'Populaire' bokkers krijgen meer aandacht?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

'Populaire' bokkers krijgen meer aandacht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 20:18

Ik heb het gevoel dat hier meer aandacht wordt gegeven aan onnozele onderwerpen die van meer populaire Verward mensen wordt gegeven dan aan andere mensen die het soms harder nodig hebben.... Huilen

Ik wil verder geen namen noemen maar er zijn duidelijk 'populaire' mensen die met de meest onnozele dingen een onderwerp nemen, van kijk mijn pony is van deze kant, terwijl er bij andere mensen waar iets heel ergs mee aan de hand is bijna geen aandacht aan gegeven wordt...

Ik kan het mis hebben, en waarschijnlijk zal hier ook wel niet op gereageerd worden, omdat ik niet een populair iemand ben, waar niet zoveel mensen naar mijn profiel komen kijken, maar toch wil ik dit even vertellen want ik Misselijk er namelijk goed van.....

[edit:bartVB]Titel[/edit]


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 20:25

Ik denk dat je maar ten dele gelijk hebt.
IMO heeft dit alles weinig te maken met 'populair' zijn en alles met de hoeveelheid berichten die er per dag op Bokt geplaatst worden. Wat je boven omschrijft herken ik bij mezelf ook. Er worden per dag meer dan 2000 berichten en 150 nieuwe topics op Bokt geplaatst. Omdat er maar 24 uur in een dag zit kan (en wil) ik niet alles lezen. Omdat je je aandacht zorgvuldig moet gaan verdelen zal je vrijwel automatisch eerder berichten lezen en beantwoorden van mensen die je 'kent', dit omdat je weet wat je aan die persoon hebt en omdat je ook wat meer achtergrond van die persoon kent. Overigens kijk ik helaas vooral naar de topics waar het 'mis' gaat, gok dat ik daar zo'n 70% van de tijd mee kwijt ben, maar goed, dat ter zijde.

Anyway, het komt allemaal neer op het hebben van een beetje geduld en begrip. Geduld omdat na verloop van tijd ook jouw naam iedereen een stuk bekender in de oren klinkt en begrip voor het feit dat iedereen maar een beperkte hoeveelheid tijd beschikbaar heeft om te lezen/reageren.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 20:26

Tja wie bebaald er wie populair is?
En wie bepaald er wat interresant is.

Wat ik interresant vind, vind jij misschien maar saai en omgekeerd.
Dus ik denk dat zoiets moeilijk te bepalen is.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 20:29

Ik kijk eerder naar berichten van mensen waarvan ik weet dat die meestal interesante posts doen. Dus zal ik , als die mensen iets met een titel posten die me niet aanstaat, toch sneller geneigd zijn om te kijken dan bij onbekenden of mensen met IMO een slechte reputatie.

Een 'goede naam' kan je opbouwen, maar dat kost tijd en geduld.

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 20:37

Ja, ik ben het wel met BartVB en Runningkawa eens. Er zijn gewoon een aantal mensen hier waarvan ik de namen ook ken en de meeste topics ook volg. Ik ben hier ook bijna iedere dag en behoor ook niet tot de 'bekende' mensen maar ik reageer gewoon vrij weinig op topics en wat dan nog? Ik lees wat IK leuk vind. Of dat nou van populaire mensen of van 'onbekende' mensen is.
Ik denk gewoon dat het weinig te maken heeft met populariteit maar meer met interesse voor het onderwerp.

Tandartsassistente met veel plezier!
Het ga je goed Gabber Verdrietig

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 20:44

Ik kijk naar welke titel ik interessant vind , en ook wel welke personen er posten .
Daarvan weet je vaak wel wat meer en daardoor wordt je ook nieuwsgierig wat ze nu weer hebben.

Waar jij het over hebt , de "zielige" onderwerpen , daar heb ik vaak geen zin in omdat je er niks mee kan... net als die onderwerpen waar je iemand moet verwelkomen of feliciteren , dat heb je na een paar keer ook wel gezien Lachen

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 20:47

Ik ben ook van mening dat het gewoon onmogelijk is om op Bokt alles te lezen. Dat lukt gewoon niet.
Hebben jullie dat als je een "vage titel" ziet toch even gaat kijken wat er achter zit?

