Wanneer baalden julie het meest van je paard?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Wanneer baalden julie het meest van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-02 17:05

Natuurlijk heeft/verzorgt iedereen hier het mooiste, liefste en knapste paard ter wereld ( ik natuurlijk ook Haha! ) maar waar ik wel benieuwd naar ben is: wanneer baalden jullie het meest van je paard?


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 17:08

toen hij de lente of iets in zn bol had, ik kon niet meer op hem rijden en niet meer met hem wandelen Boos!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 17:17

Toen ik hem net een halfjaar a jaar hadden. Wat een verschrikkelijke eikel was het zeg! Misselijk Constant ons eraf gooien, op weg naar de wei elke keer weer proberen aan de haal te gaan. Hij is toen toch echt bijna weer weggegaan.
Maar gelukkig is alles nog goedgekomen Lovers

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 17:25

toen ze boven op de VA ging zitten bij de buigproef...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 17:32

Als ik hem gewassen heb voor concours en hij gaat dan uitgebreid liggen Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 17:37

...toen hij de lamp van mijn fiets opvrat...

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 17:39

3 weken terug nog. Ik maakte een gezellige bosrit met Lois en een stalgenootje. Toen we bijna thuis waren moesten we door een smal pad waar een plas lag van ongeveer 3 meter lang. Je kon er met geen mogelijkheid omheen omdat het pad echt tussen 2 steile heuvels lag.
Lois wilde absoluut niet door het water. Ik heb lief gedaan, ben boos geworden, ben zelf in de plas gaan wandelen maar hij deed het niet. Uiteindelijk zijn we een stuk omgereden.
Gelukkig weet ik dat hij in zulke dingen heel volhardend kan zijn en ik ga me er ook niet kwaad om maken. Maar dan denk ik wel eens: wat ben je toch een held Boos!

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 18:04

in het begin, Tos was toen echt vreselijk lastig, was niks mee te beginnen, maar gelukkig, een maandje rust, deed hem goed, en toen is alles toch nog goed gekomen! En nu heb ik een super lief braaf paardje!
Scheelde niet veel of we hadden hem verkocht, (waren al verschillende kopers...) Als ik daar nu aan denk, krijg ik het al benauwd!
Neej, nu baal ik niet meer!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 18:11

toen nikkie midden in de winter in de peddock stond. Alleen er lag wel een hele grote plas me nog een vlies laagje ijs....je voelt m al aankomen.
Eerst rent ze er 6000 keer door heen en dan lekker er is stampen en jah hoor daar komt t....................ZE GING ER IN LIGGEN !!! *LOL*
en ik had maar 1 dekentje de andere is de was (uit eindelijk gesloopt door de wasmachine) ik was niet boos ofzo want ze vond het heerlijk !!!

Ijs voond ze zowieso al leuk....Alleen ik baalde wel

als ik er nu aan denk is het wel leuk.....ik wou dat ze het nog een keer over kon doen Huilen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 19:24

Toen mijn zus en ik bij bijna -10 tig emmers water uit de waterput hadden gehesen voor in de drinkton in het weiland. Tien emmers en twintig afgevroren vingers later hadden we de drinkton vol, IJsco kijkt ons brutaal aan, zet haar voet op de rand...en gooit de ton om Boos! Kon dr echt wel schieten maar achteraf was het wel weer lachen.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 19:33

In het begin toen ik Odin mocht verzorgen. Ze beet, trapte en van werken had ze nog nooit gehoord.
Nu is het een schat geworden en wil ik haar nooit meer kwijt!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 19:36

toen Shico er voor de zoveelste keer vandoor ging met een vreemde op zn rug.... Heb ik eerst even gereden, gaat iemand anders erop en dan gáát ie me er toch vantussen niet normaal. Niet eens zo ver hoor maar wel genoeg om iemand ff een beetje bang te maken. Stomme fjord is t ook Lovers

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 19:38

Toen Ro een klap kreeg op haar schouder en rechterbeen waardoor ze ruim 3 maanden kreupel heeft gestaan.
En toen ze eindelijk rad was en het net wat beter ging dat ze drachtig was van een TWEELING. oh wat baalde ik toen. ik dacht even dat niets meer goed kon gaan. Boos!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 19:41

Bill heeft een tijd gehad, dat hij, als ik begon met rijden, eerst een flinke serie bokken weggaf, niet een, maar een heleboel. Dat was nog niet zo erg, want hij bokt niet gemeen. Wat ik wel heel vervelend vond is dat hij daarna steigerde. Niet superhoog, maar echt comfy is het niet Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 19:47

