Zoöfielen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Zoöfielen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-02 22:05

Ik weet niet of iemand gister op rtl4 ook dat programma over zoöfielen gezien heeft..ik iig wel en ik schrok er best van.
T zijn mensen die en wel heel bijzondere relatie met hun dier hebben..zelfs sexueel.
Er was een man bij die was met zijn paard getrouwd Verward

Heeft iemand hier wel eens van gehoord?
En wat vind je er van?



Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 22:08

ik heb die woorden ook ergens gelezen, ik vindt het walgelijk, een dier kan moeilijk zijn mening verkondigen en ze kunnen er weinig tegen doen.
Een paard kan niet zeggen van ga aub weg en hou op.
Mensen draaien tegenwoordig compleet door.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 22:12

het is idioot en pervers... de dieren hebben totaal geen benul van wat er gebeurd! En ik vind het nog zielig ook. zoiets zou strafbaar moeten zijn!

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-02 22:16

Het is daar ook in de meeste staten verboden, maar die zoöfielen zijn in een bepaalde staat gaan wonen waar het (nog) niet verboden is..

Volgens mij zijn de psychisch niet helemaal in orde..ze leken echt zielsveel van hun dier te houden, maar toch wel op een hele zieke manier. Verward

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 22:21

dan ben je idd niet echt lekker! k heb er ook eens een filmpje van gezien( Haha! ).
vreemde mensen!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23371
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 22:29

Ik heb het inderdaad ook voor eengroot gedeelte gevolgd. Ik kan er niet bij dat mensen dat+ kunnen. Tuurlijk hou ik van mijn paard maar niet op die manier, niet als partner meer als vriendin ofzo.
Ik vond het inderdaad niet echt een gezonde manier van leven, en ja de vergelijking met homosexuelen, tsja, daar kiezen beide partijen ervoor maar kan me niet voorstellen dat een paard van een sexuele relatie met een mensn kan genieten, nee dat wil er bij mij niet in.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-02 23:23

idd, de vergelijking met homofielen vind ik ook niet terecht, eerder met pedofielen.
slechts 1 partij die ervoor kiest en de andere partij heeft dat maar gewoon toe te staan ofzo Verward een paard kan zn bekkie moeilijk open trekken... Het was nog wel zo'n schattig oud beestje.. Scheve mond

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 06:05

Kinderen, dieren en mensen die zich niet kunnen verweren dien je gewoon vanaf te blijven.

Ik kan me er overigens gewoon nix bij voorstellen, ik hou ook veel van mijn beestjes, maar het zijn mijn kindjes.
Ik wil me er zelfs gewoon niets bij voorstellen, vind het gewoon walgelijk!

Ik snap dat je veel van een dier kan houden, maar niet op die manier, dat is toch geen volwaardige relatie Verward

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 07:11

Tijdens het zappen kwam ik het ook tegen, maar al snel ben ik overgeschakeld op een andere zender. Ik vind it absoluut niet kunnen. Ik ben ook dol op mijn kater en mijn paard, maar toch op een hele andere manier.
Mij lijkt dat je dan toch eens hulp moet gaan zoeken als je zo'n verhouding met je dier wilt.
Dieren moeten net als kinderen beschermd worden voor mensen die dit soort dingen willen.

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 08:57

Mickey schreef:
Tijdens het zappen kwam ik het ook tegen, maar al snel ben ik overgeschakeld op een andere zender. Ik vind it absoluut niet kunnen. Ik ben ook dol op mijn kater en mijn paard, maar toch op een hele andere manier.
Mij lijkt dat je dan toch eens hulp moet gaan zoeken als je zo'n verhouding met je dier wilt.
Dieren moeten net als kinderen beschermd worden voor mensen die dit soort dingen willen.


ik had een stukkie gezien....

