Yes! Eindelijk, we hebben een huis gekocht!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Yes! Eindelijk, we hebben een huis gekocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 21:47

Het is nu eindelijk gelukt! Gisteren avond het verlossende telefoontje van de makelaar gekregen, ons bod is geaccepteerd!!!!
Ik ben echt in de 7e hemel, het lijkt helemaal nog niet echt maar het is toch zo.
Eindelijk kunnen mijn paardenkinderen bij huis staan, god wat zijn we daar lang mee bezig geweest!
Het is een vrijstaande woning met 4 grote buitenboxen, 5 loodsen achter het huis en de stallen (er kunnen dus nog veel meer stallen bij Cool ), een 20x40 buitenbak en nog een lekkere paddock.
Helaas zit er niet veel land bij maar we zullen vast wel een stuk kunnen huren.
We gaan in Oktober verhuizen (duurt nog veel te lang naar mijn idee), het is in Drenthe in Mantingen.
Het huis staat 200meter van het natuurgebied Mantigerzand en ik kan dus heerlijk naar buiten met Kevin en lekker mennen met de kleintjes!
Ook boswachterij Gees zit lekker dicht in de buurt dus ik ben rondom gelukkig Pling Pling Pling
Degene die het hier gevolgd hebben weten hoe lang we al bezig zijn iets geschikts te vinden en die weten ook hoe dolgelukkig ik nu ben!!!!
Zucht, ik heb echt een man getroffen die alles over heeft voor mij en onze paardjes, zonder hem was mijn droomwens nooit in vervulling gegaan, werkt ook wel mee dat hij altijd al de zelfde wens heeft gehad Lovers

Ik geloof het nog steeds niet en zal het pas gaan beseffen als we er werkelijk wonen, het lijkt nu nog allemaal een droom.......ik loop de hele tijd met het boek van de makelaar op zak om constant de foto's te bekijken, misschien dat ik het na verloop van tijd dan toch ga geloven!

Nu volgt een drukke tijd voor ons, financiering rondbreien, we zijn niet getrouwd dus moeten we nog naar de notaris en ach, ik weet nog voor de helft niet wat er allemaal op mij af gaat komen maar het geeft niets, het is voor een hele goede zaak!!!!

Kleine hint voor mensen daar in de buurt, ik heb waarschijnlijk straks nog 2 mooie boxen leeg staan Haha!

Hele gelukkige groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:52

Gefeliciteerd...spannend!!!
Foto's?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 22:19

Gefeliciteerd!!!!Wat leuk zeg! Party!!
Veel plezier straks daarzo in je mooie stulpje. Knipoog

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 11:54

Wat gaaf!! Party!! Party!! Party!! Ik weet hoe blij je kan zijn, want wij gaan zelf ook verhuizen, paard bij huis, buitenbak, grond... Super allemaal! Oktober komt snel dichterbij hoor! Ik ga pas begin januari! Haha!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 18:18

spannend he, weet er alles van wij zitten midden in de spanning.
Ons huis moet nog verkocht dan is alles rond.Er is al een bod op ons huis geweest en de makelaar ziet het wel zitten dat het snel verkocht wordt.

En druk dat het is met kijkers we vluchten nu uit ons huis.

maar veel plezier en genieten geblazen.

leef je droom, droom niet je leven.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-02 18:45

Het is echt allemaal helemaal te gek! Voor mij voelt het nog steeds niet als echt maar dat zal vast snel komen.
We hebben nu bergen werk want we hebben ook een eigen bedrijf en de papierwinkel die ze dan voor de overdracht willen hebben is vele malen groter dan waneer wij beide bij een baas zouden werken maar het is voor een goede zaak!

Ik heb wel foto's maar ik vind het nog niet gepast om die op internet te zetten want die mensen wonen daar nog en gaan pas echt verhuizen als wij het sein geven dus eventueel volgen foto's later nog, als we zijn verhuisd.

Ik heb het vandaag mijn paardjes verteld en die zijn ook erg gelukkig met een privé optrekje Haha! Haha! Haha!

