Wie heeft er les van...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tweety
Berichten: 3
Geregistreerd: 09-08-02

Wie heeft er les van...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 22:28

Wie heeft er les van D.J. Dekker uit het Waarland (geloof ik). Ik zou graag willen weten of de lessen jullie bevallen en of jullie een telefoonnummer van hem hebben. Alvast bedankt. Telefoonnummer kan je beter even bp.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 22:46

0226-422748
Dekker, D J

Slootgaardweg 3 A 1738DB WAARLAND

Bedoel je deze Verward Ken ik verder niet, maar heb ik van www.detelefoongids.nl *LOL*
Woon je daar in de buurt Verward Ik woon in Den Helder en kom weleens op wedstrijd in Waarland Haha!

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 23:18

Lees de voorwaarden eens na bij Algemeen !
In jouw topic zou er eigenlijk moeten staan: "Wie heeft er les van D.J. Dekker uit? Waarland ?"

Dat alles maakt het allemaal wat duidelijker dan de topic die je nu geplaatst hebt

tweety
Berichten: 3
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-02 08:33

chompie schreef:
Lees de voorwaarden eens na bij Algemeen !
In jouw topic zou er eigenlijk moeten staan: "Wie heeft er les van D.J. Dekker uit? Waarland ?"

Dat alles maakt het allemaal wat duidelijker dan de topic die je nu geplaatst hebt


Hier vraag ik toch niet om. Vraag alleen maar of iemand misschien een nummer heeft en of iemand les van hem krijgt.
Geef je op alle topics zulke antwoorden? Verward

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 11:21

Om nou een telefoonnummer van iemand zo openbaar op bokt te plaatsen Geef voortaan antwoord via PB!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 11:23

Het nr komt toch gewoon van internet?
Staat gewoon op de telefoongids, Gomir is toch niet de enige die daaraan denkt Verward

tweety
Berichten: 3
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-02 16:47

gomir schreef:
0226-422748
Dekker, D J

Slootgaardweg 3 A 1738DB WAARLAND

Bedoel je deze Verward Ken ik verder niet, maar heb ik van www.detelefoongids.nl *LOL*
Woon je daar in de buurt Verward Ik woon in Den Helder en kom weleens op wedstrijd in Waarland Haha!


De had ik ook al in het telefoonboek gevonden. Wist niet zeker of het dezelfde is. Ik dacht misschien heeft iemand hier op bokt wel les van hem zodat ik het zeker weet. In ieder geval bedankt. Party!!

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 19:46

Ik weet dat hij bij manege Waarland de carrousel lessen geeft en bij Manege Molendijk in Heerhugowaard dressuur les geeft. Hij schijnt goed les te geven. Als ik hem les zag geven was hij altijd relaxed en hoorde ik hemniet schreeuwen ofzo.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 20:20

het is inderdaad degene die je zoekt.Ik kan je vertellen dat ik al 22 jaar bij hem les en tot volle tevredenheid.hij is vooral geschikt als je je paard of pony niet met een noodvaart naar de ..... wil rijden.Alles gaat met beleid en ontspanning.Je moet alleen wel zelf al zo'n beetje op L2 niveau zijn .

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 00:10

Citaat:
Hier vraag ik toch niet om. Vraag alleen maar of iemand misschien een nummer heeft en of iemand les van hem krijgt.
Geef je op alle topics zulke antwoorden?


Sorry, zie net pas dat dit je eerste posting is. En nee, ik geef niet op alle topcis deze antwoorden. Ik ben wel iemand die baalt van topics waarvan het HELEMAAL niet duidelijk is wát er wordt gevraagd.