kende jullie deze al?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-01 23:44

bij deze foto krijg ik steeds weer zin in mennen, maar ik durf gewoon niet meer. Wagentje staat ook te koop.
Pfff, heb al bijna een jaar niet op de bok gezeten zeg Huilen Huilen
[img]../upload/4/honeywagen.jpg[/img]

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 23:46

Leuk leuk leuk!!!! Moet zeggen dat ik ook al lange tijd niet meer aan het mennen ben geweest en er ook weer zin in krijg als ik deze foto zie

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 00:11

a kom op stef gewoon weer doen het is zo leuk om te doen ja toch

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 07:59

Stef gewoon weer proberen joh Pling , je hebt Honey nug toch op een stalling staan "is er dan niemand die jou daar ff mee kan helpen" zodat je weer wat meer vertrouwen krijgt Pling

Hump loopt nu ook weer voor de kar, en in het begin stond hij ook recht op voor de kar, maar nu gaat het al steeds beter, maar dan moet je ff iemand op de kar zetten die GEEN angst heeft Pling

Heel veel succes en probeer het nog een keer voordat je alles wegdoet joh Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 13:03

Tsja, ik zou het ook weer proberen. Maar dat ben ik, ik heb het dan ook weer gedaan, na het compleet mis is gegaan. (meer dan eens)
Maar Stef, als je Echt je vertrouwen kwijt bent, doe het dan maar niet. Je moet het namelijk wel heel erg zelf weer willen.

Maar zoals iemand hier boven al zei, je neemt gewoon wat mensen mee die er verstand van hebben en goed met ponies om kunnen gaan. Zij kunnen Hon vasthouden en helpen met inspannen. En als jij dan op de bok zit, kunnen zij Hon goed vasthouden bij haar hoofdje. Dan kan Hon wat wennen en jij ook.

Ben jij trouwens de enige die niet meer durft, of durft Hon ook niet meer? Is ze er wel weer eens voor geweest?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-01 14:14

nee, ze is er daarna niet voor geweest.
Op zich is ze braaf hoor, maar zodra we een harley tegen komen heb ik de poppen aan het dansen. En dat risico durf ik gewoon niet te nemen

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 15:39

je kan het toch rustig in de bak gaan doen?? een paar rondjes en steeds een beetje opbouwen

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 19:40

ben vorige zomer met onze haf, en wagen met 5 man erop ook compleet tijdens volle galop omgekiept. Wjerdo ging in 1 keer linksaf een smal bospad in, waar ik dus helemaal niet op bedacht was Verward We lagen dus binnen de kortste keren met 5 man heerlijk zand te happen. Misselijk Maar ik moet eerlijk bekennen, dat ik ook niet meer zo goed durf hoor. Frusty
Hoewel ik me heb voorgenomen zo snel mogelijk weer te gaan, weet ik elke keer wel een andere smoes te verzinnen, waarom ik nu toch echt niet kan haha Party!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 22:17

In rengalop voor de kar? Lijkt me zowiezo al niet zo slim.. Verward

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 09:17

Nee Nathalie, niet zo slim, maar wat Julke denk ik bedoeld is dat die rengalop niet bedacht was. Dat Wjerdo er vandoor ging dus!