Update van mij en Jamey

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Update van mij en Jamey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-02 12:04

Inmiddels zijn we 4 รก 5 weken verder nadat ik van Jamey ben gelanceerd en op mijn schouder terrecht was gekomen: Schouder op 2 plaatsen gebroken.Heb inmiddels alweer twee ziekenhuis bezoeken achter de rug,
nacontrole.Bij de eerste keer na 1 week mocht ik gelijk al beginnen te oefenen,das snel,want bij mijn eerste breuk mocht dit pas na drie weken.
Enfin,na twee weken weer terug naar het ZH. en opnieuw mocht ik andere oefeningen gaan uitvoeren.A.s woensdag moet ik terug,en ik moet mijn mitella gaan afbouwen.Wel eng hoor,als je je arm er af en toe uit moeten laten hangen.Al m'n spieren zijn weer weg,nouja weg...Anyway,als ik mijn arm laat hangen voel ik mijn spier trekken (nu niet meer zo,omdat ik het gewent ben).Inmiddels typ ik wel weer met alle tien mijn vingers.Af en toe ondersteund mijn arm nog wel in de mitella.Ik hoop over twee weken weer te beginnen met rijden (en privelessen).

En dan Jamey.
Met jamey is ook alles oke.Ik gooi haar dagelijks aan de longe met bijzet,
of ga eindeloze stukken op de weg lopen,om haar maar aan die enge dingen te laten wennen Knipoog Ze begint steeds vaker naar me te hinniken,en als ik twee seconden weg ben om wat te pakken en ze ziet me niet wordt ik ook al 'terug-gehinnikt'. *LOL* Gisteren had ik een topic in PP geopend met 'zijn we nu dan dikke vriendjes?' Ik denk het wel; ik was haar gisteren op de schoft aan het krabben en stond met mijn rug naar haar toe.En toen ging ze mij krabben Haha! Zo hebben we een minuut of tien gestaan,met toezien van een hoop manegegrut.Ik heb haar dus leren kusjes te geven.Als ik langsloop krijg ik een kus,wil ik haar hoofd poetsen krijg ik een kus.En als ze heel erg blij is om me te zien krijg ik een hele harde kus.Wat af en toe best zeer doet,omdat dan beugel-tegen-lip-aangedrukt effect ontstaat Verdrietig En dat is nogal pijnlijk.Zeker in het geval met een slotjes beugel.

Ben alweer druk bezig met foto's schieten van mijn meis,ik hoop dat er mooierds tussenzitten die ik kan laten uitvergroten.En natuurlijk zal ik ze binnenkort aan jullie laten zien,als mijn scanner tenminste mee wil werken.
Iets wat hij de vorige keer niet deed Boos!

Heeeeeeeeel veeeeeeeel groetjes,
Shalane en Jamey Sigaar

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 14:27

nou lekker hoor dat het goed gaat met jullie beiden, en hopelijk kan je snel weer rijden maar overhaast het niet want straks bezeer je je arm weer en dan ben je nog verder van huis

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-02 19:10

Ben er vanmiddag op geweest en heb ook even gedraaft Schijnheilig