1ste snee hooi is BINNEN!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

1ste snee hooi is BINNEN!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-01 20:27

Haha!
Laatst bijgewerkt door PhiaBink op 29-11-02 00:50, in het totaal 1 keer bewerkt


kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 21:07

jippie!!!!
kunnen de paardjes van de winter weer lekker eten Vork

tja....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 21:25

Oh wat zal er lekker geslapen worden daar in Spierdijk! Dat zullen jullie morgen wel voelen aan de spiertjes, denk ik zo!
Lekker hoor, je hooi van eigen land, weet je tenminste wat je voert!

Slaap ze
Sonja

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 22:03

Haha!
Jullie morgen Slapen helemaal moe Party!! en Koos en z'n kameraden helemaal verlekkerd Kwijl .
Die zien het wel zitten de komende winter.
Party!! Dus, op naar de volgende snit, Verward maarre eerst ff uitblazen he *LOL*

jul.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 10:49

Fijn he als zo'n klus erweer op zit.

maarre jullie zullen wel spierballen krijgen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 12:54

en dat terwijl ik op m'n luie reet naar de mooiste arabieren ter wereld zat te kijken een paar kilometer verderop! Heb nog gekeken of ik Stal Bink vanaf de snelweg kon zien, maar dat zat er niet in!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 13:26

Jeetje nu het eerste hooi alweer binnen! Wij zijn nu bijna door het hooi van afgelopen jaar heen.
We haalden eerst in oktober met de trailer 30 balen bij een boer. Komen we de winter wel mee door, dachten wij zo. Verward Verward (voor het eerst dat we zelf alles moesten regelen voor de paarden *LOL* ) De volgende maand stonden we er weer Bloos En die maand erna weer Bloos
Toen zijn we overgestapt op van die grote plastic pakken hooi. Deze boer kwam ongeveer elke 10 dagen zo'n pak brengen. Daar hebben de paardjes ook zo'n 10 van opgegeten Vork En nu zijn alle schuren in de omgeving leeg dus wisten we niet hoe we aan het hooi moesten komen. Maar gelukkig heeft een vriendin van ons nog een heeeeeeeeeeleboel balen over die ze lang niet op krijgt dus die mogen we gratis ophalen. Lachen Maar wat een gedoe, dat hooi *LOL*

Jullie hebben lekker een eigen voorraadje, rest van de winter geen omkijken meer naar! Maar ja, moet eerst nog even hard gewerkt worden! Succes. Gaaaap

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 14:37

als het goed is gaan ze vandaag of morgen ook hooien bij ons het binnebrengen is het ergste pfffffffff ik lig altijd helemaal open vooral met het stro!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 19:02

Ja, ik weet ook hoe het is om je eigen hooi binnen te halen. Heel erg vermoeiend... Ik had een keer per ongeluk een korte broek aan getrokken. Stom, stom, stom!!! M'n hele bovenbenen zaten onder de kleine krasjes. En ik was die dag ook bekaf en kon 's avonds m'n armen niet eens meer omhoog krijgen *LOL* Gelukkig krijgen we nu van die grote ronde balen en dat kunnen we lekker met de tractor opslaan en later als we ze moeten voeren, met de tractor weer uitzetten. Toch wel een stuk makkelijker en minder vermoeiend *LOL* *LOL* Neem een lekkere warme douche en laat je door je man lekker masseren Phia Knipoog Dat mag wel na zo'n dag beulen op het land *LOL*
groetjes, Caballo

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 20:20

Ja hartstikke fijn he!

En ook nog es GOED! hooi he!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 06:31

Mhhhhhhhhhhhhhhhh gister middag hebben ze gemaaid :
heerlijk ik was na m'n les moe en voldaan aan het uitstappen en heb een pas tussen al die boerderijen door genomen dier geur: heerlijk en het zonnetje dat zo mooi scheen maar steeds lager zakte oooh wat was ik op dat moment gelukkig zeg.
Het is hard werken maar ik denk Phia dat je net als ik het noooooooooooooit meer wil verruilen dus ik ga ook dit jaar weer helpen stro binnen halen en hooi *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 30 bezoekers