Jezussandalen gekocht

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 22:05

LOL... toch maar gedaan. Ik ging bij de intersport kijken naar die mooie uit de folder (59,-) maar die verkochten ze ineens niet omdat ze kwalitatief heel slecht waren (?) Kwam de verkoopster aan met gigantische zwarte klitteband joekels (echt jezussoort hihi) Dus ik die gepast (ook 59,-) SLIK... echt heel ERG lelijk. Maarja, daar ging t natuurlijk niet om, het moet goed lopen. Toch maar mooiere ook gepast (Nikes) en die waren charmanter (al hoewel je die dingen nauwelijks charmant kan noemen, hihi) en liepen eigenlijk ook beter. Ik heb ze dus maar gekocht (wel 100,- duurder maarja)
Ik had nooit gedacht dat IK ooit zulke dingen zou kopen hihi... nu nog mn beenharen laten groeien en een altoshirt aan en je herkent me niet meer hoor (al gaat dat beenhaar niet op; ik heb GEHARST!!!)
Party!! Party!! Cool Cool

Plaatje:Afbeelding
Ik heb ze dan in grijzig/blauwig


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-05-25 23:14 ]</font>


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 22:15

Ik loop ook sinds vorig jaar zomer met mooi weer op jezussandalen. Lopen echt erg fijn. Ik heb Teva's, een van de duurdere (maar ook lekkerder-zittender) modellen. Loop er nu zonder problemen een hele dag op. Wel een heel verschil met ;s winters, dan loop ik altijd met van die superdikke/zware bergschoenen, en nu 's zomers dit.

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 22:17

wel cool dat het "Nike "Jesus"-airs" zijn!!! Lachen en dat terwijl je al genoeg air om je voeten hebt lijkt mij Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 22:38

Ik ben nog erger. In mijn vrije tijd draag ik graag Birkenstock *LOL* . Ze zien er vreselijk uit maar lopen super, vooal als ik een dagje op hoge pinnen heb gelopen Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 22:44

Oe, dat zijn inderdaad geen beauties. Maar ach, ik loop op Teva's. Kosten een rib uit je lijf (de fijnste zijn echt de duurste) maar ze lopen zaaaalig. Heb er een woestijnexpi mee gedaan, en ik liep nog steeds op wolkjes!

Sonja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 22:46

Je hebt ieder geval wel frisse lucht op je voetjes.
Niks voor mij hoor, past niet bij de rest van mijn kleding. Trouwens, ik ben nogal Boos! over mijn voetjes en daarom zie je mij dus never met open schoenen, teen en hiel moeten dicht zijn.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 22:55

Hee Laura, wat toevallig, ik heb vandaag ook Nike-sandalen gekocht! Was eigenlijk niet gepland, maar het was uitverkoop bij de Aktiesport, ze waren van 100 voor 80 piekjes en ik had toch dit jaar wel nieuwe nodig gehad (mijn Reef's zijn na 3 jaar intensief gebruik nu eigenlijk wel op). Ik ben ook ff op de Nike-site gaan kijken, maar daar kon ik ze niet vinden. Ik heb het model 'Loxahatchee' en ze lijken op de Straprunner (zie plaatje) maar dan iets minder spacey. Zool is gewoon zwart en de bandjes zijn blauw met felgele accenten. Zitten erg lekker!

Afbeelding

BTW: wat Teva's betreft vind ik die met die bloemetjes erg leuk. Maar helaas ook erg duur... Boos!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 06:17

Wij noemden die sandalen altijd Jezusracers of Nikes uit het jaar nul, hahahaaa *LOL* *LOL* (ik vind mezelf vanavond erg grappig, hihihi)

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 08:24

IK heb net gister mijn moeder/zus oude JesusNikes gevonden. En lekker dat die dingen zitten: is dus ingepikt. Boeien hoe dat eruit ziet, het loopt zalig... Daar gaat het toch om??

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 09:38

Ik vind die wel leuk!!!
Zegmaarde moderne jezus (nieuwe testament ofzo) sandalen!!

ik wou ook Birkstocks kon ze alleen nergens vinden!!!

..... leeg .....

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 16:08

Hee Jippie tegenwoordig is ZELFS Birckenstock in Knipoog
Ze verkopen ze nl zelfs bij de Sacha shoes in Arnhem en dat is een hele trendy winkel. *LOL*

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 16:19

sacha zit volgens mij overal ofniet?

hebben ze kei mooi schoene!!! Kwijl Kwijl

"Some memories are best forgotten"

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 17:10

ja dat klopt zulke schoenen komen weer helemaal in de mode!! vind ze niet echt super maar ook niet dat ik ze lelijk vind! ze zijn wel leuk maar niet voor mij Party!!
Sacha zit trouwens ook hier in eindhoven!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, Arianaaaa, aysje, Chita, Dax, Emoreoa, hagelslag, Hieperdi, Inney, Lalidan, leo_nore, Malissaa1, Sabbientje, Shetje14, Silly1972, Solleke_Noah, Tati2, xSannee en 48 bezoekers