Peetje vanavond verhuist naar simonshaven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Peetje vanavond verhuist naar simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 23:39

Het is heel raar gelopen allemaal,gister waren we wezen kijken op simonshaven en vandaag zijn we erheen gegaan.
Een meisje van mijn oude stal rijd al een poos op simonshaven,en wilde daar heen,toen bedacht ik ineen dat ik ook wel meewilde,en zo zijn we vanavond om 21.45 op simonshaven beland,met peet en beauty,met de paardentaxi Haha!
Pff echt een gehaast en gestress deze 2 afgelopen dagen,ga woensdag op vakantie moest vandaag werken dus had een hoop te regelen.
Nou peet staat gerustgesteld in haar stalletje gezellig anast beauty die ook meeverhuist is.
Nou ik hoop dat ik het daar lekker naar mijn iin zal krijgen,maar dta gaat vast en zeker lukken Haha!

er zijn trouwens toch nog meer bokkers die op simonshaven staan???



nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 16:17

wie rijd er dan nog meer die jij kent op simonshaven van hoogvliet ??? Ik rijd er ook (al 4.5 jaar ongeveer of 4 jaar ik weet niet meer) ik had 2 verzorgpony's maar 1 is er aan erge koliek overleden..

Nu staat vlieg er ook...en manon en brigitte en spirit en skipperfan rijden ook in de les BIJ MIJ Haha! en verder sanderijn nu

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 00:20

En ik kom er in de winter met de drieluik indoor-marathon wedstrijden!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, DemiSisa, Emj_23, IASCrawler, journee, Kashmino, kim_1990, Kimmie235, xKatinkii, XxMariellexX en 127 bezoekers