Bit en Chaps.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 16:32

Hoi,
Ik heb net lange chaps gekocht. Met elastiek en rits. En het rijd echt superdesuper!

Over een bit.
Wij zoeken een dubbelgebroken <b> D </b> trens van 12.5 cm en niet al te dik of te dun.
maar die is bij geen een ruitersportwinkel te koop?
Bestaat die nog wel of is die helemaal uit de roulatie?
Groetjes!


Claudia1

Berichten: 97
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 10:45

Je hebt gelijk die lange chaps rijden echtsuper Lachen omdat je ook je ook je paard goed aanvoelt. Zelf heb ik nu mini chaps maar die zijn echt een stuk minder fijn en verschuiven steeds Boos! . Mijn tante rijdt geloof ik ook met een dubbelgebroken d trens en heeft zo veel bitten dat ik morgen meteen zal vragen of ze er nog een heeft van 12,5 cm. Ik zal het je soieso laten weten, groetjes claudia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 11:21

Volgens mij moet je die bitten wel kunnen kopen. Sprenger heeft nu zo'n hele nieuwe lijn met bitten met een iets gedraaid mondstuk, dat schijnt anatomisch lekkerder te zijn. Mijn paarden vinden het prima in elk geval! Je zou ook een dikke dubbelgebroken bustrens kunnen nemen als je geen D kunt vinden. Ik heb zelf altijd zo'n dubbelgebroken dikke argentaan watertrens bij de jonge paarden, bevalt super.


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 11:56

Anders moet je even bij Divoza kijken.

Ik heb ook lang chaps, het rijd inderdaad fijn, maar ik vind ze erg warm en je hebt weinig beweginsvrijheid. Ik kan amper op mn pony klimmen. Hebben jullie dat ook?

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 14:12

S, ik heb er geen last van. Misshcien heb jij hele dikke? En zonder elastiek?

Z, ik zoek er eentje met bus of D afwerking. Ik heb even bij divoza gekeken maar dat ding kost <b> 235 </b> gulden! en dat is toch iets te duur.
Ik loop te kijken naar een variant maar dubbel gebroken en met bus of d afwerking. Maar niet zo idioot duur want volgens mij bestaat dat wel.
Ze had ook een dubbelgebroken watertrens van Happy Mouth geprobeerd maar daar lieptie toch zo bagger op. Het moet heel stil in de mond liggen en het mag niet bewegen en of prikken. Alles wat beweegt is funest.
Groetjes!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 18:01

Hoi Steef. Ik heb 2 weken geleden bij Hippo (van Hyporama) een dubbelgebroken bustrens gekocht, maat 12,5cm., voor f49,95, dus ze bestaan nog!!! Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 21:26

Maaike, wat leuk dat je dat zegt.
Hier ben ik wel blij mee.
Je bedoelt bij de hippoplaza en hyporama en al die andere winkels die uitgaan van horselover?
Groetjes!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 22:34



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, SentiBot en 130 bezoekers