3 keer niets de hollandse zomer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

3 keer niets de hollandse zomer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-02 15:19

zijn jullie het ook zo zat?het strand heb ik nog niet gezien zit jaar.
Laatst had het gekunt maar ja er moest gewerkt worden is het weekend komt het weer met bakken uit de hemel.....

En nu als ik uit het raam kijk is het maar matig ik kan er maar slecht tegen de dagen worden alweer korter en dat betekend dat de hersft er alweer aan komt brrrrrrr......ik moet er nog niet aan denken.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 15:58

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... Lekker Herfst !!!!!
Weg met die poep zomer..... 30 graden is niets voor mij, en 35, 15, 35, 15 is ook niets, dus dan maar lekker herst......

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 18:24

Ik vind het ook lekker....die achterlijke hitte kan ik niet tegen.....liever regen dan.
Verder vind ik alles prima als het maar droog is, een jeans met t-shirtje is goed zat.


Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 20:18

ik heb al een paar keer op t strand gelegen Lachen
tis jammer dat het nu weer regent, maar opzich vind ik t wel meevallen allemaal hoor.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 21:49

Nederlands weer is flt Haha!
ik heb wel geteld 1 x ophet strand gelegen!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 21:58

Ach... als het te warm is is het niet goed en regent het is het ook niet goed Boos!
En een beetje afwisseling vindt ik wel lekker, als het een paar dagen achter elkaar heet is geweest, vindt ik het wel lekker als het de volgende dag 15 graden is.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 23:34

ik vind dat we een heerlijke zomer hebben. Voor mijn gevoel is het al vanaf februari mooi weer Lachen Mooi weer om in het bos te rijden in elk geval. Laat dat strand maar zitten.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 00:38

Op dat strand hadden mijn kids zich nou juist zo verheugd de afgelopen week. We zijn toch een paar keer geweest maar echt zomers weer was het niet helaas.
En dankzij alle regen is mijn wei een en al plas, ook wat minder. Langdurige droogte is natuurlijk ook nooit leuk want dan verdort het gras maar iets minder regen had wel gemogen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Facebook, Jolynne, YandexBot en 179 bezoekers