Pinky en zijn nieuwe zadel!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 23:30

Hoi!

Jaja vandaag was het dan zover! Niet alleen het feit dat Pinky er een zusje (Yellow) bijkreeg maar hij kreeg ook nog eens een zadel! Ghe ghe of hij er zo blij mee is weet ik niet, maar het staat prachtig! Wat jullie?

[img]../upload/213/pinkyy_zadel1.jpg[/img]
Dit is de duidelijkste foto hoe zijn zadeltje is Lachen De rest zijn gewoon gemaakt, hij heeft wel zn zadel op maar die is nie overal te zien Knipoog

[img]../upload/213/pinkyy.jpg[/img]
[img]../upload/213/pinkyy1.jpg[/img]
Mooie foto's he? Lovers Haha!

[img]../upload/213/pinkyy_onder.jpg[/img]
Jaja ook ik kan nie achter blijven met een 'van onderuit foto' Cool

[img]../upload/213/pinkyy_trap.jpg[/img]
En nog een foto van pinky aan het stampvoeten. IK WIL AANDACHT! HHHAAALLLOOOO! Party!!

[img]../upload/213/pinkyy_ik.jpg[/img]
[img]../upload/213/pinkyy_ik1.jpg[/img]
Pinky en ik Lachen

Zow, da waren ze weer. Sorry voor de mensen die echt helemaal ziek worden van al die Pinky/mysty/marjon/yellow foto's Lachen

Groetjes Kim en dr pony-beesten!

_________________
<FONT COLOR="pink">
Ik zag je voor het eerst, lopend in je wei.
Ik was direct verliefd op je, en nu ben je van mij!
<font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pinky_girl op 2001-05-25 23:32 ]</font>


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 23:39

mooi zadel, maar de zweetbladen lijker wat ver naar voren te liggen (de achterkant zou zo op zicht wat hoger mogen).

Vind je het niet eng om nu al een zadel te kopen?
Mij is altijd verteld dat je een zadel pas goed kan passen als je erop zit, en tja, dat kan bij pinky dus nog niet.
Lijkt mij eng. Denk je een leuk zadel te hebben, en straks met inrijden blijkt hij helemaal niet te passen (zeg niet dat dat zo is hoor, maar zou natuurlijk kunnen).

Heb je trouwens al kleine bitschijven gevonden?

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 23:45

Ziet me er een leuk zadeltje uit. Grappige steigbeugels *LOL* . Maar zoals Stef al zegt: normaal zou de achterant ietsje hoge (2cm ofzo) moeten liggen als de voorkant, opdat de druk optimaal wordt verdeeld. Ik zie het natuurlijk alleen maar op de foto en het akn zijn dat hij juist ongunstig staat. Een raket eronder leggen zou ook wel iets kunnen helpen.

ik wint je paardjke nog steeds heel speciaal, vooral de manen!!!

Veel plezier met het opleren ervan.
En oja, het krabben met zijn poot, dat doet mijn jonge paardje ook zo vaak. Hoe reageer jij daar op? Ik kom er soms wel zot van! Boos!

Femke

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 23:48

Hoi

je moet niet vergeten dat Pinky zich naar links aan het draaien is he? Dus dat scheeld al want dan verschuift het zadel natuurlijk ook. maar ja als ik (en anderen) echt dat idee krijgen laat ik hem wat meer opvullen achter of voor er iets uit. Hij was errug strak gevuld zeiden ze...

Neej hoor, het lijkt aardig te passen, en het hoeft voor mij echt niet fijn te zitten want ik zal er toch niet veel opzitten als het voor Pink maar oke is!

met erop zitten zal ik idd nog ff moeten wachten Lachen Maar ik heb gedult. Als is het af en toe errug verleidelijk hoor... ik heb zo'n zin om 'ff te kijken wat hij doet'. Maar ja dat zal nog wel ff duren Lachen

Nope nog gen kleinere bitschijven, je ziet het op de foto, haha

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 23:51

Hoi Femke!

