Happend paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Happend paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 19:21

Flanagan hapt heel erg snel, echt lomp happen dus dat ie je zeer doe.
Vanalles kan ik doen:

Lief zijn, tik geven, negeren, groot maken maar niks helpt!
iemand tps, vind het namelijk zeer irritant!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 19:26

Geen tik geven maar een super harde mep.
Wel zohard dat hij het zijn hele leven niet meer vergeet!!!
Hij doet jou ook pijn, dus laat hem dat dan ook maar eens voelen wat dat is.
Eigenschuld dikke bult Lachen

pmarena

Berichten: 47928
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 19:32

Idd .

Happen of bijten op een gemene manier = keiharde stomp voor z'n kop.

Alles wat je zo te lezen nu hebt geprobeerd dat werkt niet , zeker als je het allemaal door elkaar doet , dan vindt 'ie het waarschijnlijk alleen maar interessant om te zien hoe je nu weer reageert Haha!

Beter 1 x een stomp waar je zelf even pijn van hebt dan elke keer dat gemiep.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 19:53


chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 10:34

ik hebg gehoord dat als een paard je buit moet je terug bijten in het puntje van het oor weet niet of het werkt maarja

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 11:07

Is het gemeen, of speels bijten?
Als het vals is idd echt een keer goed duidelijk maken dat dat niet mag.
Is het speels (heeft TIko ook een tijdje gedaan) kun je ook terug bijten, pak zijn lip maar eens en knijp er in.....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 11:43

Volgens mij doet Flan het meer om te spelen, echt gemeen is hij toch niet?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 13:30

Meteen een harde stomp op zijn neus, dat hij er bijna van op zijn reet zit en van zijn levensdagen nooit meer vergeet!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 14:18

Citaat:
ik hebg gehoord dat als een paard je buit moet je terug bijten in het puntje van het oor weet niet of het werkt maarja


????? hoe kan je in vredesnaam in het oor van een paard bijten? Tegen de tijd dat ik een krukje heb gevonden om het oor te bereiken is mevrouw allang weer vergeten wat ze fout heeft gedaan....
Ik rijd ook op zo´n bijtertje, en van mij krijgt ze gewoon een keiharde lel met de borstel. Het gaat al steeds beter, ze krijgt door dat gewoon braaf stil staan en genieten van het poetsen ook best leuk is.

"De meest interessante mensen zijn diegenen die op hun 25e nog niet weten wat ze met hun leven willen doen." (gelezen op een toilet in Arthurs' Pass, Nieuw Zeeland 2003)

someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 16:05

Idd,gewoon een flinke mep op haar hals,of waar je dan ook juist bent.Maar niet op de kop of de neus ofzo!!!Want dan worden ze kopschuw.
Groetjes Julie

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-02 16:55

Ik denk dat het speels is!
Ik heb hem wel eens vaker een harde mep 9met platte hand) gegeven maar helpt dus niks, terug bijten zie ik mijzelf niet doen!

Gewoon met een vuist stompen of echt knijpen in zijn neus?

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 17:01

Vanessa, onze dierenarts, geeft de paarden nooit een klap, begint nooit te schreeuwen maar pakt een goed stuk vel in z'n hals vast en draait dat gewoon om. Alle paarden bij ons op stal staan daar van te kijken en moeten er vaak even over nadenken wat er is gebeurt want het doet wel degelijk zeer bij een paard. Trouwesn af en toe gaat Nappie van mij ook te ver met z'n liefkozingen en dan knijp ik hem heel zachtjes in z'n neusvleugel, vindt ie niet leuk en dan snapt ie ook dat het afgelopen moet zijn Knipoog

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 17:40

Mijn motto bij dat soort geintjes: 1x doen, 10x boem

Nulla tenaci invia est via

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 17:48

't Mini-shet (klop)hengstje dat ik verzorg kun je zo hard rammen als je wilt als hij je weer 's flink bijt, hij doet 1 stap achteruit en komt weer terug om 'lief' te doen en dan weer te bijten. Het klinkt zielig voor zo'n kleintje, maar van mij krijgt ie 'n schop tegen z'n buik, dan doet ie 'wel' 5 pasjes achteruit en dan komt ie weer 'lief' doen en bijten... Verdrietig
Als ik woedend op 'm afren maak ik waarschijnlijk nog 't meeste indruk, maar afleren doet ie niet... Moet ook maar eens proberen z'n vel om te draaien, maar hij vindt de vreemdste dingen lekker (denkt ie straks dat ie gekriebelt wordt Verward)

It never eats, it never sleeps, it never stops...


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 17:53

Wat trouwens ook wel eens wil helpen is iemand met een grote zweep verdekt opstellen. Jij bent gewoon met 'm bezig, niks aan de hand, maar zodra hij jou bijt krijgt hij van die andere een knal die hij zich nog lang kan herinneren. Dan komt de klap dus vanuit een andere hoek dan dat hij verwacht en dat is even flink schrikken!

Nulla tenaci invia est via

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 17:54

Steffi schreef:
Volgens mij doet Flan het meer om te spelen, echt gemeen is hij toch niet?


Flan, wat een leuke naam voor Paard!

