iemand ervaringen met hoef en zool??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

iemand ervaringen met hoef en zool??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-02 14:54

Ik zat een beetje rond te neuzen op de paardendrogist en toen zag ik hoef en zool staan.
Mijn paardje heeft een beetje last van rotstraal.
Is hoef en zool een goed middel om dat een beetje te bestrijden.

Ik heb sinds gister eqyptische zalf maar dat vind ik zo stinken en niet echt handig.

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 17:09

Ik heb het een tijdje voor Nappie gebruikt en als je het goed volhoudt dan werkt het wel! Je moet wel erg oppassen dat het niet op de huid van je paard komt want dat is niet goed! Probeer het zou ik zeggen, Nappie heeft het goed geholpen Knipoog

pmarena

Berichten: 47928
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 18:53

Is dat dat paarse spulletje in die aparte fles , dat je een beetje in een tuitje moet laten lopen en dat het dan niet meer terugloopt zeg maar ?

Ja ik leg het een beetje rot uit , ik weet het Haha!

Heb ik een paar jaar geleden eens gebruikt en na een tijdje werkt het wel prima. Was niet echt bijzonder destijds , wel bijzonder duur.....


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 19:39

Ja, het is idd in vergelijking duur. Ik heb er destijds ook weleens over nagedacht, maar ben gewoon verder gegaan met teer en hoeven proberen goed te verzorgen (niet dat ik dat doe hihi).....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 23:02

Wat je ook kunt doen is even online advies vragen op de site, binnen 24 uur heb je antwoord. Dan weet je meteen of je dit spul wel of niet kunt gebruiken voor rotstraal. succes Lachen

"Zorgen moet je doen...niet maken" Loesje

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 05:28

Is het belangrijk de hoeven speciaal te verzorgen? Ik gebruik enkel 'vet' om aan de hoeven te smeren (zo een in de 2 weken). Verder zien ze er gezond uit.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 13:35

wil je echt een goed middel tegen rotstraal moet je egyptische zalf kopen. Wel iedere keer even mengen en het pottje recht houden (daar ging het fout bij mij) maar dat werkt als een bus.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Bellatrix, joyce83, karinmanon, snorkel1986 en 38 bezoekers