Ik zal er idd vandeweek nog ff extra opletten. Desnoods voor wat weg laten halen of achter nog wat bijdoen he.
Het is een 15" zadel, dus dat moet opzich toch passen! Lachen
Nah beleren (echt erop dus...) duurt nog wel een tijd! Hij is gister 2 jaartjes geworden Lovers .
Thanx dat je hem leuk vind... Ik ben er ook helemaal verliefd op... Maar ja wie is dat nou niet op zijn eigen paardje he!
Haha ik doe niets als hij beetje gaat 'grasmaaien'. vind het wel schattig en hij doet het maar heel af en toe... dus...

Groetjes Kim!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 23:52

Die bitschijven zijn superlief! Ik heb er kleine, maar toen ik ze kocht,waren ze er alleen nog in het turquase! Dat si dus echt wel een beetje een belachelijk zicht, maar ja, dat neem ik er maar bij. Party!!

Hoe oud is hij nu precies? Hoe lang draagt ie nu al een zadeltje en wat doe je er allemaal precies mee?


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 00:00

Hoi Visje!

Pinky is nu precies 2 jaar en 1 dag Party!!!
Sinds vandaag heb ik een zadel. Vanmiddag gekocht! Haha!
Hij draagt het dus nog niet, dit was alleen om te passen.
Tja wat ik allemaal mee doen...
- Poetsen
- Knuffelen
- Wandelen
- Langs de fiets
- Longeren
- Af en toe vrij springen
Nou ja, eigenlijk alles wat je je maar kunt bedenken en waar hij niet echt te jong voor is! Nog iemand meer tip's? Lachen

Groetjesss

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 02:27

wat een lieverd he!!ik ben helemaal gek op welshjes, en een mooi zadel en hoofdstel hoor!

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 15:11

Pinky heeft echt een heel schattig hoofdje Lovers en we zijn no niet gek van al je Mysty, Marjon, Pinky en Tellow foto`s... ik in ieder geval niet!

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 16:02

Staat onwijs!

Hihi, ik zie het al voor me..... een raket onder z'n zadel!!! Pinky zoeffffffffffff!
Hahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *LOL* *LOL* Haha!

Mwa, visje bedoelt waarschijnlijk een ander soort raket he...
Party!! Clown

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 16:07

WAt een <b> stoer </b> koppie!
Echt een leuk ding!
Groetjes!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 16:35

die van onderfoto moet ik ook eens maken....heb net het fotorolletje weggebracht, GEEN onderuit foto Verdrietig helamaal vergaten...
Wel foto van buik. Jij ook, Thirza? Scheve mond\
Volgens mij is het nu niet meer nodig, ach, dan plak ik em in de agenda Haha!
Pinky is wel sjiek...zo met die benen, en dan een nieuw zadel+hoofstel, en dan een mooi blesje erop geplakt

Linn31
Berichten: 5
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 00:01

Hej Kim,

Ik heb zelf een bonte shetlandhengst, ook als veulentje gekregen. Hij kwam uit een natuurreservaat en was 1 toen ik hem kreeg, nu is hij 9 en we hebben samen al veel meegemaakt! Ik rijd er niet op maar zijn verzorgster wel, en wij doen ook best veel dingen met onze shetlanders (anders dan rijden): fietsen, longeren & wandelen (maar dat deed jij ook al) erachter lopen (met een longeersingel of schoftje en leidsels), voor de kar, en ik skate met hem (vindt hij echt heel cool!)Hij loopt op de stem, dus de commandos voor stap, draf, galop, terug, om (voor wending om voor of achterhand) en opzij (voor wijken) en als je er naast of achter loopt en een beetje goede conditie hebt zul je nog verbaasd staan van hoeveel je met dressuur uit de voeten komt! Door die trainingen aan de hand kan het meisje dat hem rijd er ook echt heel veel mee en die stemcommandos zijn echt heel handig met longeren, skaten, voor de kar en zeker met inrijden (voor als je hem de beenhulp gaat leren). K ben helemaal weg van jou paardje en ik las dat jij de mijne ook leuk vond (die bonte shet bij dat berichtje van Annemieke over Lyon, Gate en Dinky), misschien een keertje mailen?