Dat was in de winter, toen gingen Oscar en Foxy steeds door het draad heen naar het weiland ernaast. Dus toen had ik Oscar opgehaalt en weer terug in ons eigen land gezet, en daarna Foxy opgehaalt (want alletwee gelijk lukte niet, dan ging Oscar draven en Foxy bleef stilstaan Scheve mond ) en toen ik Foxy weer terug in de wei had gezet kruipt Oscar weer door het draad heen naar de andere wei. Dus toen Oscar weer opgehaalt, en wat denk je!!! Ik heb Oscar nog niet uit de wei ernaast gehaald of Foxy liep er alweer Boos! En op een gegeven moment gingen ze dus in galop gewoon door het draad, dus moest ik eerst dat hek weer repareren, ik denk van, nu komen ze er niet meer doorheen. Daarna met behulp van me ma ze alletwee weer terug in ons eigen land gezet en we hadden onze kont nog niet gekeerd of ze liepen er weer doorheen. Toen was ik wel zo ontzettend kwaad op ze!!!! }>

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 21:06

Als ik Buddy in de buitenbak op roundpenn los gooi, en hij vergeet dat ik hem vast heb, en op die manier mijn armen half uit de kom trekt. Ik heb hem er keer op keer (hard!!) voor gewaarschuwd, maar soms begrijpt hij het nog niet! Frusty

Of als ik zijn hoefjes uitkrab, en hij constant loopt te trekken met zijn been...dan wil ik ook nog weleens uitschieten. Gelukkig doet hij dan wel normaal Lachen Maar helaas (voor hem) werkt een grote mond niet...

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 22:17

Ik baal niet zo zeer van m´n paarden maar van de dingen die ze de laatste tijd zijn overkomen.
Händell z´n rugblessure en het verworpen veulen van Ilindra.
Ik baal er ontzettend van maar zelf kunnen ze er niets aandoen.
Vandaag weer zo iets, Ilindra is nogal wat dikker dan voorheen en had vandaag na het rijden een singeldrukking omdat de singel door haar dikke buik wat meer naar voren zit, daar baal ik dus echt van Boos!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-02 22:21

Ikzelf heb wel vreselijk van Beau gebaald. Toen ik hem namelijk net had was het echt een monstertje. Echt niets kon hij braaf doen. En ik maar denken ik neem wel een klein paardje; kan ik hem tenminste aan . Beau kon heel gemeen hard bijten, onmogelijk braaf voetjes geven, bleef je maar voorbij rennen tijdens het wandelen en ging regelmatig recht op z`n achterbenen staan en dan eens stevig in mijn pols bijten. Evht een superkreng was het. Maar wat ben ik blij dat ik doorgezet heb! Nu, vier jaar later heb ik echt een superpaardje Lovers (pardon pony Haha! ).

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 08:03

Toen ik Mananzo in de bak over een klein hindernisje liet vrij springen en hij zo doorrent en over de omheining (1.30) springt Frusty

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 08:42

Tsja zijn meerdere keren ze is zo eigenwijs....verleden keer liep ze gewoon weer de stal uit toen ze erin werd gedaan door me vriend...hihi zie je hem opeens aan de nek hangen terwijl mer naar buiten draaft

Maar ik had wel een keer met een draver Kathy Star
Gaby had net gelongeerd dus ze zegt zo wil je ff terug op Kathy dus ik zo ja is goed...en Kathy was errug nerveus dus ze geeft me een voetje maar toen raakte ik der reet...dus ze ging eerst draven toen keihard draven en toen hield Gaby Kathy niet meer en toen liet ze los en daar gingen we over het asfalt in KEIharde rengalop....

Dat beest kon beter mee doen aan een ren dan aan een draverij hahah...zat ik daar op der met alleen maar korte manen!

Gelukkig had ze niks Lachen

22 Januari verwachten we ons kleintje

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 09:00

Toen mijn paard me in 1 maand tijd €620 aan veeartskosten heeft gekost. Niet leuk! Hij dacht; laat ik eens een maand alles krijgen waar een normaal paard een jaar over doet.
Dus ik hoop dat hij dit geintje niet elke maand gaat uithalen Knipoog)))

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 11:28

Toen Pinky zijn hengstenkuren kreeg...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 12:01

Verleden jaar november toen hij de ene na de andere blessure/gezondheidsprobleem had.

Toen dacht ik bij mezelf: ik verkoop hem en stop met de paardensport.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 12:36

nooit ik baal nooit van haar. waarom zou ik dat moeten doen, omdat ze iets doet wat ik niet leuk vind? nou dan is het toch 9 van de 10x mijn eigenschuld.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 12:57

als ze met haar 500 kilo op m'n voet gaat staan. Maar eigenlijk baal ik niet echt ergens van, het is zo'n lieverd.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, anoushka, Mark0919, sterregoud, Titsia en 52 bezoekers