wie kan mij iets vertellen over endurence (hartsla

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

wie kan mij iets vertellen over endurence (hartsla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-02 19:10

Wie kan mijn iets vertelle over die hartslag metens bij endurence ofzo? En wat je eigelijk nog meer gebruikt bij endurence? En wanneer je mag starten in een volgende klasse? Ik weet dat je in klass 2 mag starten, als je 3 keer in klasse 1 hebt gestarten en nje aanmeld bhij de der. Maar wat nog meer en hoe werkt dat nou met die hartslagmeter?? Ik hab er wel eens gegroomd, en er een paard voor getrainend een beetje, maar het rijden zelf.............

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 20:26

gebruik eens de zoekfunctie, er zijn al heel veel vragen gesteld!!!

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 09:00

Kijk eens op de homepage van de DER daar staat alle info!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 09:12

Wat de hartslagmeter betreft: daarmee mag je altijd trainen, maar op wedstrijden mag je die in klasse 1 niet gebruiken, pas vanaf klasse 2.

Je mag een klasse hoger starten als je 3 wedstrijden op rij met goed gevolg hebt uitgereden (dus niet puur als je op 3 wedstrijden bent gestart). Overigens hoef je dan niet altijd in die hogere klasse te blijven rijden: als je eenmaal klasse 2 rijdt, mag je ook nog best eens een klasse 1-rit rijden en als je klasse 3 rijdt, mag je ook best nog eens klasse 2 starten.

Ik heb de afgelopen twee weken met een hartslagmeter gereden, zie [VvdD] voor het eerst met hartslagmeter gereden voor een verslag.

Overige info vind je op de site van de DER: http://www.deronline.nl