Gezocht: huisgenoot!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Gezocht: huisgenoot!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-02 20:13

Nou, na een uitgebreide Powerpoint presentatie Cool heb ik mijn ouders geinformeerd over de mogelijkheden voor mij om in een recreatiebungalow te wonen Haha!. Kopen wordt niks, dat is duidelijk, daar zit teveel risico in voor mijn ouders (met dat permanent wonen etc) huren wil; wanneer ik een huisgenoot heb om de huur mee te delen. Dan is de huur pp 500 euro. Daar heb je dan ook echt een heeel erg lief huisje voor Lovers
Goed, alles geregeld dus.

Alleen nog geen huisgenoot hihi. Er is wel iemand van stal die interesse heeft, maar die heeft nog geen vaste plannen. Is er nog een bokker die toevallig een huurhuis zoekt met super-leuke huisgenoot? Schijnheilig Haha! Of iemand die een zoekend persoon kent?

Een beschrijving van een bungalow; gelegen in het midden van Nederland in een prachtige (paardrij!)omgeving:

LUNTEREN, HESSENWEG
Schitterend gelegen nabij het middelpunt van Nederland temidden van uitgestrekte bossen, vrijstaande RECREATIEWONING met ruime tuin op bungalowpark “de Goudsberg” op 384 m2 eigen grond.

Parterre: hal, toilet met fonteintje, geheel betegelde badkamer met ligbad en wastafel, L-vormige woonkamer met merbau vloer en openslaande deuren naar terras, toog naar open keuken.

1e Etage: ruime 1e slaapkamer met vaste kastenwand, tv-aansluiting en berging, 2e slaapkamer met telefoonaansluiting en berging , wasruimte met wastafel en aansluiting wasmachine en droger. De woning is volledig geïsoleerd. Het perceel biedt voldoende parkeermogelijkheid en de tuin beschikt 2 terrassen een vijver met fontein en tuinverlichting. Verwarming vindt plaats middels de cv-ketel. Informatie via ons kantoor te Voorthuizen. Objectnr. 2897P.

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 14:38

als die bungalow nu in Overberg of Veenendaal zou staan...dan wilden mijn vriend en ik die wel met je delen. kunnen we niet mijn zijn drieën een leuk stekkie zoeken?? *LOL*

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 16:03

JA IK!!!! Ik ben al 2 jaar ingeschreven en ik kan maar geen leuk huis vinden of ik ben nog niet lang genoeg ingeschreven!!! Dus ik heb best interesse.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 16:05

Nou boktmannen grijp je kans Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41661
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 16:07