Drammertje en dat heeft consequenties!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Drammertje en dat heeft consequenties!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-02 19:14

Ik bracht Keriem vanmiddag naar de wei en we moesten even wachten want er 1 pony was er niet uit...
Hij was al wat aan t draaien (in stal was hij eigenlijk al een beetje bezig dus nam ik hem maar aan een halstertouw mee; normaal loopt hij altijd gewoon los mee) en hij komt in ene omhoog dus ik geef een ruk aan het halstertouw en zei er iets van, komt ie weer omhoog en begint nu echt te maaien met zn benen..
ik terug lopen naar stal en hij draven en klieren.
Op een gegeven moment deed hij wel rustig dus toen op stal gezet en even laten staan en daarna dr uit gehaald.. (poging 2 dus)
Wij weer naar de wei en hij weer stijgeren en draven en rondje om me heen draven.
Dus toen heb ik hem voor straf maar op stal gezet (geen wei voor dat drammertje) Nou hij ging te keer in zn stal hineken en trappen en weer omhoog komen (niet zo hoog hoor)
Later (anderhalf uur later) weer van stal gepakt toen was er niks aan het handje hij heeft nog even los gestaan in de bak met een andere pony. En ik ben nog naar de wei gelopen maar hij gedroeg zich !!!
Zoals hij normaal doet!!

..... leeg .....


Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 19:31

Mooi dan heb je laten zien dat je de baas bent. meteen goed opvoeden. Als hij het 1 X mag dan gaat hij het vaker doen. De ettertjes zijn best slim zo af en toe. Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: maxie, onpaard en 32 bezoekers