[HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 23:34

Hoi en doei hinke! slaap lekker!
Jacky ook slaap lekker!

Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 23:39

Wat gaan jullie SNEL!
Ik heb net bones gekeken, ben nog even online voor kleertjes voor de kleine aan het kijken ;)


Morgen gaat een vriendin van me een tattootje bij me zetten! *\o/* Begin van een sleeve!!

Enneh... dat knalrode stond goed zeg!!
Ik heb echt alles gehad, en ga binnenkort voor regenboog..


Enneh.. ik baal.. ik heb echt de 23ste al een betaling gedaan voor mijn toffe nieuwe jas van Keamer.. hebben ze mijn geld nog niet binnen ^) klopt niks van!

deze jas btw:
AfbeeldingAfbeelding

Becs

Berichten: 286
Geregistreerd: 27-07-09
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 23:44

Jeej Karlijn dat meen je niet, dat is balen, kan je het niet via je je bank storneren?

Ik heb ook een academische kaptoom, ik heb lessen gehad met Ug (vorig paard) volgens de academische methode. Ik denk dat elk tuig hard en streng kan zijn, het ligt eraan hoe je er zelf mee omgaat.

edit: lekker slapen Kaat en Hinke

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 23:45

huh wat vreemd karlijn, tis al van jouw rekening af?

Gaaf dat je een tatt laat zetten!

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 23:46

Dat is raar, kijk je rekening even na voor de zekerheid?

Becs

Berichten: 286
Geregistreerd: 27-07-09
Woonplaats: Heesch

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 23:47

Ik heb gewoon over die tattoo heen gelezen, wat voor iets wordt het??

Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 23:55

Het is allang van mijn bankrekening af.. dat is het gekke..


Het eerste onderdeeldje word nu het favoriete konijn van mijn hond ;)
Aan de binnenkant van mijn rechter bovenarm ;)

elliecuijk
Berichten: 1283
Geregistreerd: 04-03-11
Woonplaats: in het brabantse cuijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 23:56

@hinke:dank je wel,t is een anky pad,die ik nog had van m'n trekpaard.ik vindt m zelf niet zo mooi kleuren,maar wil heel graag een bordeaxrode pad.en dan in een hoek haar naam.de blauwe gebruik ik dan als reserve.

@andrea:ik zal uitleggen waarom ik vindt dat wij als medewerkers het zouden moeten weten.er zullen medewerkers zijn die ook een paard bezitten of werken op boerderijen met een paard.en als een paard je zo schattig aankijkt,zullen er ook zijn die het paard zullen aaien na afloop van het werk of juist aan het begin.en ja paardje vindt aandacht wel leuk en geeft een lik al bedankje.medewerker gaat naar volgende boerderij,met een ander paard....snap je waar ik naar toe wil?op onze stal mogen wij enkel contact hebben met ons eigen paard en moeten we zelfs voorzichtig zijn met paarden die elders staan(geen contact mee hebben).
het is niet alleen wij als huishoudelijk medewerkers,maar wat dacht je van de mensen die mensen verzorgen.ons werkgebied is erg groot.

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 23:57

gaaf hoor, heb je al meer tatts?

Ik wil de mijne laten coveren, eerst maar eens sparen :P

marjootje

Berichten: 311
Geregistreerd: 26-03-06
Woonplaats: achterhoek

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 00:11

Tattoo's helemaal geweldig............ik zit al behoorlijk onder :o .........maar dat is ook niet zo vreemd met een man al tattoerder..... :D
Wel foto's plaatsen he Karlijn, is trouwens wel heel pijnlijk plekje de binnenkant van je bovenarm.
Heb je er eigenlijk al meer?

Wat wil je precies laten coveren Nessa?

Wat een gave rode kleur, ik verf alleen mijn grijze haren terug in mijn eigen kleur.
Zou het liefst ook iets van rood willen, maar ik ben zo donker van mezelf dat niet 1 rode kleur pakt.
En nou heb ik een dochter met natuurlijk rood haar :\

Wat een ellende he Ellie met dat rhinovirus.
Ik probeer ook zo veel mogelijk op de hoogte te blijven, vind het toch eng dichtbij komen, en er komen steeds meer gevallen bij, door het hele land.
Laten we maar met zijn alle hopen dat het snel voorbij is, en je kunt beter te voorzichtig zijn.

