Update registratiepapieren paarden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Update registratiepapieren paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 12:52

Hoi!

Nou, sinds vandaag is iig het beslag op mijn ruin opgeheven!!!! Haha! Party!!
Voor de rest hebben we morgen een kort geding bij de rechter. Zij denken een bewijs te hebben dat de hengst van mijn man is, omdat ie toevallig op een website staat, nav de pemiekeuring waar hij 3e was, en dat mijn man daar als eigenaar staat. Duh...mijn man heeft hem daar VOORGEBRACHT, dat is iets anders als eigenaar zijn.....
Het papier staat op mijn naam, incl een verklaring van de fokker, dat ik hem bij hun gekocht heb en voor welk bedrag. Verder sta ik bij het stamboek geregistreerd als eigenaar.
Maar goed....iig mijn Marilliontje gered!!!!!


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 13:20

Dat is een! Gefeliciteerd!, nou de rest nog.
Hoe zit 't met de pony?

:evaw:

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 14:11

Ik heb net het hele verhaal pas gelezen... Het zit jullie de laatste tijd niet echt mee hè? Boos! Je zou er toch een maagzweer van krijgen!!

Maar goed, dit hebben jullie alvast gewonnen, nu het kort geding nog. We duimen!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 15:05

Wbt de pony heb ik echt geen enkel bewijs: zonder papier, zonder chip, zonder aankoopnota. Ik kan alleen maar hopen dat de rechter het aanemelijk vindt, aangezien de anderen ook van mij zijn.
Het is nl wel zo!!!! De pony is van mijn zoontjes, zij hebben haar voor hun 4e verjaardag gekregen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 15:18

Echt oliebol zeg!
De verkoper als getuige?

:evaw:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 16:47

pffff dat is teminste 1 en misschien ookwel de belangrijkste of ja misschien ook niet gezien de shows die je nog moet rijden.
ik duim voor je morgen hoor!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 18:07

Na ja, hun enige bewijsvoering is dat Imi op een site staat www.vhap.sito.nl. Bob staat daar als eigenaar vermeld. Hij heeft hem toen enkel voorgebracht. Dat is natuurlijk een bewijs van niets. Tegenover hun bewijs staat mijn bewijs: het paspoort en papier op naam gesteld, een verklaring van het stamboek en een verklaring van de vereniging dat aan de site geen enkel recht verleend mag worden... Slapen

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 19:02

Hee, ik lees dit nu pas wat een ellende zeg. Gelukkig sta je sterk. Ik zal voor je duimen dat er snel een einde komt aan dit gedoe.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 19:51

O,ja...ik heb de verkoper al als getuige: hij heeft schriftelijk verklaard dat ik het paard gekocht heb (erkende handelsstal), incl een zadel en een hoofdstel en de prijs.


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 21:34

hehe je staat met imi op mijn site als eigenaar.....
dusse..

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 21:47

en die site die zij aanvoeren lijkt uit de lucht Verward

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 21:53

Nee Zep, die site van hun (ik kende hem nog niet), is van de vereniging voor het PRE paard. Imi is daar 3e geworden op de premiekeuring en is voorgebracht door Bob. ipv 'voorgebrenger'hebben ze er meteen eigenaar van gemaakt.
Maar ja, we hebben inmiddels een schriftelijke verklaring van hun dat er onder geen beding rechten aan de site ontleend mogen worden EN dat ik bij het stamboek als eigenaar sta.
Einde wedstrijd dus, lijkt me....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pasje03 en 109 bezoekers