Groetjes, Mariska & Dinkey

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 05:24

heey kim!
mooi zadeltje hoor, maar is pinky pas 2 jaar? ik dacht eigelijk al ouder dat je ook op hem had gereden al enzo. ik zal binnekort wel een paar foto's scannen van onze verzorg welshjes, 2 witte; blis en bero

Vandaag even geen achterhaalde quotes

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 12:59

he?heb ik wat gemist?mag je vriendin nog toch yellow kopen???vertel nou!!!!

maar weereens erg lieve foto's.ik krijg persoonlijk NOOIT GENOEG van foto's van jou welshjes,of van andere welshjes.ik ben toch al helemaal verkocht.en die van jou heeft zo'n lief koppie Lovers

soms is het beter om te zwijgen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 13:56

hihihi blij om te horen dat jullie nog niet kotsmisselijk van mijn foto's zijn *LOL*

Inge wil Mysty gaan kopen (die is trouwens vandaag jarig Haha! al 1 jaartje) Maar f het doorgaat, geen idee... Khoop het wel. Maar ik ben dr pas volgendeweek weer, dus we zullen zien...

Oh Sanderijn, kheb vandaag je foto's ontvangen. Vind je het goed als ik ze maandag inscan en terug stuur? Ik ben namaleijk vanaf morgenvroeg tot zondagavond in Parijs! Cool En dadelijk moe'k werken... Boos!

Groetjesss

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 15:04

oke dan!veel plezier in parijs

maarreh heb je die brief nu aan die mensen gegeven?en wil ze nu toch mysty hebben en niet yellow?of zit ik nu die twee door elkaar te halen? Verward

soms is het beter om te zwijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 15:08

Haha, hoezo kotsmisselijk van de foto's? MORE, MORE, MORE!!!! Juist hartstikke leuk joh, ik vind het nog steeds een prachtige pony om te zien! Zo'n lekker stoer, brutaal bekkie! Lovers !

Sonja

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 20:31

Hoi, hoi,

Ik vind jou foto's eigenlijk altijd kei leuk. Misschien ook wel omdat Pinky zo'n poepie is (slijm, slijm Haha! )
Neej ik heb leren rijden op een Whelsje, en Pinky doet mij heel veel denken aan die pony, terwijl ze er eigenlijk voor geen meter op lijkt, maar jah Haha!

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 20:50

leuk dat je een zadel hebt , maar ik weet bijna zeker dat het over een jaar niet past. Sorry dat ik dit zo zeg maar je had beter kunnen wachten. De pony gaat nog behoorlijk groeien.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 21:29

ik heb zelf mijn pony(welsh A,net als pinky)gekocht op 1 jarige leeftijd.mijn vriendin heeft er twee van 2 jaar gekocht.en ik zeg je dit,bij welsh A pony's is de groei er al zowat uit met 2 jaar!dus dat zadel zal prima passen over 1 jaar.welsh A pony's zullen niet meer dan 5 to 7 cm nog doorgroeien als ze ong.18 maanden zijn.de groei bij pony's gaat compleet anders dan bij paarden!.deze pony's gaan juist alleen maar massa groeien straks.in de hoogte zal het weinig uitmaken en qua buikomvang ook.

soms is het beter om te zwijgen

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 22:03

tuurlijk moet je doorgaan met foto's neerzetten van Pinky enzo!! het is echt zo'n schatje!! Ik kan er geen genoeg van krijgen! Lovers Lovers !

en ik denk dat niemand dat kan!! kijk dat lieve hoofdje dan Lovers

-xxx- Rockygirl Party!! Haha!

-

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 22:06

Wat een leuke foto's!!!!!!!!! en nee de foto's van pink vervelen mij nooit Party!! hij ziet er zo lief en leuk uit Lovers
En wat een leuk zadeltje!! Vind dat dat heel lief staat bij hem Party!!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 22:26

Heeeeeeeeeeeeeeele coole foto's! Echt niet kotsmisselijk hoor! Altijd als ik Pink zie, denk ik aan Marco, ze lijken wel een beetje op elkaar. ( klein beetje dan.....)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers