Volgende week..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 14:16

Volgende week wedstrijd! Met pinksteren.
Heeft iemand tips? Zodat ik er goed en netjes uit zie Verward Haha! Hoe blijven mijn laarzen glimmen (rubbere.. Huilen ) etc.
En is er heel misschien iemand uit de buurt die mijn pony wil knotten"? Verward *LOL*


Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 14:18

je laarzen schoonmaken met zonnebloem olie, raar Verward maar t helpt wel, ik heb de hele dag in t zand lopen schoppen en het gleed er allemaal weer af, ze bleven gluimmen.

veel suc6!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 14:20

Ja. Oké. Dat weet ik Lachen Maar ik heb geen Aigle's ofzow.. Ik heb andere laarzen (weet het merk niet) en Aigle's glimmen al best wel van zichzelf maar mijn laarzen echt niet Huilen Ook met zonnebloem olie niet... trekt erin + droogt op en dan zijn ze schoon maar ze glimmen niet Huilen

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 14:44

slaolie al eens geprobeerd? probeer iemand zo ver te krijgen dat ie een doekje met de olie over je laarzen heen haalt 2 sec. voor diegene voor jou in vrije stap de rijbaan verlaat:)

succes!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Esther v
Berichten: 95
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 14:56

Je kunt dat ook met melk proberen, dat deed ik altijd met mijn rubberen laarzen. moet zeggen dat dat goed hielp. klinkt raar, maar werkt echt.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 15:01

Haha, ja die tip van Nimber is wel goed.. die ga ik gebruiken *LOL* Snel voordat ik de ring in moet ff insmeren.. Maar dan ben ik iets te laat.. dan zeg ik gewoon "Wacht!!! Ik moet nog even mijn laarzen laten glimmen" *LOL* *LOL* Tja ik weet niet wat ik nu moet doen..
Ik doe gewoon eerst zonnenbloemolie, daarna sla-olie, dan melk en dan nog eens voordat ik de ring in moet ff in laten smeren met sla-olie Verward *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 15:03

JE KAN HET ALTIJD MET EI PROBEREN LUKT DAT NIET KAN JE HET NOG BAKKEN *LOL* oeps sorry voor de capslock hihi wow shift indrukken had het niet in de gaten

(wij gebruiken nl. olie voor een eitje bakken *LOL* was geen serieuze tip dus )

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 17:00

ikke wil best knotten voor je, maardan wil je niet weten hoe het er uitziet Haha!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 17:03

Citaat:
Op 2001-05-25 16:01, schreef Nathalie:
Haha, ja die tip van Nimber is wel goed.. die ga ik gebruiken *LOL* Snel voordat ik de ring in moet ff insmeren..



Hoi, hoi,

Ik ging vorig jaar heel vaak mee als groom met mijn vriendin en haar zus, en dat insmeren voor het (los)rijden deed ik ook altijd! Party!!

gillian

Berichten: 4397
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 20:44

hee nath, ik wil hem wel voor je knotten als je naar de korze komt haha.
nee geintje hoor, moet morgen maar ff oefenen ofzo.
succes alvast
oh ja, laat iemand anders groomen zodat je zelf schoon blijft??, en er is speciaal spul voor rubber laarzen waarvan ze wel gaan glimmen.
smeer je ponie lekker in met vaseline(glimglim), of babyolie(die billendoekjes haha)
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 21:28

hehe thnx allemaal...
m'n vader gaat morgen spul voor rubber ophalen waardoor het gaat glanzen dus ik hoop dat dat werkt Party!! en tjaa.. die knotjes.. gaat me dus echt niet lukken denk ik hoor.. maargoed. Robin heeft nogal dikke manen heb ze een paar maanden geleden geknipt daarna nog 3 x getrokken maar ze blijven DIK!!! Huilen iemand tips hiervoor? als z'n manen dunner zijn gaat het wel lukken, die knotjes.


gillian

Berichten: 4397
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 22:54

heb je al wel eens een uitdunmesje geprobeerd??
iets anders weet ik ook niet ....
succes ermee
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 06:56

Hoi!
Nog een tip! Ik reed van de winter mijn eerste proefje met Pie (b-dressuur paarden).
Ik hardstikke onzeker want er reden veel verwaande miepen rond met bloedpaardjes keurig in de krul zucht...
Maar wat deed ik aan het eind van de proef bij het groeten: verlegen onzeker glimlachje naar de jury, zo van "Ik zal het wel verknald hebben maar vond het helemaal te gek om mee te doen!". Zoals een klein klein onschuldig verlegen meisje dus dat voor het eerst meedoet. En dat terwijl ik 34 ben... *LOL*
Volgens mij hielp het toch wel een beetje, want ze hadden al mijn fouten heeeeel tactisch beschreven en echt superlage beoordelingen stonden er niet bij (er stond goed bij wat ik fout deed trouwens), en voor verzorging had ik een acht Cool !!! Schrok er van, maar volgens mij was daar een extra puntje bij aan geplakt als troost, grijnz...
Zoals je al had vermoed waarschijnlijk: ik had geen winstpunt Tong uitsteken . Mijn eerstvolgende wedstrijd is waarschijnlijk pas in augustus (ik ga nog op vakantie en mijn vriendin (die met haar trailer ons vervoert) ook nog. Maar de tijd hebben we nog nodig om te trainen, hij loopt de laatste tijd teveel te Slapen Gaaaap Slapen ...
Veel succes tijdens de wedstrijd, en denk er aan: lachen naar de jury!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 10:32

Hihi.. dat heb ik ook geleert.. lachen naar de Jury.. en ook als het niet goed is gegaan, altijd je paard belonen... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charrr91, dierenfan, Mark0919, pillow, Taucha en 45 bezoekers