Equiral: (again)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88660
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Equiral: (again)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 13:55

Ik heb nu dus meerdere keren die online-test gedaan en vaak komt er iets anders uit.
Ik zou het voer graag eens gaan proberen, maar hoe weet ik nu welke ik moet hebben als er telkens iets anders uit die test komt. Als ik kies voor de standaard/basis brok kan ik misschien net zo goed een 'gewone' brok blijven voeren. Verward

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 14:53

doe dat wat er als laatste uit de test is gekomen. voer dit drie maanden en gaan dan over ok de energie versie voer dit een paar maanden en doe dan de test weer. het kan best zijn dat er dan iets totaal anders uitkomt. je moet gewoon af en toe die test doen , omdat je paard kan veranderen.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 15:19

Ik heb het voer een maand geprobeerd.Ik hou ontzettend van mijn paardjesmaar de prijs van het voer gaat alle perken te buiten.Als je een paard hebt gaat het misschien nog wel maar met 11 wordt het echt te gek.
Ik voer al jaren Equiral brok.Deze was altijd heel constant van kwaliteit maar de Pavo heeft de fabriek overgenomen en zijn volgens mij een beetje aan het klungelen

DubbelFun

Berichten: 88660
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 16:32

Flairs: bedoel je te zeggen dat Equiral dus eigenlijk gewoon Pavo is???

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 16:52

Ja zou ik ook wel willen weten! Ik voor altijd equiral kruidenmelange, met horsemix. Dit omdat sun tegen geen enkele bix kan!! Ze gaat gelijk steil de lucht in als ze bixs krijgt, dus daar komt ze niet meer op. Verder doet ze het perfect op dit voer. Een vriendin van mij heeft het geprobeert, maar ze had vuur als karakter, maar hij werdt echt heel erg vuur toen ze dat ging voeren!!!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 18:26

Equiral is ook van Pavo tegenwoordig maar wordt op een andere plaats gemaakt.De vrachtwagen die de Equiral komt brengen in de silo is van de Pavo.Ze houden het wel gescheiden(hoop ik)

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 18:29

De Equiral structuurmix bedoel je? Ja dat is perfekt voer.Ik heb het zelf wel eens geproefd en de smaak is lekker zoet.Ze zijn er gek op.ze houden dezelfde formule vermoedelijk gewoon aan ,dus er is niets aan het voer verandert.Alleen de biks rook vroeger lekker,maar nu heb ik af en toe dat ik het veel minder lekker vind ruiken.