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 20:48

Tis ook nog is zo dat je niet serieus genomen wordt als je:
* je nog niet zo oud bent
* niet hoog in de sport rijd
* geen Z behaalt
* geen daaleman of passier zadel hebt
* een vuilnisbakken ras paard hebt

Nee,mensen nemen je sneller serieus en vinden je aardiger als je:
* 1 of meer pony's hebt
* een luxeuse trailer voor de deur hebt staan
* pappie en mammie die alles voor je kopen
* een super afstammings paard hebt

Dat vind ik nou zó ontzettend jammer,
die afgunst hier op bokt.Je wordt gewoon niet
serieus genomen als je een simpel paard en een simpel
zadel hebt.

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 20:49

Ja Haha!

Net als die Laui! - onderwerpen : "goh er zit een vlekje op de muur !" Knipoog

Dan denk ik wel : Djeeeezzz , maar kijk toch even..

Volgens mij doelt Rianne hier ook een beetje op ? Lachen

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 20:51

[edit:BartVB]Integraal gequote bericht van Jamylover verwijderd[/edit]

Nou daar ben ik het niet echt mee eens! Tuurlijk gebeurt dit wel eens, maar het is me nooit overduidelijk opgevallen!
Waarom zou je niet serieus genomen worden???
Ik rij zelden of nooit een wedstrijd, 2x per jaar ofzo, ben in 3 jaar tijd eens uit de B, maar er is toch niemand die mij daarom niet meer serieus neemt? Tenminste ik heb het nog niet gemerkt!

Tandartsassistente met veel plezier!
Het ga je goed Gabber Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 20:54

[edit:BartVB]Integraal gequote bericht van Jamylover verwijderd[/edit]

JL, jammer dat je dat zegt, omdat ik nou juist dacht dat je op bokt heel goed serieus genomen wordt ookal heb je niet het beste van het beste en het duurste van het duurste. Zelfs al heb je geen eigen paard, dan nog kun je op bokt terecht, dat is volgens mij juist het leuke aan bokt.
Er zijn natuurlijk wel mensen die graag alleen maar vriendjes willen worden met mensen die het zogenaamd 'voor elkaar hebben', maar dat is iets anders. Die mensen daar moet je je dus niks van aan trekken denk ik.

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 20:56

sorry maar hier ga ik dus wel mee akkoord. Enkele dagen geleden heb ik ergens een bericht geplaatst met een serieuze vraag waar niemand dan op antwoord. (ging over scheren en dekens enz) en wanneer een "populair" persoon dan eens een bericht typt over "welke kleur van deken moet ik kopen?" (dit is een vb, geen echt topic) dan reageert iedereen daar massaal op Verward
naja. That's life weeral he.
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 20:57

Wat Lovely zegt, dat klopt wel. Iedereen maakt zelf al een selectie met wie diegene wel wil praten en met wie wat minder. Dat is in het echte leven ook zo.

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:00

KimS schreef:
sorry maar hier ga ik dus wel mee akkoord. Enkele dagen geleden heb ik ergens een bericht geplaatst met een serieuze vraag waar niemand dan op antwoord. (ging over scheren en dekens enz) en wanneer een "populair" persoon dan eens een bericht typt over "welke kleur van deken moet ik kopen?" (dit is een vb, geen echt topic) dan reageert iedereen daar massaal op Verward
naja. That's life weeral he.
xxx

Ja prcs dat bedoel ik nou!

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:05

ik kijk wel naar de topictitel, de auteur maar me niet veel uit..Lachen
misschien is dat omdat ik zelf nog niet zoveel mensen ken hier.

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:05

En het is naar mijn mening ook zo dat als er een topic wordt geplaatst in v v.d dag van een 'niet-zo-popi-persoon' dan wordt daar gewoon niet op gereageerd.Maar plaatst een popi persoon een onbenullig berichtje reageert iedereen daar massaal op Verward

En de populaire personen pikken ook meer van de andere populaire personen.Maar voor een minder-populair persoon wordt er niet opgenomen,en als je maar 1 ding zegt is het al fout? Verward

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:06

Waarschijnlijk is die vraag al vaak geweest KimS , of weten de meeste mensen gewoon geen antwoord ?

Steeds dezelfde vragen worden op een bepaald moment nauwelijks nog beantwoord zoals ik al hierboben uitlegde....

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:08

Als ik het antwoord niet weet op een vraag reageer ik daar niet op. En als iemand om een mening vraagt ( populair of niet) geef ik mijn mening!

Tandartsassistente met veel plezier!
Het ga je goed Gabber Verdrietig

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:09

Ik praat met mensen die ik interesant vind of die mij interesant lijken, ik heb helemaal niet veel tijd om te bokken dus bekijk ik alleen dingen van mensen die me intereseren of onderwerpen die me intereseren.
En wie bepaald wie populair is? Ik zou wel eens willen horen wie er volgens jouw populair zijn...

