waarom doen ze bokt na?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Formule
Berichten: 106
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: 't Harde

waarom doen ze bokt na?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-02 10:06

Ik heb daar zo'n hekel aan he als menesen opeens een site gaan maken die ook over paarden gaan en waar dezelfde dingen in staan als bij bokt. wat vinden jullie daar nou van? ik denk dat ze niet echt zon goed worden als bokt maar ik snap niet waarom ze dat doen das toch jammer vind ik hoor. gaan ze ook wel de site iets anders doen maar dan zetten ze inplaats van vraag maar raak zetten ze dan vraag maar!!! wat vinden jullie hiervan?


groetjes jeannet

ooit zal ik mijn eigen paard krijgen


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 10:33

Mag ik vragen waar je het over hebt, en welke site je dan bedoelt?
Zo snap ik het niet echt.

Toos paardloos

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 10:39

tja mensen willen ook allemaal een eigen forum, waar zij de baas zijn denk ik..
alleen 1 bokt is genoeg Lachen
verzin dan iets origineels en steek er eventjes iets meer tijd in, dan heeft het misschien wel succes.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 10:43

Al velen hebben het geprobeerd, maar bokt.nl blijft favoriet!!!!! lukt ze toch niet!

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 10:45

nee, das ook niet zo gek Lachen
de paardenfora schieten uit de grond...gedoemd te mislukken Knipoog:P
maarja als ze het nou zo leuk vinden, de leukigheid gaat er vanzelf af.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 11:20

Och, ik heb ook een paardenforum en het loopt goed, is erg gezellig en is goed te combineren met Bokt.
Het is niet zo dat we Bokt na doen. Het forum bestaat inmiddels meer dan een jaar en heeft een groot aantal vaste gebruikers en een stuk of wat wisselende gebruikers.

En het forum op Startlijsten.nl is alleen voor vragen en opmerkingen ten aanzien van wedstrijdrijden. Het is daarmee niet de bedoeling hele hoge bezoekersaantallen te realiseren maar het is meer om mensen de gelegenheid te geven te vertellen en te vragen over hun wedstrijden.
Ook niet om Bokt na te doen.

Dan zou je namelijk ook wel kunnen vragen waarom iedereen Horses.nl na doet. Die was er namelijk nog weer een stuk eerder dan Bokt en was een tijdlang ook erg succesvol...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 11:48

Ik heb ook een 'forumpje' alleen zijn er mensen die niet kunnen snappen (jij??) dat het een aanvulling is op de page van Pinky. En als je jezelf eraan ergerd kijk je toch gewoon niet (jaja nadenken valt tegen).
Wat ik wil is geen 2e bokt (ik heb hier 2 forum's to moddereren en heb het super naar me zin) ik wil de bezoekers van pinkysplace.nl leren kennen en de mogelijkheid geven meer terug te komen door iets bindends.
Dussuh, ga je lekker verder storen aan forums Tong uitsteken

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 12:01

Pinky_girl schreef:
Ik heb ook een 'forumpje' alleen zijn er mensen die niet kunnen snappen (jij??) dat het een aanvulling is op de page van Pinky. En als je jezelf eraan ergerd kijk je toch gewoon niet (jaja nadenken valt tegen).
Wat ik wil is geen 2e bokt (ik heb hier 2 forum's to moddereren en heb het super naar me zin) ik wil de bezoekers van pinkysplace.nl leren kennen en de mogelijkheid geven meer terug te komen door iets bindends.
Dussuh, ga je lekker verder storen aan forums Tong uitsteken


het gaat niet om jou forums Pinky_girl, ik weet over dewelke ze het heeft en die is gewoon 2 druppels water bokt.nl...

Ik zal eens kijken of ik die link kan vinden dan weet je wat ik bedoel Lachen

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 12:11

weet je het zal me een zorg zijn. zolang ze mij er maar niet lastig mee vallen. en ach misschien komt er wel oot een betere site dan is het niet erg vind ik.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 12:16

je kiest uiteindelijk tohc zelf waar je naar toe gaat dus wat maakt het uit

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 12:41

zie het gewoon als een compliment voor bokt. na big brother dat een doorslaand succes was kwamen er toch veel meer real-life soap formules. iets wat succes heeft zal altijd geprobeerd geimiteerd te worden

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 13:40

Bokt namaken? Nehhhhhh!
www.lepassage.cjb.net Het is,net als wat Pinky girl zegt (waar ik trouwens ook een forumuser van ben),een aanvulling op mijn homepage: http://www.geocities.com/rainbowpaarden .Tis bedoeld om klein te blijven,
voor de vragen die er zijn en de gezelligheid.Grote groepen gebruikers kan mijn forum immers niet aan,word ie supertraag van.

Tsja,messageboards daar kan je niet echt bokt mee na-apen denk ik.
Er zijn éénmaal sinds dat board er is veel paardenforums.En tja,sommige daarvan lijken op bokt.Het zal toch nooit hetzelfde worden.

Anyway,
http://www.lepassage.cjb.net is een aanvulling op de HP http://www.geocities.com/rainbowpaarden

http://www.horse-corner.cjb.net is een aanvulling op de HP http://www.horsecorner2002.cjb.net

Een losstaand forum is het dus niet,en geen van beide heeft ook maar iets weg van bokt.Amen!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 13:57

Jamylover, ik vind het geen aanvulling, bij beide sites niet.

Op beide sites staat gewoon een leuk forum, waar je over paarden kunt praten, vragen kunt stellen, dingen te koop/gevraagd, en over 'andere ' dingen kunt praten.
Het staat los van de site, behalve dan dat het over paarden gaat.
Leuk forum.

Maar het lettertype e.d., de vorm waarop het wordt weergegeven, alles is exact hetzelfde als Bokt. Alleen de kleur niet. Tong uitsteken
Dus blauw was er al, we maken nu een roze bokt op een andere site, met andere titels Verward

Leuk hoor zo'n forum, maar zoals al eerder gezegd werd: het was er al.
Namelijk Bokt.
En omdat hier veel meer mensen komen (bij jullie niet meer dan tien) kom ik liever hier. Dat is de reden dat het niet lang zal bestaan... sorry. Haha!

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 15:44

Ik vind het niet erg of mensen bokt na gaan maken. Ik blijf hier toch. maar wat ik wel irri vind is als mensen de links van die forums gaan pb'en, daar zie ik het nut niet van in........... In 1 week tijd meerdere forumpb's gehad Huilen

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 21:30

ach, de layout is hetzelfde. Waarschijnlijk kan je deze zo ergens van het net plukken. Denk ook niet dat deze sites uiteindelijk veel bezoekers trekt en weer zullen verdwijnen.

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 23:55

laurake schreef:
het gaat niet om jou forums Pinky_girl, ik weet over dewelke ze het heeft en die is gewoon 2 druppels water bokt.nl...

Ik zal eens kijken of ik die link kan vinden dan weet je wat ik bedoel Lachen


Zeg dan meteen dat het om de site van Horsepleasure gaat dan weet iedereen waar je het over hebt...
Ik vind het een hele leuke site en ik kom er graag! Het is ook gemakkelijk dat het op Bokt lijkt, want dan ken je de weg en hoef je niet te wennen aan een nieuwe lay-out Lachen

"Zorgen moet je doen...niet maken" Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Evalien86, Leliesan, SemrushBot, Trendiction en 84 bezoekers