Kootwijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 16:20

Is er iemand naar Kootwijk geweest? Ik was erg benieuwd wat jullie ervan vonden. Jup vond ik zwaar tegenvallen: die was écht niet blij!! Hij keek me een partij boos! Krack vond ik mooi, hij ging zeker neit vlekkeloos maar straalt zo'n ondeugende lol uit. De enige fatsoenlijke piaffe was van Ferro, Sylvano vond ik wat mat. Jazz liep zó kort in de hals maar blijft leuk, Salinero is ook imponerend.

Waar ik me blauw aan ergerde was dat iedereen als het een beetje spetterd zo aso met een megagrote plu op de tribune gaat zitten waardoor er 1/3 van de tribunes maar bezet kan worden en dan zie je nóg niks!!

Culemborg here I come!!


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 16:32

op BM staat er ook een topic over.
Jup keek idd niet erg blij, maar naar wat ik hoorde keek ie al minder zuur dan ie eerst deed. Dat koppie van Krack was echt leuk om te zien, Jazz trouwens ook. Die zag je af en toe echt stoer om zich heen kijken met die oogjes Lachen Ferro was erg mooi om te zien, vooral toen ie de baan uit ging *LOL* Haha!
Het was voor mij de eerste keer dat ik Salinero zag, vond t een erg gaaf paard om te zien.

idd die plu's waren erg irri. Zelfs toen er gezegd werd dat t (bijna) droog was hielden mensen zich nog oostindisch doof. Beetje jammer.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 16:56

Ik was ook in Kootwijk. Het was inderdaad jammer dat er door de regen zo weinig te zien was.
Ook vond ik het slecht dat er geen sta-tribunes ofzo waren , dat had al een hoop gescheeld.
Ik vond vooral salinero erg gaaf! wat een paard zeg! Ik vond zijn piaffe ook erg goed hoor!
Jup heb ik niet goed kunnen zien evenals jazz en Ferro. Krack wel goed gezien met losrijden, ik ben echt zo verliefd op dat paard! Wow !
Ellen bontje heeft trouwens nog tegen mij en sjuimpje gepraat! We liepen terug naar de auto en Damian duwde de buggy. Ze riep of we even wilden blijven stilstaan tot ze langs was met silvano!
Hehe dat is dus een watje!! Maar we hebben even keurig op ze gewacht hoor!


janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 22:14

c

-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, douschka, GabberGill, MaanNaam, MairiMacBran, Nele80, Titsia, wisja en 130 bezoekers