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:09

jamylover schreef:
Maar plaatst een popi persoon een onbenullig berichtje reageert iedereen daar massaal op Verward


Zoals al eerder is aangehaald met het voorbeeld van Laui. Van haar worden eerder onzin-topics geaccepteerd dan van anderen.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:12

Toch jammer Jamylover dat jij het zo ervaart op Bokt.
Persoonlijk vind ik dat het niet uit maakt wat je rijdt, hoeveel paarden je hebt, financieel er lekker bij zit, of hoe oud je bent.
Net als in het dagelijkse leven heb je mensen waar je wel of niet op reageert, of mee omgaat. Gelukkig maar, anders werd het maar een saaie bedoeling als we allemaal hetzelfde leuk vinden.

Ik kijk altijd naar de titel van een bericht, maar als er een berichtje bij staat van iemand die ik ken of vaker iets interessants van lees open ik die ja. En verder lees ik nog een hoop berichten omdat ik een moderater ben.

Esther

Berichten: 4142
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:24

Van wie ik de berichtjes lees ligt vaak aan de titel, als die erg vaag is of al vol spelfouten staat heb ik geen zin meer om te kijken. En om op alle berichtjes te reageren heb ik ook niet altijd zin in, als de zoveelste langskomt met iets over een bepaald onderwerp.
En ja berichtjes van mensen die ik ken zal ik eerder lezen dan van een voor mij onbekende.

Enne ik heb dan wel een eigen paard, rijdt er nog geen wedstrijden mee en betaal hem helemaal zelf, ik heb geen 20 verschillende dekens of sjabrakken voor hem maar heb niet het idee dat ik daarom niet geaccepteerd wordt.

Sprakeloos


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:25

Dit heb ik ook altijd gedacht. Vooral de moderators zouden meer aandacht krijgen. Nu ik zelf moderator ben weet ik dat het niet zo is.
Er zijn mensen, die hier erg bekend zijn, en vaak leuke topics hebben, en die worden nou eenmaal gelezen en gereageerd.
Wel weet ik dat als er iets ergs met jou paard zou zijn dat je gigantisch veel reacties krijgt of ze jou nou kennen of niet.
Misschien niet zoveel als dat iemand die hier super vaak komt (en veel post) maar die mensen die zijn hier bekend en als die dan iets meemaken dan zit je daar gewoon helemaal in. Je weet veel van de persoon en zijn paardje en dan trekt dat je gewoon erg aan.

Dus, het valt allemaal wel mee. Gewoon leuk blijven posten, antwoorden, dingen vragen, pb'en en binnen no-time ben jij hier ook een bekende bokker!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:29

Ik denk dat het komt, doordat sommige bokker hier heel; vaak komen en daardoor heel veel mensen kennen die op hun topics reageren. Dat heb ik ook op mijn topic reageren ook meestal mensen die ik al ken van thuis maar ook veel bokkers. Verder heb ik niet het idee dat minder popu mensen genegeert worden.
Maar dat van Laui in gewoon nogal melig Haha!

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:30

jamylover schreef:
Tis ook nog is zo dat je niet serieus genomen wordt als je:
* je nog niet zo oud bent
* niet hoog in de sport rijd
* geen Z behaalt
* geen daaleman of passier zadel hebt
* een vuilnisbakken ras paard hebt

Nee,mensen nemen je sneller serieus en vinden je aardiger als je:
* 1 of meer pony's hebt
* een luxeuse trailer voor de deur hebt staan
* pappie en mammie die alles voor je kopen
* een super afstammings paard hebt

Dat vind ik nou zó ontzettend jammer,
die afgunst hier op bokt.Je wordt gewoon niet
serieus genomen als je een simpel paard en een simpel
zadel hebt.


sorry hoor, maar ik heb geen eigen paard, wil ik eigenlijk ook niet eens op het moment, maar ik word heus wel serieus genomen in mijn berichten. het heeft er niets mee te maken of je een eigen paard hebt of niet, maar of je het verstand hebt....
een mens wat nog nooit op het paard heeft gezeten kan van heel veel dingen vreselijk veel meer verstand hebben dan van iemand die bij wijze van spreken zijn hele leven op het paard zit.

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, Amazonbot, Anoukjuuuhh, ComscoreBot, Danielleeee_, Dennenboom, Drico, Elegance_, F_Orumster, fierefluiter, fro, Gittta, GoogleAdsense, haffjechip, IASCrawler, nicole_floor, Relaxed, VivianHesen, wemkelover, Zebrastreep, Zick_Zack en 65 bezoekers