Meeting Breda?~opnieuw~ Gaat niet meer door wegens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Datums weekenden

Poll eindigt op

tot 28 augustus in de vakantie alle dagen
1 (100%)
31 augustus/ 1 september
Geen stemmen
7 en 8 september
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1


Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Meeting Breda?~opnieuw~ Gaat niet meer door wegens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-02 20:58

Een nieuwe meeting Breda misschien?

Aangezien dat de meeting van 8 augustus van Liberty niet door is gegaan wil ik een nieuwe meeting organiseren, ik heb het aan de pension / manegehouder gevraagd en het mocht dat ik een meeting mag geven in zijn stal / manege of gewoon met een paar mensen meeten, dan kunnen jullie gelijk ook kennismaken met Bobo (mijn paardje) en er misschien ook op rijden. Graag in het weekend op zaterdag liefst en als het niet uitkomt anders op een zondag. Je mag je paard meenemen want er is genoeg weiland en / of je kunt een pony van de stal lenen zodat we een buitenrit kunnen maken. Het lijkt mij best gaaf om nieuwe mensen te ontmoeten, jullie zijn hartstikke welkom bij ons op stal.

Bij mij gaat het niet meer door Scheve mond om dat het niet meer mag van mijn ouders omdat ze het uiteindelijk toch niet zo goed idee vinden dat ik nieuwe mensen uitnodig bij ons op stal en dat ik dit later nog kan als ik ouder ben Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Bobo op 17-08-02 13:48, in het totaal 2 keer bewerkt

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 21:02

heyhey,

helaas al die weekenden gaan me niet lukken, tot 28-8 kan het wel. Het mag gerust ook bij ons, maar ik vond dat er iets te weinig mensen waren toen. Vandaar dat ik het ff afgezegd had, en het opnieuw wou proberen een andere keer.

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-02 21:38

Hoi,

Het zou ook even goed bij jullie kunnen, dat maakt mij niet veel uit (als er weinig mensen komen dan kunnen ze bij mij op stal terecht) Als er veel mensen voor 28-8 kunnen houden we de meeting bij jou is dat goed?
Verder kan ook alles in de weekenden van oktober behalve het laatste weekend 26/27 oktober bij mij dan.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 22:47

6 en 7 sept kan ik iig niet, dan zit ik met hon in strijen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 23:00

Bobo schreef:
Hoi,

Het zou ook even goed bij jullie kunnen, dat maakt mij niet veel uit (als er weinig mensen komen dan kunnen ze bij mij op stal terecht) Als er veel mensen voor 28-8 kunnen houden we de meeting bij jou is dat goed?
Verder kan ook alles in de weekenden van oktober behalve het laatste weekend 26/27 oktober bij mij dan.

we kunnen ook naar allebei gaan he Haha! Haha! Op welke stal sta jij dan???? Kijk maar, het maakt mij niet uit! Anders doen we een duomeeting he, eerst naar jou en dan naar mij, of andersom!

linda

Colga
Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 10:37

Ja, een boktmeeting in Breda! *LOL*
Lijkt me hartstikke gezellig. Als het in een weekend valt kan ik bijna altijd.......Ga alleen in september nog lekker een weekje op vakantie.
Enne...... waar blijven nu alle mensen van de vorige keer? Haha!


Sonja

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 12:47

Ik kom misschien ook wel, weet alleen niet wanneer ik moet werken en ik weet eigenlijk ook niet of moeders het ermee eens is... Maar aangezien ik al vaker bij jullie ben geweest toen het wedstrijd was, mag ik nu vast ook wel Schijnheilig Haha!

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-02 13:49

Sorry mensen, maar lees het eerste bericht waarom ik het niet meer door laat gaan.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 19:23

Oh *zucht* Jammer hoor, had er net zin in Party!! Was lekker dichtbij geweest voor mij, misschien dat ik hierna wel vaker had mogen meeten van mn ouders *zucht* Lachen