zomaar een konijn erbij :-D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

zomaar een konijn erbij :-D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 18:03

De vriend van mijn moeder is beheerder van een kinderboerderij. Ik was daar vanochtend even, om te helpen met nageltjes knippen van een aantal konijnen.
In 1 van de hokken zat een heel schattig pluizig konijntje. Die was een paar dagen geleden bij de kinderboerderij over het hek gegooid, door mensen die hem niet meer wilden hebben Scheve mond
Hij was een beetje verwaarloosd, iets te mager, en nageltjes van wel 4 cm lang..!
Ik was meteen heeelemaal verliefd op dit beestje (en zelfs mijn moeder vond hem leuk Haha! ).
Nou ja, toen zei Peter (=vriend van mijn moeder) dat ik hem wel mocht meenemen (was eigenlijk een grapje). Nou ja, dat vond ik wel wat Haha!, maar ja, dan wilde ik hem wel samen met mijn cavia in een hok zetten, maar mijn caviahok zou daar te klein voor zijn....
Toen ging Peter even op zoek en vond een grote kooi op de zolder.
En die mocht ik hebben (alvast voor mijn verjaardag (duurt nog wel een paar weken, maar goed)).
Dus, nu heb ik een heel leuk konijntje en een hok Haha!
Hij zit nu samen met mijn cavia in dat hok, en dat gaat prima Lovers . Hij heeft alleen nog geen naam.. Heeft iemand misschien een leuk ideetje..? Het is een wit met grijs gevlekt pluizig konijntje (mannetje). Ikzelf vind Taylor wel leuk, maar misschien niet echt iets voor een konijn. Nou ja, ik zie nog wel...
Ik zal binnenkort foto's van hem plaatsen.. Lachen


Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 18:07

Ach wat leuk!! Snel wat foto's laten zien van dat schattige konijntje Lovers
Snap echt niet dat mensen zo'n beestje zomaar kunnen dumpen ergens...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


elske_

Berichten: 597
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Utrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 18:42

inderdaad snel foto's laten zien
ik snap niet dat mensen een konijn zomaar dumpen, echt zielig!!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-02 12:12

Het gebeurt (zeker in de vakantie) vaak dat er konijnen bij de kinderboerderij over het hek worden gegooid(4 à 5 keer per week!!). En dan ook echt gegóóid, zo breken ze ook wel eens een pootje ofzo. Heel sneu, kan me ook niet voorstellen wat voor soort mensen dat nou doen.
Die zien een konijn gewoon een ding, en niet als beestjes met gevoel....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: NorwayFjord, Texas02 en 1 bezoeker