Alweer kreupel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Alweer kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 22:25

Waarom heb ik zo veel pech met Remy's benen en hoeven het laatste jaar ??? Er zijn nog geen 3 maanden voorbij gegaan dat ik normaal zonder problemen heb kunnen rijden..

nu is hij alweer kreupel omdat de hoefsmid hem op een andere stand heeft gezet......

* zucht * wordt hier zo moe van af en toe..... Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 09:06

Hee dat is ook balen zeg! Wat zegt de DA er van? Wist je dat de hoefsmid hem in een andere stand zou zetten? Kan er niet nu nog wat aan gedaan worden?
En na regen komt zonneschijn hoor!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 09:40

Ik baal er echt van ja. Ik heb de DA er niet bijgehaald maar direct de smid gebeld. Hij zei dat ik 'm het hele weekend maar rust moet geven en dan kijken we maandag even (smid is maandag weer op stal). Waarschijnlijk is het dan allang weggetrokken zei hij.
Ik wist wel dat de smid de stand zou veranderen, maar had nooit verwacht dat Remy daar zo'n last van zou hebben.

Ik wacht het evenjtes af en we zien maandag wel.

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 09:46

ik hoop dat het weer goed komt voor je

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 10:06

Heeft ie niet de stand teveel verandert Verward
Mitrona is gisteren bekapt en stand verandert, maar steeds met kleine beetjes zodat ze niet gaat kreupelen en ze loopt nu alleen maar beter.

Kans is groot dat het van het weekend wegtrekt ja, moet ie gewoon even wennen aan zijn nieuwe voetjes Knipoog

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-02 18:19

Het is gelukkig alweer goed met hem. Hij loopt weer normaal dus ik heb me weer voor niks zorgen lopen maken....

gelukkig maar!