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 20:43

Mazzelmeid! Haha! Tegenwoordig moet je gewoon een miljonair aan te haak slaan, voor een huisje met stallen en land! Nog eentje in de aanbieding? Knipoog

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 21:05

Gefeliciteerd, ik weet hoe het voelt om je droomhuis te kunnen kopen, heerlijk je paardjes bij huis, als je straks 's ochtends wakker wordt zie je ze meteen staan !!! Echt een onbeschrijvelijk gevoel. Haha! En omdat je nog zoveel papierwerk moet regelen zijn die paar maanden zo om hoor, let op je komt straks tijd tekort... Wij moesten een 1/2 jaar wachten voor we konden verhuizen. We zouden toen even wachten met een paard kopen, maar ja, dan kijk je tegen zo'n lege stal aan he, kortom binnen 4 maanden was die stal al gevuld.... Lovers

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 21:19

gefeliciteerd met jullie nieuwe optrekje.
en dat je net als ik (een westeling) met plezier in drenthe mag wonen.
het is nu niet dicht bij hoogeveen volgens mij, klopt dat?
jammer maar het is je gelukt en dat is het belangrijkste.
welkom hier in drenthe.
groetjes en veel verhuis plezier.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-02 21:34

Haha! Hi hi, dat van die miljonair valt wel mee hoor, in Drenthe is het gewoon nog een stuk beter te betalen dan hier in de randstad, hier kunnen wij dus net aan een klein rijtjeshuisje kopen, meer niet.

Daar droom ik nu dus al van, als ik wakker wordt zie ik mijn knollies allemaal staan en de stallen beginnen tegenover de slaapkamer dus het is echt het eerste wat ik doe, meteen naar buiten kijken!!

Loes-Freke, het is juist wel in de buurt van Hoogeveen, het ligt er ongeveer 12km boven, zo'n beetje naast Beilen (en Nieuw Balinge, in die buurt, aan de Goudplevier) Is wel gunstig, van het huis af rij ik in nog geen 10 minuten zo het industrieterrein van Hoogeveen op, handig want daar zal ik op zoek moeten naar werk. (ik werk dus niet voor onze eigen zaak, ben gewoon een loonslaafje Haha! )

Ah, het zal wel zo voorbij zijn die tijd, het is volgens mij nog maar 6 weken en dan ga ik eerst eens 5 weken vakantie houden in ons eigen huisje!!!Heerlijk!!

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 21:40

o dan is het leuk dat je hier vlakbij komt te wonen.
voor men vereniging kan ik je manege pesse aanraden.
daar rijd mika ook van de bokt.
wij wonen aan de andere kant van hoogeveen.
ik hoop je eind van het jaar te ontmoeten tanja.
groetjes, monique

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 00:11

gefeliciteerd en welkom in ons mooie drenthe Haha!
ik ben een echte drent en ik mag dat dus zeggen.

het is inderdaad zo dat de huizen hier goedkoper zijn dan in de randstad.

enne voor diegene die nog iets zoekt ik weet nog een leuk boerderijtje te koop met 1 ha weiland, 5 boxen en een buitenbak.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 07:39

Gefeliciteerd!!!

:evaw:

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 18:57

Geweldig, gefeliciteerd hoor !
Krijgen we ook nog een fotootje te zien van je nieuwe stulp(je) ?

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 19:09

rina schreef:
het is inderdaad zo dat de huizen hier goedkoper zijn dan in de randstad.

enne voor diegene die nog iets zoekt ik weet nog een leuk boerderijtje te koop met 1 ha weiland, 5 boxen en een buitenbak.


In welke prijscatagorie ongeveer? Mag ook wel pb Schijnheilig
Ik vind bij ons de prijzen schrikbarend hoog op het moment! Dan moeten we nog flink doorsparen ondanks dat we tweeverdiener zijn...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, DogWords, Kirrietje, Mark0919, mirriejj, Monique1963 en 36 bezoekers