. Kom op joh, je bent volwassen, pak je zelf bij je kladden en ga wat leuks doen!!!!!
Met dit gedrag win je haar zowiezo niet terug denk ik. Als jullie voor elkaar bestemd zijn, komt het wel weer goed, zo niet, dan hou jij een rotleven op deze manier. Sterkte ermee

(Misschien een hard antwoord, maar zachte heelmeesters....)

Goedgekeurd onderschrift :)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 18:42

Sypheron schreef:
probleem is dat ik eigenlijk niet wil dat ik over haar heen kom... en ik weet, dat ik er alles aan zal doen om dat zo te houden.. ook al voel ik mezelf er eigenlijk wel rot onder. niet echt slim van me, maar hey that's my nature!


Lieverd, er komt een tijd dat je eroverheen komt, dat is voor het behoud van vriendschap ook belangrijk.
Het is heel logisch dat je het gevoel vast wilt houden en probeer er een plekje voor te vinden zodat je het altijd kunt vinden, maar tevens wel weer wat grip krijgt op de rest om je heen.
Je weet me te vinden als je wilt praten, je hebt mijn nummer ook.

Liefs,
Manon

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 18:49

kom nou roy, het is niet ZO erg, vertrouw me maar, ik heb het ook al een paar keer gehad, je moet het gewoon vergeten, doe alsof er niks gebeurt is, dat is wat ik doe, en blijf gewoon vrienden net als eerder, het zal waarschijnlijk wel effe een tijdje duren maar je moet gewoon je gedachte van haar afhalen en haar als een normale, gewone vriendin zien niks meer, niks minder. Er zijn nog genoeg meiden in de wereln (een paar millioen zelfs) dus je zal echt wel eens bij "mevrouw perfect" komen. En zoals al eerder gezegd was: als je niet over haar WIL komen, ben je fout bezig.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 19:44

Lieve Syp,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet WILT vergeten.
Wat je op dit moment kunt doen:
ff de gedachte 'aan de zijkant zetten'.
Mocht 'zij' in je hoofd voorbij komen, oke dan doet 't ff zeer, maar ondertussen ga jij:
-grote bak met schepijs kopen bij de Edah en samen met je moeder/vriend/broer/zus oppeuzelen Vingers aflikken
-samen met 'n vriend/familielid een comedyfilm huren/kopen
-samen met vrienden zwemmen of in de tuin een waterbalet houden richting je buurvrouw *LOL*
-aan je moeder vragen of ze voor een keertje jouw favoriete gerecht wil maken als avondeten... Vingers aflikken
-een leuke boktmeeting organiseren met mensen die je nog nooit ontmoet hebt Sigaar
-een grote zak verschillende soorten drop/snoep kopen en samen met een vriend oppeuzelen.

Kortom 'gun' jezelf wat leuks!
Verwacht niet dat alles 'vanzelf' morgen verdwenen is, de 'baalmomenten' zeg maar, maar ondertussen kun je proberen jezelf flink bezig te houden.
Jij verdient op dit moment wat leuks.
Afleiding, vrienden, familie, maakt eigenlijk niet uit wat, gewoon dat je ff denkt 'ondanks alles vind ik dit wel leuk om te doen'.

Ik beloof je geen 'lekker in je vel'-momenten.
Maar bedenk eens:
nu, 26 graden buiten...
een ijsje gaat er wel in toch? }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 19:49

[quote="Dorine"]
Mocht 'zij' in je hoofd voorbij komen, oke dan doet 't ff zeer, maar ondertussen ga jij:
-grote bak met schepijs kopen bij de Edah en samen met je moeder/vriend/broer/zus oppeuzelen Vingers aflikken

Alleen opeten dat ijs tot je hoofdpijn hebt en blijven eten!! Dat is de enige remedie


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 20:02

Ik weet het, ik heb dit nog heel recentelijk ook mee moeten maken, en het is niet makkelijk. Maar ik denk dat het voor Ilona ook niet makkelijk is, zeker omdat ze weet hoe rot jij je voelt. Dat heb ik in ieder geval als zeer moeilijk ervaren, dat ik iemand met een gebroken hart achterliet.
Veel sterkte daarom voor jullie beiden! en een knuffel Lovers

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 20:46

'Cause it's my first broken heart
my dreams with her have ended
it's my first broken heart
I don't know how to mend it
tell me where do I start
'cause it's my first broken heart


Tracie Spencer


Liefdesverdriet is zo ongeveer het rotste wat je mee kunt maken, je kunt er echt ziek van zijn. Er is geen manier om het te vergeten maar je moet het een plaatsje geven, dat kan na een week al zijn maar soms duurt het ook veel langer. Bij mij duurde het bijna een jaar voor ik er een beetje overheen was. Niet om je te ontmoedigen *LOL* maar je moet het gewoon de tijd geven die het nodig heeft, niks wegstoppen want uiteindelijk komt het toch wel weer terug. Ik heb een heel boekje vol gedichten geschreven en als ik die nu soms nog lees pffffff dan voel ik weer even HOE verschrikkelijk rot ik me voelde, je kunt aan niks anders denken. En toch gaat dat nare gevoel over, echt waar...
Heel veel sterkte Knipoog

pmarena

Berichten: 48065
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 21:48

Ik begrijp je gevoel Lachen

Wegstoppen , afleiding zoeken , je eroverheen zetten , aan andere meisjes denken.....dat alles WIL je nu helemaal niet , je wilt HAAR Boos!

