De fokker van Laiser op visite...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

De fokker van Laiser op visite...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 14:13

Dik een jaar geleden ben ik bij de fokker van Laiser op visite geweest en heb toen ook de moeder van laiser gezien en wat andere familie-leden.

Vandaag is de fokker van Laiser bij ons op visite geweest. Hij wilde nu Laiser wel eens zien.

Gelukkig had Laiser zich niet al te vies gemaakt en had ik hem dus al snel schoon voordat de fokker arriveerde bij de stal. Hij had al een paar foto's van mij gezien dus hij wist dat Laiser zo'n grote jongen was geworden. Hij vond het wel leuk om Laiser na negen jaar eens terug te zien. (hij fokt ieder jaar een paar veulentjes.) Hij vond dat hij er goed uit zag en mooi groot was.
Laiser vond het allemaal best, maar vond het wat jammer dat hij niet bedolven werd onder lekkernijtjes. Laiser heeft qua uiterlijk niet zo veel van zijn moeder meegekregen. Maar soms onder een bepaalde hoek zag de fokker toch nog dingen die op moeder leken of op halfbroertjes of -zusjes. Maar qua trekjes hebben ze wel wat van elkaar weg. Hij schijnt op dezelfde manier gulzig te eten als moeders. Tong uitsteken
We hebben ook nog foto's gekeken van Laiser en het was een gezellig bezoek. Natuurlijk heb ik de fokker nog op de foto gezet met Laiser. Die foto's stuur ik dan op. Die man vond dat ook leuk, zo heeft hij nog een paar foto's van zijn "fokprodukten".
En Laiser liet zich van zijn allerbraafste en makste kant zien. Kortom hij heeft weer al zijn charmes in de strijd gegooid om er weer een fan bij te hebben.



Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 14:43

Hee wat leuk. Ik heb ook van beide paarden nog goed contact met de fokkers. Is toch leuk. Ik heb ook foto's van de vader en moeder van El Roy en de vader van Ro. Ik heb Ro der moeder en oma gezien. Is altijd leuk een beetje geschiedenis van je paard. Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 17:45

Ik heb tijdens mijn bezoekje wat ik toen gebracht heb aan de fokker ook een hoop te horen gekregen over mijn paard als veulen. En nu kreeg ik ook weer nieuwe dingen te horen.
En de fokker rijdt zelf ook wedstrijden, dus kan hij me ook vertellen waar de moeder van Laiser moeite mee heeft en dan kan ik kijken of dat dat bij Laiser ook is.
Ze vinden zowel moeder als zoon het niet makkelijk om de achterhand er goed onder te zetten zodat ze als het ware gaan zitten.
(ik vind het wel leuk om de familietrekjes te leren kennen Knipoog )

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 18:27

leuk joh dat t zo gezellig was!! fijn dat laiser zich van zn beste kant liet zien Lachen
Hebben jullie al die jaren contact met elkaar gehad dan of is dat pas van de laatste tijd?

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 18:58

Ik heb laiser nu bijna twee jaar. En ik heb een paar maanden nadat ik hem gekocht had een brief gestuurd naar de fokker en sinds hebben we elkaar ontmoet.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 20:07

Leuk is dat! Ik ben ook een keer bij de fokker van Jurga geweest en heb een halfbroer van haar gezien uit dezelfde moeder. Ik ga ze binnenkort wat foto's en een brief sturen van mijn twee grote trosten.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, fro, schumiegirl, Vagabondo en 36 bezoekers