4-Jarig meisje verdwenen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

4-Jarig meisje verdwenen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 23:29

Ik ben hier aan het bokken en hoor net op CNN dat er weer een meisje is verdwenen. Ze is 4 jaar oud en haar naam is Amber. Eerst dachter ze dat ze in een rivier was gevallen maar nu denken ze dat ze gekidnapt is. Ze zijn nog steeds de rivier aan het afzoeken maar de politie twijfelt dat ze haar zullen vinden. De politie heeft ook al een verdachte op het oog.

Niet te geloven! Een maandje terug was het een 5-jarig meisje dat verdwenen was en die hebben ze vermoord terug gevonden. Ze was ook sexsueel mishandeld geweest. Dit is echt te gek voor woorden! Nu praten ze ook weer over de Daniel Van Dam case. Ook een meisje dat bij een buurman is vermoord.

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!



Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 08:28

daar krijg ik nou echt de rillingen van...
Hopen dat ze haar op tijd vinden! Overal worden jonge (meisjes vooral) kinderen vermist. Echt vreselijk, vooral voor de ouders, en wie weet wat die kinderen doormaken...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 10:22

tjeeezzzz wat zijn er toch een hoop zieke mensen op de wereld. daar word ik nou zo beroerd van. t is gewoon eng om je kind een tel uit t oog te verliezen.. te erg voor woorden

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 13:41

wat vreselijk is het he.. het lijkt wel of het steeds vaker gebeurd!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 14:30

vreselijk, daar zijn geen woorden voor, ik hoop dat het voor de ouders en het kind natuurlijk, goed afloopt.

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 16:29

Ze hebben haar gevonden!!! En levend! Oh ja, haar naam was Jessica, dus niet Amber. Had weer eens maar met half een oor geluisterd. Ze was ergens in een ziekenhuis terecht gekomen. Ik ben blij dat dit is goed afgelopen!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, LuckySeven, Michelleex, Nietsmar, Rosalie_91, veerledec en 133 bezoekers