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 00:17

Afbeelding

deze laat ik coveren, wordt waarschijnlijk iets met lotusbloemen

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 03:05

:wave:

Ik ben net terug van werk, heerlijk avondje. Super veel lol gehad (ik weet nu hoe tuinaarde gemaakt word en hittegolven ontstaan :)) ), en erg weinig nuttigs gedaan :+ Maandag na de vakantie, iedereen ineens gezond eten en op tijd naar bed denk ik.... Nu ga ik ook maar snel slapen, voor je het weet is het weer 4 uur :o Vanaf morgen ga ik weer proberen iets actiever mee te kletsen; eerst twee dagen vrij en vanaf volgende week ga ik iets minder werken :)

Wat betreft dat ik per juni niet meer bij mijn huidige werkgever werk, enerzijds idd heel jammer, maar ik heb meerdere redenen om weg te gaan (die niet allemaal te maken hebben met het werk hoor). Een daarvan is dat het niet helemaal aansluit bij de verwachtingen die ik heb om het maar zo te zeggen. Dat ik weg ga is nog niet helemaal zeker, maar ik wil zelf graag voor die tijd iets anders hebben. In juni loopt mijn contract af, en gezien ik afgelopen week bijna een ontslag op staande voet te pakken had ga ik er maar even niet vanuit dat ik een verlenging krijg :o Kiezen voor mezelf zal ik zeker doen, alleen weet ik nog niet precies hoe, ik weet wel wat ik wil, maar nog niet de weg om dat te bereiken zeg maar.

En ik wou nog ff een stalgenootje hier welkom heten! :D :wave:

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 08:21

Mooie kleur geworden sandra :)

Kaaskoekjes van de aldi hinke, van die vlinders :P

Wat balen je je vest karlijn... En spannend, vandaag begin van tattoo, succes.

Ik vind dat je groot gelijk hebt hoor Ellie, dit soort contact met paarden wordt vaak vergeten. Maf ook eigenlijk dat het allemaal kan, omdat het hobbymatig houden van paarden is worden die stallen niet gesloten en hebben mensen zelf de verantwoordelijkheid. Stel dat het een varkens ziekte was, dan mocht je niet eens op de bedrijf komen.
Als iedereen zich er netjes aan houdt en zorgt dat er geen contact is tussen de paarden (en daarmee bedoel ik ook van mens op mens en zelf via materiaal is het overdraagbaar) dan is de Rhino snel weer weg.

Oe dat is schrikken lotte, bijna ontslag op staande voet. Sterkte de komende tijd.

callum
Berichten: 2783
Geregistreerd: 06-09-10

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 08:46

Jeetje wat gaat het hard
Sandra gave kleur zeg. Ben momenteel roodbruin was bruin ben ook al zo een beetje elke kleur geweest.

Karlijn ben heel benieuwd naar je tattoo heb er zelf 3 inmiddels. Mijn laatste is een grote aan de binnenkant van mijn onderarm.

Kan vandaag niet naar mijn paardje :( mijn zoontje is ziek arme mannetje. Vind dat rhinovirus ook wel erg spannend maar gelukkig is het hier nog niet in de buurt.

VandeMol
Berichten: 1787
Geregistreerd: 29-02-08

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 09:11

Goedemorgen ALLEMAAL ,

pffff. even bijgelezen , waren maar 3 bladzijden , hahahhah
Allemaal lekker geslapen ?

Nu eerst Hinke even beantwoorden ....
JAAAA Kyan is van Ruudje .... Ik dnak dat Kyan nog iets groter gaat worden dan Ruud.... hihihi Gelukkig groeit hij in prportie goed uit , pffff....
En ( jeetje al die namen , moet echt beter gaan onthouden ) .. Wat een mooie rode haarkleur is het geworden. Ik heb vorig jaar mijn haar kastanjebruin geverfd , maar met een paar weken was het al heel blond geworden door de zon .
Ik laat het maar weer uitgroeien , dan maar grijze haren , hihii

Vandaag een drukke dag voor de boeg.
Karlijn haar stal wordt vandaag leeggetrokken ... ligt er al in vanaf november , dus wordt het wel weer tijd ! hihih.
Geukkig hebben we een minishovel en een geweldig lieve man ( ik mag weinig door een hernia die terug aan het komen is ! )
Dan mollenklemmen gaan zetten ... geen leuk klusje , maar er zijn nu meer molshopen dan gras te zien .....
En precies in MIJN paardenweide , uiteraard , hahahhahha ...
Als de mollen er weg zijn , kunnen de paarden erin ..
Het gras begint al mooi groen te worden !

Jeetje , weer een lang verhaal getypt !

BTW. DIaz. Je kan je afschrijving afdrukken en dan toezenden ... jij hebt bewijs dat jij betaald hebt , zij hebben gewoon de administratie gewoonweg niet op orde. leuke jas trouwens ! Succes ermee !

Ik zal vanavond wel weer bijlezen !

Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 09:20

Straks lekker naar Diaz!


