Ik ben terug van een weekje ponykamp(leiding)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Ik ben terug van een weekje ponykamp(leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-02 14:25

Maandag moesten we om 10 uur op de manege zijn want de kinderen zouden om half elf komen. Nou ja kinderen. Pubers! De gemiddelde leeftijd lag op 14-15 jaar

De eerste twee dagen zijn we op de manege gebleven. We hebben wat spelletjes gedaan op met de pony's en gewoon zonder pony's. We hebben bijv ponyvoetbal gedaan. Erg leuk. Maar sommige ponies waren best bang voor de bal. Uiteindlijk was het nog drie-nul geworden.

Dinsdag vertrokken ze richting someren. Dit was namelijk het trektochtkamp. na een rit van vier uur kwamen ze aan op de camping in Someren. daar hadden we een heel luxe onderkomen. De ponies op de wei. De quarter pepper alleen op een weitje(die slaat) en de paarden (drie) op de laatse wei. Er waren in totaal negen ponies en paarden.

Het onderkomen was erg luxe. Het was voor 48 man maar we waren maar met zijn tienen. Dus banken zat en ook genoeg zitplaatsen. Maar door het weer zaten we eigenlijk alleen buiten. Want wat hadden we goed weer!

Donderdag hadden ze een buietnrit van drie uur. Helaas een iets mindere buitenrit omdat ze overspoelt werden door dazen. Echt honderden. Ik bleef gewoon op de camping omdat ik met mijn rug nog niet zulke lange tochten kan maken. De heenweg heb ik ook niet meegereden. Ik ben lekker met de auto gegaan.

Donderdag middag zijn we nog lekker gaan zwemmen in een buitenbad.(verwarmd)
Daar zaten natuurlijk ook een boel jongens dus de hormonen vlogen je in het rond. Tja meiden blijven meiden he? Maar wel heel leuk.

Vrijdag is de groep weer huiswaarts gegaan. Ze waren zo moe dat we eigenlijk geen spel meer gedaan hebben. Ik kon er not nog een uit persen met een hoop gemopper. Maar uiteindlijk was het toch nog wel leuk.

Zaterdag een uitvoering gehouden met de ouders. Iedereen had een zelf gemaakt proefje. We hadden drie pas-de deuxen en eentje ging alleen.

Uiteindlijk een hele geslaagde week. Ik heb nog een kaktus gekregen en toen ging ik moe maar voldaan naar huis.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 15:03

wat leuk joh!
ik heb het 2 weken geleden ook gedaan en ga morgen weer...
echt super leuk is het, maar dat kwam denk ik ook omdat ik een erg leuke behulpzame groep had... alleen 1 kind van 9 jaar was erg zeurderig en vervelend.
groetjes liselot

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 20:45

Hartstikke leuk, ik ga morgen op kamp (ben geen leiding hoor) en ben ook zo'n puber, haha, dat is toch niet zo erg. Juist leuk, alleen wij gaan met eigen pony's en die zijn altijd heel blij als ze na een vermoeiend jaar (lees:wedstrijden, wedstrijden, wedstrijden en nog een wedstrijden) de bossen, duinen en het strand in mogen!!

sophie

Berichten: 395
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 19:09

Ik vond het dit jaar weer heel erg leuk, volgend jaar wil ik weer mee!
Calantha was ook hardstikke braaf.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 19:10

Calantha heb ik wel eens op de site van De Nieuwe Ark zien staan, leuk koppie heeft zij.