Zijn trouwens ook nog eens erg lekker!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 18:53

napoleon schreef:
Vanessa, onze dierenarts, geeft de paarden nooit een klap, begint nooit te schreeuwen maar pakt een goed stuk vel in z'n hals vast en draait dat gewoon om. Alle paarden bij ons op stal staan daar van te kijken en moeten er vaak even over nadenken wat er is gebeurt want het doet wel degelijk zeer bij een paard. Trouwesn af en toe gaat Nappie van mij ook te ver met z'n liefkozingen en dan knijp ik hem heel zachtjes in z'n neusvleugel, vindt ie niet leuk en dan snapt ie ook dat het afgelopen moet zijn Knipoog

Grappig, dat is precies wat ik een vriendin die lang met een veearts heeft meegelopen, ook altijd zie doen.. Leer je waarschijnlijk in Utrecht..
Moet zeggen dat het verdomde effectief is!

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:21

Prima"]
[quote="Steffi schreef:
Volgens mij doet Flan het meer om te spelen, echt gemeen is hij toch niet?


Flan, wat een leuke naam voor Paard!

Zijn trouwens ook nog eens erg lekker!
[/quote]

Hij heet eigenlijk Flanagan Haha!

Lekker? Wat zijn Flans dan? Verward Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:52

eten, desserts! Flannen zijn een soort van puddings, maar dan veredeld. Hier een receptje:
Flan van rode bessen

voor 4 personen:
200 g rode bessen
1/2 dl water
1 dl room, stijfgeklopt
4 gelatineblaadjes
50 g griessuiker
wat verse muntblaadjes

- Was de bessen en laat ze vervolgens in het water koken tot een compote verkregen wordt.
- Duw deze compote door een puntzeef (of ander zeer fijn zeef) en zet terug op het vuur, voeg er de suiker en de gelatineblaadjes onder.
- Roer nu de room voorzichtig door het schuimende mengsel.
- Giet de flan in vormen en laat opstijven in de koelkast.
- Stort de flannetjes uit hun vorm en versier met een blaadje munt, serveer onmiddelijk

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:59

Haha oke dan
had ik echt nog noooit van gehoord Haha!

Ferda

Berichten: 279
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 11:59

mijn verzorgpony hapt ook wel eens,vooral onder het hoeven krabben,maar als hij dat doet loop ik weg en doe ik net of ik naar huis ga.Dat vindt hij echt vreselijk en gaat ie hinneken enzo.Ik kom dat wel weer terug naar een minuutje ofzo hoor maar het heeft heel veel geholpen.

~Bokkende Fjordenrijder #40~

Ik kan niet zonder dat gele
Monstertje !!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 13:26

Haha, die prima Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 23:53

jij moet laten weten dat jij de baas bent.
dus slaan en stompen geven heeft geen zin hij geeft ze wel een keer terug en dan geef jij weer een klap zo blijf je heen en weeer gaan en zo gaat hij het een spelletje vinden.

wat te doen: (en het werkt echt)
je pakt hem bij zijn halster/of hoofdstel of wat hij dan ook om heeft.
je kijkt streng in zijn oog en dan bedoel ik recht in zijn oog.
dan breng je zijn hoofd langzaam naar beneden niet gaan hangen maar hem zelf laten gaan.
je gaat net zo lang door todat zijn hoofd lager is als die van jouw.
als je dat een paar keer doet (niet achter een elkaar maar elke keer als hij hapt) heeft hij door dat hij kleiner is dan jouw niet letterlijk maar figuurlijk.

en het werkt echt ookal lijkt het zinloos

Suus van HC de Hoeve -> L1
Louisiana Lady -> L2
Mystique -> M2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 08:07

Ga dat dan meer eens bij een bijtende en kappende hengst proberen, veel succes hoor.
En alvast beterschap Lachen

Als je slaat moet je ook niet aaien, maar wel zo loeihard meppen.
Dan hoeft het nooit geen 2e keer meer, en is er ook geen sprake van een spelletje.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 08:20

napoleon schreef:
Vanessa, onze dierenarts, geeft de paarden nooit een klap, begint nooit te schreeuwen maar pakt een goed stuk vel in z'n hals vast en draait dat gewoon om. Alle paarden bij ons op stal staan daar van te kijken en moeten er vaak even over nadenken wat er is gebeurt want het doet wel degelijk zeer bij een paard. Trouwesn af en toe gaat Nappie van mij ook te ver met z'n liefkozingen en dan knijp ik hem heel zachtjes in z'n neusvleugel, vindt ie niet leuk en dan snapt ie ook dat het afgelopen moet zijn Knipoog


ik vind deze eigenlijk het beste als ik alles zo lees.
je doet je paard toch zeer en het is niet zo gewelddadig want als jij elke keer zou slaan dan hoef jij over een paar maanden maar 1 keer met je hand een beweging te maken en dan schriktie al en dat is natuurlijk ook niet goed...

wat je ook kan doen gewoon 1x zoooooo hard slaan dattie helemaal wegkruipt....MAAR ABSOLUUT NIET ELKE KEER EEN TIKJE


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: N_B_N, Trendiction en 30 bezoekers