Gisteren...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-01 12:22

heb ik de brandweer moeten bellen, ze hadden weer eens de flat in de fik gestoken...zucht.

De papiercontainer stond in de fik. Iedereen kan daar gewoon bij omdat elke week het slot van de buitendeur wordt gesloopt. Op zich vind ik dat niet zo erg want dat trap ik gewoon de deur open als ik mijn handen vol boodschappen heb Lachen

Ik had een beetje te lang in de rook gestaan, want ik heb het de hele avond benauwd gehad haha.

Was wel grappig dat ze met sirene en zwaailichten aan kwamen rijden. Iedereen stond op de galerij te kijken. Lachen

Ach ja, zo beleef je nog eens wat Knipoog

Maarre...Purmerend is wel crimineel zeg...pfff. Er is op mijn rij vorige week al 2 x ingebroken. Dat doen ze via het balkon want ik woon op de eerste verdieping. Ze komen dan via het kleine raampje binnen. Kwam er gisteren achter dat dat raampje bij mij gewoon open staat. Heb het toch maar eens dichtgedaan Lachen



Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 14:23

Vervelend zeg, het lijkt me dat je je dan helemaal niet veilig voelt!
Zou ik me in elk geval niet prettig bij voelen.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-01 15:36

Nee, nou ben ik niet echt heel bang ofzo, maar het idee dat je je huis binnen komt en dat er dan een inbreker je staat op te wachten...brrr...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 14:45

Heb je overal extra sloten op zitten of niet?? Zou ik zeker een keer doen.

Ach liever mijn huis in de fik dan de stal waar mijn paard in staat. Ik zou niet meer zonder mijn paardje kunnen.

Succes

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-01 16:19

Eeeh nee eigenlijk niet. Maar als ze komen, dan doen ze dat via het balkon en mijn balkon deur. Is alleen een kwestie van raampje intikken. Ik vind het nu opeens heel eng om 's avonds thuis te komen, het is dan pikkedonker en je weet niet of er dan iemand is... En om 's nachts niet thuis te zijn. Ik vond het altijd zo fijn om op de eerste verdieping te wonen, je hoeft niet met de lift en als er brand is kan ik gewoon over het balkon springen zonder dat je meteen je nek breekt ofzo... Maar nu weet ik het niet meer zo zeker...

Nou inderdaad, als de stal van mijn paard in de brand staat ren ik zo naar binnen om haar te redden! Mij eerste pony is een keer bijna omgekomen in een brand op een manege waar ik toen op vakantie was. Dat was heel eng, ik was erbij. Maar ze hadden haar op tijd kunnen redden. Alle paarden en pony's liepen toen los op het terrein en op de weg.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Barb, Boheme, DotBot, Eva1975, laura22, Meliaforever, Mo_86, nardxash, Roosch, roosjenat, Wenta en 142 bezoekers