Maar....wees eerlijk tegenover jezelf en haar...
zo als de zaken nu liggen , de kennis die je nu hebt , zou je dan verder willen en kunnen gaan met iemand die jou blijkbaar niet de ware vindt ?

Vraag je dat eens af , als je er achter komt dat dat wat je wilt eigenlijk helemaal niet KAN , dan kun je het makkelijker accepteren.

En dat is nu precies wat je moet leren....het een plekje te geven , het te accepteren dat de dromen die je met haar had geen werkelijk kunnen en zullen worden. (*) Dan kun je ook met een glimlach terugkijken op de fijne tijd die je samen hebt gehad , de momenten dat je samen dubbel lag van het lachen , de momenten dat.........vul maar in.
En dan besef je wellicht ineens dat je TOCH iets moois hebt in de vorm van een diepe vriendschap.

Met zelfmedelijden dreig je dit misschien ook kwijt te raken , dat schiet niet op.

Ik ken je gevoel precies , je wilt je hart niet verraden door je eroverheen te zetten , maar als je het niet doet dan voel je je minstens de komende 3 jaar K U T , dus accepteer het als het echt niet kan Syph......

Da's de nr. 1 tip die ik je kan geven Lachen

* als het echt duidelijk is dat er geen liefdes-relatie zal zijn.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 22:02

dank jullie wel voor al jullie lieve reacties! Er was nog een probleem en dat was dat ik me af had gesloten voor de mensen om heen, ik wilde er niet over praten. Ik had ietwat ruzie met mn beste vriend en dat is/gaat nu weer helemaal goedkopen gelukkig, maar ik zat daar fout en ik ben blij dat hij toch nog met me wil omgaan.. Daarnaast heb ik met mn ouders erover gepraat, iets wat ik dus nog helemaal niet gedaan had. ok ze wisten dat het uit was, maar that's it verder niets... nu wel en ik voel me toch een heel stuk beter op het moment.. nouja tuurlijk voel ik me nog zwaar klote.. maar iig niet meer zo heel erg extreem als ik me straks voelde!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 22:31

hey kop op.

ik begrijp je gevoel ook. maar helaas is het niet anders.
ook ik praatte er eerst totaal niet over. het deed zo'n pijn.
maar inmiddels heb ik al weer 3 jaar een andere vriend en zie ik mijn ex nog regelmatig.
ik ben er nu echt overheen en heb gewoon veel lol met hem.
we zijn nu gewoon goeie vrienden.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 22:38

het komt wel goed, kijk vooruit, het is niet leuk, absoluut niet, maar life goes on... hopen mag je altijd... maar probeer haar van je af te zetten. Over een tijdje gaat het beter, ze zal een zwak voor je blijven, maar denk maar zo.. geenhand vol, maar een land vol meiden!

Praat erover met bekenden, zet geen masker op, dwing jezelf om door te gaan met je leven... het is moeilijk ik weet het... maar je moet door...

En.. het leven is niet eerlijk, het zit vol oneerlijkheid... ik hoef maar bepaalde verhalen van bokkers telezen om weer te weten dat het echt oneerlijk is... de een heeft alles de ander heeft niets... dat is hard...

....

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 22:39

hey koppie op !!! Dit is natuurlijk mega K*ote en vervelend, maar keep on, living, ga niet in een hoekje zitten kniezen en niets doen ga der uit, en probeer wat lol te trappen.

Koppie op.

groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 23:15

Precies wat Mirte zegt.... ook voor mij is het niet makkelijk jou te zien lijden.... Ik heb er echt een hekel aan en dat weet je. Ik ben een harde tante, maar o wee als iets mensen aangaat waar ik stapelgek mee ben. Ik wil je ook echt niet kwijt, maar ik kon zo echt niet verder en dat weet je. Je wilt niet weten hoe blij ik was dat het weer okay was met WJ, echt, heb ik het gevoel niet voor niets zo voor je gevochten te hebben. Lieffie dit gaat echt goedkomen, vertrouw mij maar. Mij raak je niet kwijt, de manier waarop we met elkaar omgaan verandert alleen iets. *KUS*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 10:45

zoek afwisseling.. ga lekker elke avond UT'en met je clan, ga stappen met je vrienden, ga fitnessen/sporten,, ga een weekendje weg met je vrienden of iemand anders.
Maar ga niet depri muziek luisteren of naar romantische films loeren. Dat heeft alleen maar averechts effect..

gl m8!

All your horses are belong to us! Knipoog

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 10:48

"You just found out that love just feels like pain" K's choice

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Amazonbot, Animal, Barchetta, fnpetter1990, gigil, goesju, GrapeshotBot, judithje, karlli, Saskiaa_, Sintara, teunis001, Weenck, YandexBot en 155 bezoekers