quana.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

quana.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 11:50

Het is al weer even geleden dat ik hier ben geweest maar ik ben er weer. Maar niet omdat ik me zo happy voel hoor.... Zoals jullie mischien al wisten heb ik twee verzorgpaarden imka en quana, liever gezegd had....
quana kreeg het aan de benen en werd heel stijf voor een paar maanden terug, gelukkig had ik vakantie en ben er elke dag heen geweest. Ze werd gelukkig weer beter en heb haar ook nog ingereden en dat ging al heel goed. Maar ik was drie weken op vakantie geweest en toen ik daarna een keer belde om te vragen hoe het met haar ging, zij de boerin dat quana naar de slacht was gebracht omdat ze het weer aan haar benen kreeg... Twee weken geleden. Ik hoorde het gisteren en heb de hele dag lopen huilen. Ik heb nu nog een brok in mijn keel. Morgen ga ik weer naar imka toe voor het eerst. Wat zal het raar zijn nu zij er alleen nog staat... Ik heb ook een gedicht gemaakt voor quana.

To my best friend,
I just can't forget you
my love for you is to strong
You were so sweet and nice
but now you are gone
Pain is in my heart
pain is everywhere
but there is nothing that can bring you back
that's why life isn't fare
I hope you are happy now
together with your friends
when I die I will see you again
And then love will never ends...

sleep well my friend....

Ze heette quana, was drie jaar geworden in mei en ze was super, superlief.



Ik mis je quana en zal je nooit vergeten.... Verdrietig

Never look back, because you can't change the past. Look forward with a smile, your future is bright, and everyday is a new beginning! Your you, and that's good enough.


xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 16:24

wat erg...Boos!

Boque | Bokai | Buka | Boksel

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 16:51

Ieee krijg ik kippenvel van..
Heb ook een keer zoiets meegemaakt...
Ik voel met je mee!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 17:07

Wat erg zeg. Verdrietig
Ze is dus heel abrupt naar de slager gebracht? Wat had ze dan precies aan haar benen? Hebben ze haar bv dan ook onderzocht en zo?
Echt vreselijk voor je, ik leef erg met je mee...


imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 21:22

ja, ze is zo naar de slager gebracht zonder dat ik het wist... Wat ze aan haar benen had weet ik niet precies, maar het was wel een ziekte want ze had het dus al eerder gehad.

Never look back, because you can't change the past. Look forward with a smile, your future is bright, and everyday is a new beginning! Your you, and that's good enough.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Leukertje, maj0, MarieAnne, Mitch_Beauty, su72, Vagabondo, vilheide en 36 bezoekers

cron