Zouden horsel meevliegen in rengalop?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Zouden horsel meevliegen in rengalop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 00:44

Vraag ik me af in het bos vliegen ze constand mee dus ik vroeg me af ook in rengalop, wij waren ze teon nog niet kwijt! Huilen Haha!

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 00:48

Dan gaan ze ook hard.Ik wacht altijd tot zo'n beest op bud duikt,dat is dan ook gelijk z'n laatste duik.Oke ik geef toe als jer er 10 achter je aan heb dan kan je maar beter weg wezen.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 01:22

Ik ook...rennen of wat dan ook heeft geen zin. Gewoon goed letten op je paard, en wanneer er een opzit, meteen een lel verkopen...is meteen zijn laatste prooi geweest *LOL*

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 07:05

Ze vliegen niet mee in rengalop!
Of ik had 3 dagen geleden een hele slome horzel in het bos... Haha! Hij hield ons iig niet bij...Maar als ze op zn vachtje gaan zitten liften ze mee en kun je ze beter kapotslaan. Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 07:59

haha ik weet niet hoe erg het nog is. Maar effe een verhaal van mijn ervaring.

2 jaar geleden ging ik om deze tijd ook het bos is. Ik kende de horzels niet en mijn paard ook niet.

Hele zwermen, dus niet eentje of 10 hoor. stappen kon niet, dan maar steeds draven en ze vlogen mee, gingen op zijn kont zitten en bij elke boom een hele kolonie die meeliften. Toen maar een galopje, werd moeilijker voor ze om te landen of mee te liften. Maar paardje werd helemaal gek en ging aan de kletter, totaal onbestuurbaar en vloog met me door smal bospaadje met bochtjes, plat door de bocht dus. Richting huis! Ik bang dat hij zich zou verstappen of struikelen. Maar erger, richting huis is ook richting een hele drukke weg.

Meneertje reageerde op geen enkele ophouding, dus maar blijven zitten. Op een breed stukje hem maar omgetrokken.

Nu dus, galopje met horzels betekend voor hem, okay we gaan vluchten voor die krengen, houd je vast.

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 20:27

Als ze erop zitten blijven ze er wel opzitten,hoe hard je paard ook kan galoperen.Die beesten zitten vastgekleeft lijkt wel.Ik krijg ze ook niet weg met een simpel tikje,ik moet ze eraf rammen! Misselijk Boos! Klerebeesten

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 20:30

die krengen reageren ook niet op een wapperend handje boven hun hoofd... Boos!
Het beste kun je ze trouwens kapot wrijven, tot het bloed eruit komt... Weet je zeker dat ze kapot zijn. Anders sla je ze nog wel eens bewusteloos.

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 20:31

Gatverdamme Carina Misselijk kapotwijven ieeeeeh Misselijk Knipoog

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 22:32

Zie die beesten er wel kei hard achter vliegen! Haha! En Jamylover ik wrijf ze ook altid dood zit er vaak van dat bloed aan mijn hand........ Misselijk

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 22:37

Gatsie zullen we het niet meer over bloed hebben oke ik voel me opeens niet meer zo lekker. Scheve mond

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 22:43

chantal21 schreef:
Gatsie zullen we het niet meer over bloed hebben oke ik voel me opeens niet meer zo lekker. Scheve mond


hahah Haha! Nou knijp jij ze dan niet fijn is wel een leuk geluid trouwens krig krig.

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 22:48

hahah Haha! Nou knijp jij ze dan niet fijn is wel een leuk geluid trouwens krig krig.[/quote]

En nu krijg ik dus echt medelijden met die beesten Scheve mond

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 22:53

Hoezo ik ben tot alles in staat als ze mijn paartie aanvalluh! Extreme duivel Er hangt trouwnes altijd een hele zwerm omheen!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 22:56

als je horzels of dazen van je paard af slaat zijn ze niet dood hoor alleen een beetje bewusteloos maar die vliegen iets later weer vrolijk (met koppijn) verder...

Zit je op je paard moet je gewoon een doodsmep geven en keihard wegrijden *LOL*
sta je er naast sla m neer en plet m nog even als je goed luistert hoor je het kraken Haha!


xxx Linda

ps ik sla ze altijd met platte hand (heeeel hard) en als ik niet op me paard zit vermorzel ik ze met mijn voet zo draaiend Extreme duivel

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 23:06

Mij valt het altijd op dat ik er in stap wel het meeste last van heb. als ik heb gedraafd of gegalopeerd, en ik ga stappen, komt er meteen weer zo'n zwerm aan Gaaaap
Ik ga ook altijd op van die plekken waar er veel zitten even draven, en als het kan galoperen, dan heb ik er tenminste veel minder last van Haha!

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 00:40

in rengalop vliegen ze niet mee maar waar je dan stopt met galoperen zijn ook horzels dus lijkt het of ze meevliegen maar het zij andere