Karlijns stal is dus een oppotstal? Lekker weertje om bezig te zijn toch?

@hijadelaluna .. Je hebt gelukkig nog even voor het zoeken van een nieuwe baan, was jij nou aan het solliciteren?


Ik heb meerdere tattoo's

-Een paar sterren op mijn pols, later uitgebreid met een vogeltje en cherryblossem.

- naam van mijn man op mjjn buik

- flamingo op mijn kuit
- strikje op mijn voet (zelf gezet)
-cadeautje in uv inkt op mijn enkel (zelf gezet)

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 10:27

Diaz, als het geld van je rekening is, stuur dat kopietje dan even naar hun?

Ellie, ik snap volkomen wat je bedoeld. Gewoon geen paarden aanraken, ook je collega's liever niet, en als je naar je eigen paard gaat, uit voorzorg kleding in de was, en je wassen?

Nessa, coveren is er overheen tatoeren?

Lot, toch geloof ik dat je het wel leuk hebt op je werk!
Jammer dat er meerdere dingen zijn, en ontslag op staande voet? why so? je werkt bij de mac of de kfc? als zijnde kassa, of voor het bakken en braden om het zo te zeggen? want aan beide kanten zijn genoeg jobs te vinden.

Callum, beterschap met je zoontje.

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 10:44

Ik hou helemaal niet van tatoeages. Maar ieder zijn ding.
Karlijn, misschien even checken of je wel het goede rekeningnummer hebt ingevoerd. En als het al bij jou is afgeschreven kun je de bank het misschien laten checken.

Berdien

Berichten: 64525
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 10:54

Goedemorgen!

Allemaal tatoeageplannen hier, leuk! Ik heb toen ik in Ierland woonde een klavertje op mijn enkel laten zetten. Permanente herinnering aan de waanzinnige tijd die ik daar heb gehad :+:

Rhino.... bleh. Het is nou ook in Winsum bevestigt en dat kom toch wel akelig dichtbij.

Ha stalgenoot :D :wave: Wellicht een nieuwe baan dus. Weet je al in welke richting je iets wil zoeken? En vooral, waar?

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 10:58

In Winsum , terwijl de rest omg. nijmegen is? dat ligt toch erg ver uit elkaar! wat naar!

Berdien

Berichten: 64525
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 11:00

Meeste is inderdaad zuidelijker :j Maar ja, er hoeft er maar één persoon te zijn die de voorzorgsmaatregelen niet in acht neemt en dan kan het zo overal opduiken.

Poosje81
Berichten: 21196
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 11:04

Maar voor mijn gevoel wordt het nu wel iets 'rustiger' zeg maar. Maar goed, hopelijk is de ellende weer snel voorbij.

caroline_max
Berichten: 1039
Geregistreerd: 16-05-10

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 11:18

Goedemorgen! Jullie gaan wel rap hier zeg!

Dat WW klinkt idd wel als een leuk vak. Bio is natuurlijk ook heel leuk, vooral als je mijn leerling bent haha.

Strekte Callum! Altijd zielig voor die kleintjes als ze ziek zijn.

Ontslag op staande voet!?! Dat lijkt me idd niet zo fijn. Denk je makkelijk wat anders te kunnen vinden Lot?

Hier is de Rhino-'stress' ook toegeslagen. Ik werk in Winsum, en het schijnt in Friesland ook al gevonden te zijn. Mijn paarden staan gelukkig achter huis, en er mag niemand meer bijkomen nu (gebhalve vriend en ik). Voorlopig even geen boswandelingen enzo dus, want we wonen naast een grote stoeterij (met veel drachtige merrie's ). Maar even geen risico lopen lijkt me.

DeCobvan

Berichten: 562
Geregistreerd: 10-10-10
Woonplaats: Kerkwerve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 11:37

Zo, he he... eindelijk 10 pagina's bijgelezen.. (moest er nog 3 van het oude topic)... maar daar ben ik dan ook..
Jeetje Karlijn wat is het gaaf geworden!!! echt super!:D
Mooie Pebbel gezien met haar lange manen! :j
Dames mooi rood is niet lelijk he! haha
hier ook een tatoo fan.. maar wat heidy al zegt, ieder zijn ding!

Vandaag lekker dagje vrij, zal proberen wat beter mee te lezen! haha

marjootje

Berichten: 311
Geregistreerd: 26-03-06
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 11:38

Leonoor schreef:
Maar voor mijn gevoel wordt het nu wel iets 'rustiger' zeg maar. Maar goed, hopelijk is de ellende weer snel voorbij.


Ik vind het toch niet echt rustiger, het zit nu al in 4 provincies, en dan zijn er nog een hoop mogelijke uitbraken waar nog onderzoek naar loopt.