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 09:00

ik had een stukkie gezien.... en ik vind het WALGELIJK dieren die kunnen hun mening niet uit spreken en weten totaal niet wat er gebeurd!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 09:34

Echt walgelijk.
Ik heb het ook gezien ja, ik hou ook ontzettend veel van mijn paarden maar zie ze gewoon als soort Kinderen ofzo!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 09:49

Ik heb het ook gezien, en eerlijk gezegd kan ik er met mijn pet niet bij… Tuurlijk houd ik van Imker, maar niet zo. Hij krijgt wel een kus een op zijn snuit, maar jekkes, je gaat het toch niet met je paard doen?!?! Echt goor en onbegrijpelijk!
Die mensen missen volgens mij een linkje in de hersenen.

Toos paardloos

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 09:53

Ik las jaren geleden van een Nederlander die met een shetlander getrouwd was. De afspraak was dat als het paard niet wilde hij/zij weg moest lopen. Naja, nu vraag ik je, hou m een wortel voor en hij loopt echt neit weg. Zoveel paarden blijven gewoon naast je staan als jij ook lekker ergens staat.
Ik vind het erg ziek, ik ben dol op mijn paard, zou hem niet willen missen, maar daar houdt het echt allemaal op, de rest haal ik toch écht ergens anders vandaan.
Wat ik me altijd afvraag is hóe die mensen in godsnaam een sexuele relatie met een beest kunnen hebben... ik zie dat gewoon echt niet voor me. Gelukkig maar!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 10:10

Nou ik zie dat helaas wel voor me, getverdemme, en het idee maakt me echt misselijk.
Hij vertelde ook over zijn eerste sexuele ervaring met een merrie.. Misselijk
Ik heb het programma ook niet afgekeken, want ik werd er echt niet lekker van..het bleek zelfs niet uitgezonden te mogen worden bij Jerry Springer..zo schokkend vonden ze het..nou ik snap t!
Wist niet dat er in Nederland ook een geval van Zoöfilie bekend was Bloos
Jeetje.. Lips are sealed

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 10:50

Middas dekker: En dan vinden ze het allemaal zo zielig voor die paarden, denk je nou echt dat een paard daar wakker van ligt? Van zo'n pikkie?????? Haha!

Die uitspraak schiet me nu als eerste te binnen. Maar het blijkt walchelijk

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 10:54

pffff, ik ben blij dat ik dat stukje niet gezien heb......
Die mensen zijn gewoon ziek......

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 10:59

Wat walgelijk zeg, gatver.
Die dieren kunnen zich toch helemaal niet verweren? Ze kunnen hun mening niet uiten, en zijn zo onschuldg als wat. Verdrietig
Zielig hoor, welke idioot doet 't nou met zijn paard? Dan heb je toch een steekje los? Verward

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 12:12

stef schreef:
Middas dekker: En dan vinden ze het allemaal zo zielig voor die paarden, denk je nou echt dat een paard daar wakker van ligt? Van zo'n pikkie?????? Haha!


hahahahaha Haha!
die vind ik dan toch wel grappig.

heeft ie er ooit een stukje over geschreven ofzo?

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 13:22

Laui! schreef:
Ik las jaren geleden van een Nederlander die met een shetlander getrouwd was. De afspraak was dat als het paard niet wilde hij/zij weg moest lopen. Naja, nu vraag ik je, hou m een wortel voor en hij loopt echt neit weg. Zoveel paarden blijven gewoon naast je staan als jij ook lekker ergens staat.

Het paard in kwestie betrof een IJslander, Elska genaamd... Haha!
Deze meneer is inderdaad een beetje "vreemd" het huwelijk was een zgn. wicca huwelijk. Het heeft toen wel alle kranten e.d. gehaald, malloot.
Ik zal eens kijken of er nog wat over op I-net te vinden is.

Dit issum, veel plezier Haha!
http://home.wanadoo.nl/mh/artworks/cv2.htm

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 13:37

leuk om te lezen Haha!
alleen of dit een sexuele relatie is staat er niet bij..
gewoon trouwen, tja als hij daar lol aan beleefd moet dat kunnen lijkt me Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _xManadisx_, AmberG, BLEXBot, janneke584, Kabayo, Laura1982, laura_estee, linoleum, m0niekkkie, M_aris, Maaikevdk, Malissaa1, MariskaFally, marschwood, Ptl4ever, snorkel1986, Steenbok12, Suor, Tigress, Wopkebrok, YandexBot en 58 bezoekers